[TCG] Pokémon

Is CatchYourCards betrouwbaar? M.a.w. geen reseals en normale kans op hits? Iemand ooit al bij besteld? Ze hebben nog een aantal dingen op voorraad waarvan de prijzen relatief OK lijken.

Is CatchYourCards betrouwbaar? M.a.w. geen reseals en normale kans op hits? Iemand ooit al bij besteld? Ze hebben nog een aantal dingen op voorraad waarvan de prijzen relatief OK lijken.
Al een paar keer bij besteld en alles zorgvuldig verpakt en op tijd.

Ze hebben daar ook een goed systeem, werken eigenlijk niet met pre-order. Producten komen de week van release op de site en als je iets in je mandje weet te leggen, is het een paar minuten gereserveerd voor jou.

Vandaag TCG beurs in Leuven. Nog eens met de zoon langs daar gaan en de team rocket mewtwo proberen te ruilen. 😁

Iemand hier dicht bij Kortrijk die toevallig een booster pack (sleeved zou nog beter zijn) verkoopt van Fusion Strike of Evolving Skies? Wil dit graag als attentie geven voor zijn verjaardag maar online vind ik nergens meer iets dat op tijd geleverd is.

edit: Aan een normale prijs natuurlijk :p

Iemand die een Ascended Heroes ETB verkoopt? Mag met beschadigde seal zijn, is om te openen.
Of een geopende ETB zonder boosterpacks maar met de sleeves,...

Iemand die een Ascended Heroes ETB verkoopt? Mag met beschadigde seal zijn, is om te openen.
Of een geopende ETB zonder boosterpacks maar met de sleeves,...

Bedoel je de lege doos met de dobbelstenen, energykaarten, de coin en de dragonite sleeves?
Zoja, dan heb ik wel eentje voor je :-)

Bedoel je de lege doos met de dobbelstenen, energykaarten, de coin en de dragonite sleeves?
Zoja, dan heb ik wel eentje voor je :)
Inderdaad, met alles er in, ook promo en boekje. Indien je dit ook hebt van DRI heb ik hier ook interesse in :). Wat zou je vragen voor een ETB zonder boosters?

Terug
Bovenaan