Bunkerbudy Well-known member Platinum Trophy donderdag om 11:29 #2.761 ETB prijs van €72,5 tot daar aan toe... Maar €240 voor nen BB, nja das gewoon te veel. Laat staan blisters en bundles voor €8/pack.
ETB prijs van €72,5 tot daar aan toe... Maar €240 voor nen BB, nja das gewoon te veel. Laat staan blisters en bundles voor €8/pack.
Bunkerbudy Well-known member Platinum Trophy donderdag om 11:30 #2.762 NemesisBE zei: Bij Standaard Boekhandel enkel deze interessant: https://www.standaardboekhandel.be/p/me-05--pitch-black--blister-1bs-eng-0196214142879 Klik om te vergroten... Wa is daar interessant aan... Da zijn echt de rotste items die er zijn en da voor 8 euro...
NemesisBE zei: Bij Standaard Boekhandel enkel deze interessant: https://www.standaardboekhandel.be/p/me-05--pitch-black--blister-1bs-eng-0196214142879 Klik om te vergroten... Wa is daar interessant aan... Da zijn echt de rotste items die er zijn en da voor 8 euro...
LouGarou Well-known member donderdag om 16:04 #2.763 Bunkerbudy zei: ETB prijs van €72,5 tot daar aan toe... Maar €240 voor nen BB, nja das gewoon te veel. Laat staan blisters en bundles voor €8/pack. Klik om te vergroten... Exactly.
Bunkerbudy zei: ETB prijs van €72,5 tot daar aan toe... Maar €240 voor nen BB, nja das gewoon te veel. Laat staan blisters en bundles voor €8/pack. Klik om te vergroten... Exactly.
hatebreedd Active member vrijdag om 11:38 #2.765 LouGarou zei: ETB gekocht aan 60, ben blij. Klik om te vergroten... Carrefour ?
ElkeGaming Active member vrijdag om 14:02 #2.766 Carrefour al uitverkocht, teveel reclame overal! Bedankt
LouGarou Well-known member vrijdag om 14:15 #2.767 hatebreedd zei: Carrefour ? Klik om te vergroten... Nee, Euroshop. Limiet 1 per klant, zo kan je nog netjes in de ochtend zonder stress kopen. Vind ik prima.
hatebreedd zei: Carrefour ? Klik om te vergroten... Nee, Euroshop. Limiet 1 per klant, zo kan je nog netjes in de ochtend zonder stress kopen. Vind ik prima.
Visenya Well-known member vrijdag om 16:02 #2.768 Ik heb er nog eentje gekocht voor €65, geen bericht gehad van de gebruikelijke bakstenenwinkel dus mijn kans ergens anders gewaagd.
Ik heb er nog eentje gekocht voor €65, geen bericht gehad van de gebruikelijke bakstenenwinkel dus mijn kans ergens anders gewaagd.
Lifen Well-known member Crowdfunder FE Gisteren om 13:01 #2.769 Dreamland uitnodiging voor 80 eur etb. Doen of niet?
Visenya Well-known member Gisteren om 13:03 #2.770 Lifen zei: Dreamland uitnodiging voor 80 eur etb. Doen of niet? Klik om te vergroten... Ik vind €80 veel voor een ETB.
Lifen zei: Dreamland uitnodiging voor 80 eur etb. Doen of niet? Klik om te vergroten... Ik vind €80 veel voor een ETB.
ElkeGaming Active member Gisteren om 18:17 #2.771 Lifen zei: Dreamland uitnodiging voor 80 eur etb. Doen of niet? Klik om te vergroten... Persoonlijk als je echt 1 wilt ja. Vind je 80€ teveel neen dan. Ik heb er 2 gekocht in een dreamland
Lifen zei: Dreamland uitnodiging voor 80 eur etb. Doen of niet? Klik om te vergroten... Persoonlijk als je echt 1 wilt ja. Vind je 80€ teveel neen dan. Ik heb er 2 gekocht in een dreamland