[TCG] Pokémon

De Dreamland in Lochristi had niets binnen gekregen. De MM iets verder had wel vers gerief. Mocht 1 BB en 1 box kopen.

Wat een slagveld zeg.
Ik stond toevallig ook aan de MM in Oostakker omdat ik ernaast moest werken tot 10u.
Dreamlands in de buurt niets binnengekregen...dan maar terug richting Korting en overal wa kunnen ophalen uitgenomen de bundeltjes.

Hier wat geluk gehad met wat ik heb gevonden uit 2 winkels ondanks mega veel volk, was ik 3 klanten later was het 80% minder:
Iemand eigenlijk ETB gevonden? Dat is waar ik vooral op had gehoopt omdat in Nederland ze blijkbaar bij Mediamarkten best wel wat ETB's hadden.

Hoe belachelijk is het dat je dat allemaal mag meenemen?
Ik heb gewoon gevolgd wat 20 mensen voor mij deden. Winkel policy was 1 ding van elk en ze hadden best veel verschillende dingen: emboar, meganium, feraligatr, lucario, ... Die voor ons hadden zelfs nog 3 stuks meer per persoon geloof ik.

Dreamland 1 BB en 1 box kunnen kopen, ben al content :) Geen idee hoe mensen ervan op de hoogte waren gebracht, want er kwam wel redelijk wat volk plots af (en bij mij was het op den bots)

Kreeg hier plots een mail van spellenwinkel, dat er nog een bestelling open stond die betaald moest worden.
Gaat om 2x die mega boxes (set van 3) aan €108 / st.

Helemaal vergeten. Heb dat blijkbaar in december vorig jaar gepreordered, maar betaling was nooit doorgekomen.
Nu betaald, eens kijken of ze het gaan leveren. Want op hun site staan die aan €180 :D (spellenwinkel is notoir ondertussen om hun hoge prijzen).
Bol drops, catchyourcards, etc. allemaal gemist. Veels te druk hier momenteel. Laat staan dat ik fysiek in een winkel geraak.

Van pocketgames is ook alles netjes geleverd vandaag. Toch wel een van de meer reliable partijen.

Ik hou hier ondertussen mijn vingers gekruist dat ik mijn bestelling mag ontvangen. Niets meer van gehoord, behalve dat de booster bundle van Perfect Order geannuleerd werd (niet erg achteraf gezien, en centjes mooi terug gehad)

Terug
Bovenaan