[TCG] Pokémon

Yes. Vooral reverse holo’s een aantal ex’en en dan nog een hele reeks hits.
Vergeten dat ik nog stapeltjes reverses liggen had, vond al dat het weinig was, ik stuur ze morgen door.
Zal ook laten weten welke gewone rare is nog dubbel heb, misschien komen we aan ongeveer evenveel uit :)

Mijn base set is rond, op 4 EX'en na. Hubby Coolguy doet voor de eerste keer in de bijna twee jaar dat ik verzamel ook eens een pakje open, haalt hij er toch wel niet de Gengar uit die ik nog als laatste nodig had. :love2:

Ik ga de reversen ook nog wel ruilen/zoeken, nadat mijn boosterbox leeg is. Nog een 20-tal nodig, en zal redelijk wat dubbels hebben om te ruilen. =)

Mijn base set is rond, op 4 EX'en na. Hubby Coolguy doet voor de eerste keer in de bijna twee jaar dat ik verzamel ook eens een pakje open, haalt hij er toch wel niet de Gengar uit die ik nog als laatste nodig had. :love2:

Ik ga de reversen ook nog wel ruilen/zoeken, nadat mijn boosterbox leeg is. Nog een 20-tal nodig, en zal redelijk wat dubbels hebben om te ruilen. =)
Glad to hear what you got ;)

hmmmmm.jpg

Goed nieuws! Bpost lijkt terug aant werk. Slecht nieuws! Zie foto.

Bijzonder slappe seal inderdaad. Niet elke ETB is hetzelfde natuurlijk, maar deze heeft het wel heel hard. Die mini gaatjes die normaal in de seals zitten zijn hier ook niet te vinden. Aan de ene kant wil ik hem wel retour sturen, aan de andere kant denk ik wie zou er zich in godsnaam bezig houden met Perfect Order te resealen..

Om te vergelijken met een random andere ETB:

etbs.jpg

Wrs hebt ge wel gelijk inderdaad, kga hem morgen gewoon opendoen. Uiteindelijk is dat de enige manier ook om zeker te zijn.. ofwel is er iets raars mee, ofwel is het mijn verbeelding en heb ik mij gewoon laten ophitsen door al die bol resealed berichten van de laatste maanden. Kzal het resultaat hier wel posten 😄

Update van wat ik dubbel heb (reverses POR):

4, 7, 8, 18, 29(2), 34, 35, 36(2), 41, 45, 49(2), 51, 52(3), 67(2), 88(2)

Ook nog gewone rares dubbel, maar die ga ik nu niet allemaal oplijsten.

Iemand die een winkel kent die veel slabs verkoopt? En met een mooi aanbod van vintage Pokemon kaarten?
Ik ben al enkele dagen aan het zoeken op 2dehands/Vinted/Cardmarket maar vind de kaarten niet.
Low pop graded kaarten die betaalbaar zijn :)

Iedereen zal hier wel naar opzoek zijn :p

Update van wat ik dubbel heb (reverses POR):

4, 7, 8, 18, 29(2), 34, 35, 36(2), 41, 45, 49(2), 51, 52(3), 67(2), 88(2)

Ook nog gewone rares dubbel, maar die ga ik nu niet allemaal oplijsten.
Niets wat ik nog nodig heb. 😔

Alles wat er nog was, open gedaan. Nog 4 reverse en 1 EX nodig.
25 Volcanion rev
43 Barbaracle rev
53 Yvetal EX
72 Energy Search rev
75 Jacinthe rev

Als er interesse is, wil ik mijn dubbels wel posten. Zo'n 35 verschillende reverse,
Double Rare: 12 Decidueye EX (2), 22 Lapras EX, 55 Mega Skarmory EX
en 93 Dedenne IR (2).

3, 4, 5, 6, 7(2), 11, 13, 14, 18, 23,
29, 30, 34, 36, 40, 42(2), 45, 46, 48, 49,
50, 51, 54, 57, 61, 64, 66, 71, 73, 74,
77, 78, 79, 80, 82
3, 6, 11, 14, 30, 48, 57, 64, 73, 77, 80

Die heb ik nodig, heb je toevallig: #54 ( normal holow ) das men laatste rare.

En ik ontbreek blijkbaar ook nog 60 en 83 ( geen reverses, echt de gewone normale kaarten :p )

Heb niks meer van POR voor je, maar kan ze ook wel kopen, of als je iets zoek van andere set ofzo :)

Laatst bewerkt:
3, 6, 11, 14, 30, 48, 57, 64, 73, 77, 80

Die heb ik nodig, heb je toevallig: #54 ( normal holow ) das men laatste rare.

En ik ontbreek blijkbaar ook nog 60 en 83 ( geen reverses, echt de gewone normale kaarten :p )

Heb niks meer van POR voor je, maar kan ze ook wel kopen, of als je iets zoek van andere set ofzo :)
Normaal heb ik wel de gewone kaarten die je zoekt. Als ik aan een computer zit, zal ik eens kijken wat ik nog graag wil hebben. ^^

Normaal heb ik wel de gewone kaarten die je zoekt. Als ik aan een computer zit, zal ik eens kijken wat ik nog graag wil hebben. ^^
Laat maar weten wanneer je tijd hebt, ik ga waarschijnlijk vrijdag ook nog eens naar me local en daar gaan kijken.
Zou leuk zijn te weten of ik wel of niet moet zoeken voor die dat jij dubbel hebt en ik nodig heb.

Terug
Bovenaan