Xbox Series X Hardware te koop: Xbox Series X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
19/11 00u - sniperegel 15 min

Kennaah

Active member
iTrader: 100% (169/169)
Algemene informatie/specificaties
Minimum: 400 euro meeneem 500 euro
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Mechelen
Ik stel hierbij mijn Series X te koop, omdat ik een limited halo editie heb gekocht.
Nog +/- 1 jaar garantie (9 nov aankoop datum).
Als je console niet kan ophalen, kunnen we wel iets regelen dat ik hem breng in het weekend.
 
Jup zit erbij.
Maar alle microsoft producten garantie verlopen via hen zelf. Of dat is toch het snelste.
"Probleem" met bol.com is dat het product gekoppeld is aan de account van koper. Dus om een herstelling te laten uitvoeren, via bol.com, moet je altijd de oorspronkelijke koper die procedure laten opstarten. Je kan dat niet enkel met die factuur
 
"Probleem" met bol.com is dat het product gekoppeld is aan de account van koper. Dus om een herstelling te laten uitvoeren, via bol.com, moet je altijd de oorspronkelijke koper die procedure laten opstarten. Je kan dat niet enkel met die factuur

De verkoper heeft hier al 168 geslaagde deals. Dus mocht er iets zijn, zal deze altijd wel bereidt zijn te helpen. Heb daar wel vertrouwen in
 
De verkoper heeft hier al 168 geslaagde deals. Dus mocht er iets zijn, zal deze altijd wel bereidt zijn te helpen. Heb daar wel vertrouwen in
Ik wou zeker niet de betrouwbaarheid van de verkoper in kwestie in twijfel brengen. Jammer genoeg heb ik al slechte ervaringen met bol zelf gehad indien niet de oorspronkelijke koper, daarom dati k het even vermeld. maar via MS moet je ook altijd garantie krijgen normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan