[TCG] Pokémon

Er zijn nu wel wat pokécollectors (of investors) die hun verzameling aan het verkopen zijn, en One Piece beginnen opkopen. Dus heb er wel hoop op dat de prijzen lichtjes gaan zakken in de nabije toekomst of toch op zijn minst stabiliseren.

Bron: TCGShop eigenaar, weet niet of dit een lokaal fenomeen is natuurlijk.

Er zijn nu wel wat pokécollectors (of investors) die hun verzameling aan het verkopen zijn, en One Piece beginnen opkopen. Dus heb er wel hoop op dat de prijzen lichtjes gaan zakken in de nabije toekomst of toch op zijn minst stabiliseren.

Bron: TCGShop eigenaar, weet niet of dit een lokaal fenomeen is natuurlijk.
Tijdelijke hype, niet te zot mee doen of risico's in pakken :)

Ik koop al altijd One Piece en zie idd die shift nu, want lokaal zitten shops zelfs stock niet uit te stallen om gewoon via cardmarket daar de prijzen te hanteren. Schandalig vind ik dat, want One Piece is zo breed niet verdeeld als Pokémon en is zo dus echt onvindbaar geworden (tenzij je lokale shops de CM-prijs gaat betalen)

Ik koop al altijd One Piece en zie idd die shift nu, want lokaal zitten shops zelfs stock niet uit te stallen om gewoon via cardmarket daar de prijzen te hanteren. Schandalig vind ik dat, want One Piece is zo breed niet verdeeld als Pokémon en is zo dus echt onvindbaar geworden (tenzij je lokale shops de CM-prijs gaat betalen)
Ik merk wel dat er shops zijn met eigen player base doe wel voorrang geven aan die spelers ( voor zowel OP als Riftbound ). Ik hoop eerlijk gezegd dat de meeste dat doen maar ja...

Ik zit met het rare idee dat ik een Pokédex wil aanleggen in bindervorm, maar aangezien er al zo'n 1.100 mons en mega's zijn en gen 10 dit jaar wel zal aangekondigd worden/zijn, ben ik aan het denken hoe ik daar het best aan begin. Ik kom op dit moment niet verder dan 3x een binder van 480 te kopen, maar dan zitten sommige gens opgesplitst en dat knettert in mijn hoofd. Iemand leuke ideetjes.

Ik zit met het rare idee dat ik een Pokédex wil aanleggen in bindervorm, maar aangezien er al zo'n 1.100 mons en mega's zijn en gen 10 dit jaar wel zal aangekondigd worden/zijn, ben ik aan het denken hoe ik daar het best aan begin. Ik kom op dit moment niet verder dan 3x een binder van 480 te kopen, maar dan zitten sommige gens opgesplitst en dat knettert in mijn hoofd. Iemand leuke ideetjes.
Ik heb dit, in een klasseur met losse 9 pockets. Na elke gen laat ik spatie zodat de starters altijd mooi op een nieuwe pagina beginnen.

Het is idd al een dikke map maar ze zitten mooi samen. Gen 10 moet ook nog wel lukken. Heb wel gwn base kaart van elke mon (en regional form) maar geen mega's of gigantamax ofzo.

Ik merk wel dat er shops zijn met eigen player base doe wel voorrang geven aan die spelers ( voor zowel OP als Riftbound ). Ik hoop eerlijk gezegd dat de meeste dat doen maar ja...
Hier was dat zo tijdens het pre-release event. Een box was 110 euro (ipv vroeger 90), dus cv nog, maar de IB's en dergelijke bvb werden pas zaterdag te koop gezet voor +50 euro. (ipv 22-28 euro) En ik ben er zeker van dat er nog boxen zijn in stock, maar die pas in de winkel zullen gezet worden als de CM-prijs richting de 200 of meer gaat.

Hier was dat zo tijdens het pre-release event. Een box was 110 euro (ipv vroeger 90), dus cv nog, maar de IB's en dergelijke bvb werden pas zaterdag te koop gezet voor +50 euro. (ipv 22-28 euro) En ik ben er zeker van dat er nog boxen zijn in stock, maar die pas in de winkel zullen gezet worden als de CM-prijs richting de 200 of meer gaat.
Standaard praktijken en als shops zou ge dom zijn als ge geen stock achterhoud, zeker nu.

Vraagje nog voor een PSA kaart.
Welke website nemen jullie als gemiddelde verkoopsprijzen voor Europa ?

Bvb price charting is vaak veel goedkoper (met conversie) dan wat ik vind op cardmarket 😅

Vraagje nog voor een PSA kaart.
Welke website nemen jullie als gemiddelde verkoopsprijzen voor Europa ?

Bvb price charting is vaak veel goedkoper (met conversie) dan wat ik vind op cardmarket 😅
Denk meeste Ebay en Price Charting ( wa basicly zelfde is afhankelijk hoe je filtert )
Cardmarket kan ook, maar vaak weinig aanbod + gaan verkopen die je kan na kijken, dus prijzen zijn meer yolo.

Zijn de mini tins enkel verkrijgbaar in Nederland?
Bij de kruidvat.

Volgens mij enkel in Nederland.

Mediamarkt België heeft trouwens Ascended Heroes op zijn website geplaatst. ETB staat aan 69,99 EUR. Ofwel stijgt de ETB nog naar 74,99 EUR zoals in NL ofwel zakt de prijs in NL.

Overige producten lijken mij dezelfde prijs te zijn.

Volgens mij enkel in Nederland.

Mediamarkt België heeft trouwens Ascended Heroes op zijn website geplaatst. ETB staat aan 69,99 EUR. Ofwel stijgt de ETB nog naar 74,99 EUR zoals in NL ofwel zakt de prijs in NL.

Overige producten lijken mij dezelfde prijs te zijn.
Of de prijzen zijn gewoon verschillend? Zou niet zo raar zijn.

Of de prijzen zijn gewoon verschillend? Zou niet zo raar zijn.
Meestal trekken ze die voor Pokemon wel gelijk. Zo stond met Phantasmal Flames de ETB voor 69,99 EUR op Mediamarkt NL. Voor BE nog op 59,99 EUR om dan bij de release ineens te verhogen naar 69,99 EUR. Laat ons hopen dat het de laagste prijs zal zijn.

Ik probeer via Bol wat te scoren. Die hanteren al een geluk nog 59,99 EUR.

Terug
Bovenaan