[TCG] Pokémon

First Partner Illustration collecties al gekraakt, gen 4 en gen 7 starters, nu hopen dat de Kanto starters in de box zitten die nog onderweg is.

IMG_6879.jpeg

Gelukje hier 😁

Ik heb geluk gehad, 3 boxjes geopend en de 3 verschillende gens :biglaugh:
Dat is waarschijnlijk ter compensatie voor het ongelukt met Ascended Heroes...

Net nog naar mijn lokale dreamland gereden omdat het toch ook begon te kriebelen voor de first partner series 1. Ik ging er naartoe met het gedacht dat ik wss met lege handen zou terugkomen maar er was nog redelijk veel voorraad. Echt wel absurd dat de prijzen online zo hoog zijn.

Hier enkel maar Journey Together boxen, maar denk dat daar nooit echt veel Pokémon kaarten geleverd worden. Boerengat tov een stad. 🤷🏻‍♀️

Wel grappig of triestig dat de goedkoopste trio meer kost dan dat de doos heeft gekost 😅(zal wel nog zakken waarschijnlijk)
Dus eigenlijk 2 gratis boosters

Maar zeker triestig dat dozen voor dubbele prijs op 2de hands etc. staan

heb nu 3 boxen maar ben allen geinteresseerd in de gen1 starters dus durf ze niet opendoen :rofl:
Gewoon open doen...

Voor hetzelfde zit er nog een mega Charizard of iets anders deftig in de packs ;)

Net nog naar mijn lokale dreamland gereden omdat het toch ook begon te kriebelen voor de first partner series 1. Ik ging er naartoe met het gedacht dat ik wss met lege handen zou terugkomen maar er was nog redelijk veel voorraad. Echt wel absurd dat de prijzen online zo hoog zijn.
Ik heb 2 dreamlands gedaan vandaag en daar was niets meer over. Rekken waren leeg. Ook geen andere kaarten beschikbaar. (Dreamland Merksem en Olen)

Ik heb 2 dreamlands gedaan vandaag en daar was niets meer over. Rekken waren leeg. Ook geen andere kaarten beschikbaar. (Dreamland Merksem en Olen)
Ik ben in Lier geweest :). Daar was het wel maar 1 stuk per gezin. Wel enkel de first partner series die er nog was en nog wat JT booster packs

2 van men 3 first partner boxen open gedaan en had de gen1 dus de derde blijft voorlopig toe. De packluck uit de pakjes was wat minder deze keer met maar 1 pull (een mega lucario ex maar helaas niet de sir :unsure:)

Terug
Bovenaan