[TCG] Pokémon

20260413-215900.jpg

Net nog een poster collection open gemaakt met 1 ex en in de laatste booster deze :clap:
Na 80 packs eindelijk een eerste SIR! Voor de rest was Ascended Heroes gemiddeld met 16 ex'en, 9 IR, 4 UR, 0 MAR en 1 SIR.
Hopelijk met de booster bundles wat meer geluk. Mis nog enkele rares en zelfs 1 uncommon...

Ik zou liever wat meer reprints zien inplaats van elke 2 maand een nieuwe set. Als ge geluk hebt is het tegenwoordig precies een paar dagen beschikbaar tegen MSRP en daarna bijna niks meer.

Al eens kunnen zien, kga vrijdag naar shop en ga vragen voor mensen hun bulk mee te doen, had het dus graag geweten wel of ik hier rekenig mee moet houden of niet :)
Als je voor mij de reverse van 025, 043, 072 en 075 en de Yvetal EX (053) van POR vastkrijgt, stuur ik je met veel plezier de kaartjes op die je wilt hebben.

Heb geen POR reverses meer nodig, gisteren in de shop was een succes, alles van POR gevonden/getrade maar ook 50 Reverses van de MEGA set, nog 4 nodig en ook die is compleet. Productieve avond.

Terug
Bovenaan