Hiernet massas figure collections gedropt... stond gelijk ne mongool sociaal te babbelen met collega's, das ook de laatste keer geweest...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx, nog 2 sleeved boosterkes gekocht. Naast de figure collections een uur misgegrepen...
Ik geloof dat die ook aan die prijs bij Fnac te verkrijgen valt.
Fomo, kheb gekocht, FMLBij Outpost Brussel staan de Charizards terug in voorraad om te preorderen: https://outpostbrussels.be/en/produ...ard-x-y-ex-box-en?_pos=4&_fid=79680fd4f&_ss=c
De 6 euro verzendkosten hebben me voorlopig tegengehoudenFomo, kheb gekocht, FML
Binnenkort staan ze voor 28 in DL en dan vloeken eh.

Kan, maar die DRI tins waren toch ook een merde en meestal rond de 30 euro dus kheb zo eits van fuck it, kga er mijne tijd niet in steken en gewoon 5 euro meer betalen in totaal, kzal morgen keer maaltijd overslaan en tis ok xDDe 6 euro verzendkosten hebben me voorlopig tegengehouden
Ik denk dat ze wel en masse beschikbaar zullen zijn tegen releasedatum bij oa Fnac of bij een Bol drop eind februari![]()

Besef als ge mee gaat in die prijzen daje zelf mee verantwoordelijk zijt voor waar deze hobby naartoe gaat..
Hier houd het voor mij op, ik betaal geen €8+ voor een pakje kartonnen kaarten, maar ge gaat zien iedereen ga hier opvliegen weer...
Ik heb mijn pre-order aan 59,99, dus het kan.
Besef als ge mee gaat in die prijzen daje zelf mee verantwoordelijk zijt voor waar deze hobby naartoe gaat..
Hier houd het voor mij op, ik betaal geen €8+ voor een pakje kartonnen kaarten, maar ge gaat zien iedereen ga hier opvliegen weer...
Lokale winkel die nog eerlijk handelt.To be fair, ik heb de mijne ook al gepreorderd aan €75 bij Outpost.
Bij Bol maak ik 0 kans omwille van de bots.
Of ik moet echt binnen de 10 minuten na zo een 'drop' klaar zitten. Onhaalbaar voor mij.
Hoe dan?
Niet helemaal akkoord. Het is vooral spijtig dat er geen reactie komt op dat winkels, zowel grote spelers (dreamland, mediamarkt, ...) als de kleinere tcg/gamewinkels, zich aan de msrp moeten houden. I mean ik kom pre-orders tegen van €95...Het zijn helaas die, die wél inkopen aan nog steeds dezelfde prijs (ik blijf daar toch van overtuigd) die de markt kapot helpen voor eigen winstbejag. Maar als er enen zijn etb aan €75, waarom die andere niet. En zo begint het spelleke. Minder stock, nog meer vraag, nog hogere prijzen, nog hogere prijzen tweedehands, ...
Heb het vooral over die blisters enzo, ETB's ga gaan issue zijn voor 60.Ik heb mijn pre-order aan 59,99, dus het kan.
Ja, maar zo werkt het niet MSRP is geen prijs die MOET gehanteerd worden en werkt in twee richtingen. ETB's waren ooit 35/40 euro... dan was er ook geen MSRP sprake. Dat de shops verhogen omdat ze voelen dat ze met de huidige stock en vraag het gaan verkocht krijgen ligt aan de kopers niet aan de shops. Gewoon meer mensen zouden wijselijk moeten zeggen: "nope, skip". Maar dat wordt niet gedaan, dat er wat meer hype is ok... maar de prijzen van die blisters slaan op niks. DL als voorbeeld, hun ETB prijs blijft dezelfde 70 euro, maar blisters gaan van 12/18 naar 16/25, why...? En ge gaat zien mensen gaan daar op vliegen als gekken en we gaan da nu dus weer wat meer gaan standaardiseren.Niet helemaal akkoord. Het is vooral spijtig dat er geen reactie komt op dat winkels, zowel grote spelers (dreamland, mediamarkt, ...) als de kleinere tcg/gamewinkels, zich aan de msrp moeten houden. I mean ik kom pre-orders tegen van €95...Het zijn helaas die, die wél inkopen aan nog steeds dezelfde prijs (ik blijf daar toch van overtuigd) die de markt kapot helpen voor eigen winstbejag. Maar als er enen zijn etb aan €75, waarom die andere niet. En zo begint het spelleke. Minder stock, nog meer vraag, nog hogere prijzen, nog hogere prijzen tweedehands, ...