[TCG] Pokémon

20230409_171827.jpg

Paar easter hits.

UCG slabs moogt ge links laten liggen.
Er zijn zoveel bedrijven die slabs aanbieden maar die hebben niks van database (pop report) wat zowat niks van waarde toevoegd.
Graad, Ace Grading, TGA, ...
De enige grading bedrijven die deftig graden en waarde toevoegen zijn: PSA, Beckett en CGC.

Vergeet ook niet dat ge nog eens na afsluiting van veilig 9% Auction Fee moet betalen.
Ik hoop dus dat iemand u gaat overbieden 😛

Laatst bewerkt:
Bij mijn bestelling van Pokemaestro gratis booster gekregen (krijg je bij bestellingen vanaf 150 euro). Mooi kaartje uit getrokken.

received_6152356514879757.jpeg

UCG slabs moogt ge links laten liggen.
Er zijn zoveel bedrijven die slabs aanbieden maar die hebben niks van database (pop report) wat zowat niks van waarde toevoegd.
Graad, Ace Grading, TGA, ...
De enige grading bedrijven die deftig graden en waarde toevoegen zijn: PSA, Beckett en CGC.

Vergeet ook niet dat ge nog eens na afsluiting van veilig 9% Auction Fee moet betalen.
Ik hoop dus dat iemand u gaat overbieden 😛
Ben overboden :thumb: heb het wat mensen doorgezonden wellicht hebben die een bod gedaan:biglaugh:

Morgen nog is meedoen met het Europees internationaal kampioenschap in Londen ze, weinig hoop op een goeie finish mr hopelijk nog is wat plezier.

Morgen nog is meedoen met het Europees internationaal kampioenschap in Londen ze, weinig hoop op een goeie finish mr hopelijk nog is wat plezier.
wordt dat nog veel gespeeld ? kan je ook foto's posten, ben benieuwd het het daar aan toegaat?

wordt dat nog veel gespeeld ? kan je ook foto's posten, ben benieuwd het het daar aan toegaat?

Er is een record aantal spelers van 1573 masters (15+) voor de TCG alleen, 31 Belgen wel "maar", ook al zijn er meer actief.

Jongeren beginnen vandaag pas.

Klein sfeerbeeldje, kan vandaag wel wat meer foto's nemen aangezien ik al uit het toernooi lig.

Terug
Bovenaan