[TCG] Pokémon

Boosterbox komt morgen pas toe, dus de bundel is er toch aan gegaan.
1 EX (die ik al had) en de Ampharos IR :love2:

ETB en 3 extra pakjes geopend van CRI.
Eerste 4 pakjes die ik opende overal een EX in :scream:
In totaal 7 'speciale' kaarten op 12 pakjes.
Crobat gouden ster en Roxie dubbele gouden ster als beste kaarten.
En ongeveer de hele (gewone) set compleet in 12 pakjes.:cheer:

CRI is precies niet erg hard gegeerd... In de Dreamland nog wat boosters gaan kopen en daar hadden ze zelfs nog ETBs liggen.
En ook een Blaziken EX special collection aan slechts 38 euro. 3x DRI + 3x JTG boosters. En een coole oversized Blaziken kaart 😬

CRI is precies niet erg hard gegeerd... In de Dreamland nog wat boosters gaan kopen en daar hadden ze zelfs nog ETBs liggen.
En ook een Blaziken EX special collection aan slechts 38 euro. 3x DRI + 3x JTG boosters. En een coole oversized Blaziken kaart 😬
Dreamland heeft z'n prijzen dan ook fel opgetrokken. 🤷🏻‍♀️

Mja voor de ETB wel. Maar ge vindt die (momenteel) toch nergens anders onder de 75 euro?
En een Sleeved Booster voor €6,99 is standaard tegenwoordig, toch?
Alsook 18,99 voor een 3-pack blister.

Het is eerder dat voor 80 euro een ETB niet meer zo vlot de deur uitgaat dan aan 60 euro waarbij je toen tegen zaterdagavond bijna niets meer kon vinden. Dus als je het er wilt voor betalen moet je je normaal niet haasten naar de Dreamland en is die 80 euro wel een grens ipv een instant buy voor de velen

Aangezien dat ze waarschijnlijk toch alles verkocht zullen krijgen , zullen ze dat toch niet snel zakken in prijs vermoed ik.

Whaaaa, die Blaziken is idd wel nice. Welke Dreamland was dat? Hier in Roeselare hebben ze nooit niks... (toch niet als ik langsga)

Mja voor de ETB wel. Maar ge vindt die (momenteel) toch nergens anders onder de 75 euro?
En een Sleeved Booster voor €6,99 is standaard tegenwoordig, toch?
Alsook 18,99 voor een 3-pack blister.
Ik heb 6 etb's aan €60 kunnen kopen ( twee voor vriend bij ). DL vraagt €79,99.
Sleeved zijn €5,99, DL vraagt €6,99. Blisters normaal €17,99, DL vraagt €19,99.

Colruyt verkoop nu trouwens weer sleeved voor €5,99 voor wie er nog wat zoekt.

CRI is wel goeie set, maar ze hadden aanzienlijk meer product en prijzen waren market...

12 boosters ver in de boosterbox, 2 IR (Xerneas en weer een Ampharos) en een full art (Surfing Beach).

Base set compleet (zonder reversen) op 4 EX'en na. :cheer:

ETB geopend: 1 EX, 2 IR (niks meer).

Wel tevreden met Froakie:

1600.jpg

Good luck iedereen :love:

Die Lapras rond 40 seconden is precies wel leuk. Veel verschillende Pikachu's, ben niet de grootste fan van het holo effect dat ze lijken gekozen te hebben maar zitten precies ook wel een paar mooie kaarten tussen.

Ben wel benieuwd naar hoe die Mew en Mewtwo er in het echt gaan uitzien. Dat lijken de grote chases te worden, maar doen mij op dat filmpje nogal denken aan van die nepkaarten die je op aliexpress ofzo vindt.

Terug
Bovenaan