[TCG] Pokémon

Ja ik heb het live gezien in Leuven vandaag 😂
Bij de Fnac was alles op voorhand gereserveerd. Bij de DreamLand was de laatste net weg voor m'n neus, daar waren 2 vrouwen die niet wisten wat ze kochten het 1 stuk per klant aan't kopen. Gelukkig had ik bij de Standaard Boekhandel nog eentje 🤓
als je nog wilt hebben, de hyper carrefour in korbeek-lo heeft er nog, 2pp, maar je moet erachter vragen aan de balie.

Carrefour was het 1pp en die hadden redelijk wat stock volgens inside info. Er zou ook nog wat ASC moeten liggen en vanaf woensdag weer ETB's.

DL en Colruyt zijn een extraatje.

Ging normaal een toertje DL Tongerlo en DL Olen doen, maar Olen (en Geel) zijn al OOS dus Tongerlo hoop ik niet op en Mediamarkt heeft (nog) geen First Partner gehad.
Ik ben regio Lier geweest alles uitverkocht in Carrefour en Dreamland :'( Volgens mij zijn er hier in de buurt nen hoop mensen alles aant opkopen voor easy money i guess. Wel raar dat deze zo snel uitverkocht is, ik had gedacht dat die series 1 het populairste ging zijn maar blijkbaar niet.

Laatst bewerkt:
Kocht dit weekend 2 gesloten zakjes trick or treat 2022 om de zoon content te stellen.

Zit er toch niet de gengar tussen 😗
Nu niet zo duur maar wel de duurste v die set zag ik

Standaard Boekhandel in de buurt gebeld, maar alles was al op na 2min zeiden ze. Mensen die werken vallen dus weer uit de boot.

Ik ga me proberen in te houden en de dozen openen met de dochter, POR en CRI is op enkele reversen na toch compleet, kan ze weer wat kaarten aanslaan.

Kon het rippen niet laten en na 1 doosje First Partner gen 3 gepulled en doosje 2 de gen 1, ben blij ^^

Helaas wel geen first partner 2 voorlopig, wil wel gen 2.

Kon het rippen niet laten en na 1 doosje First Partner gen 3 gepulled en doosje 2 de gen 1, ben blij ^^

Helaas wel geen first partner 2 voorlopig, wil wel gen 2.
In series 1 van First Partner in zit gen 1 (Bulbasaur, Charmander en Squirtle), gen 4 (Turtwig, Chimchar en Piplup) en gen 7 (Rowlett, Litten en Poplio).
Series 2 bevat gen 2 (Chikorita, Cindaquil en Totodile), gen 5 (Snivy, Tepig en Oshawott) en gen 8 (Grooky, Scorbunny en Sobble)

Straf dat jij gen 3 al hebt. 😏

Series 3 heeft trouwens gen 3 (Treecko, Torchic en Mudkip), gen 6 (Chespin, Fenneking en Froakie) en gen 9 (Sprigatito, Fuecoco en Quaxly).

Ik heb vorige vrijdag 2 doosjes kunnen kopen bij de Hyper Carrefour en gisteren 2 doosjes in het wild tegengekomen bij Colruyt. (braaf 4 laten hangen maar tegen dat ik bij de kassa was, waren die ook weg) Mijn setje is compleet met een gen 5 dubbel, da's goed voor de pokedex binders.

Terug
Bovenaan