Visenya
Well-known member
Mja, ik ben gekraakt voor de poster collectiesIs toch nogal dure verzending daar, tenzij je > 200€ bestelt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, ik ben gekraakt voor de poster collectiesIs toch nogal dure verzending daar, tenzij je > 200€ bestelt.

Inderdaad, ik zit bij bestellen en betalen en dan lukt het niet.Deluxe pin collection al online bij Bol, maar lukt niet om af te rekenen![]()
Yes, hier ook net gelukt!Deluxe pin collection terug online en heb eindelijk eentje kunnen bestellen![]()
lukt ook niet om te bestellen, gaan niet in winkelmandje. Eerste keer gelukt om alle 2 in winkelmandje te plaatsen maar bij bestellen kwam ik de unicorn tegenLucario en Gardevoir zijn er ook, maar dan ook weer niet![]()

Dat is het plan voor de First Partner Illustration Collection (19,99 EUR) en de Poster Collection Gardevoir of Lucario (64,99 EUR).Gewoon vrijdagochtend naar de Dreamland gaan![]()
Ik vermoed dat je bedoelt prismatic evolutions? Ik had ook een mailtje ingesteld, 10 mins na verzenden pas gekeken, alles uitverkocht online uiteraardKreeg een melding van de DreamLand dat de booster bundle van PRE terug online te verkrijgen was (uiteraard nu al niet meer). Zou die dan ook in de winkel liggen vanaf vrijdag?![]()