Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die laatste booster bundles op Bol besteld waar de levering nu ook vertraagd is?
Je pakket komt later, door vertraging bij het inkopen. Sorry dat je nu langer moet wachten. We weten de nieuwe bezorgdatum nog niet, maar je krijgt een mail zodra we je pakket versturen.
Bestelt maar gaat op retour, resealed bundle, dus let op mannekesIemand die laatste booster bundles op Bol besteld waar de levering nu ook vertraagd is?

Had er ook al over gelezen, schandalig.Bestelt maar gaat op retour, resealed bundle, dus let op mannekes![]()
Scannen ze dat met dat apparaat dan mss?? Blijkbaar heb je zo een soort van xray of detector whatever die goeie packs kan opsporen??Bestelt maar gaat op retour, resealed bundle, dus let op mannekes![]()
Niks straf aan hoor, halen gewoon de seal er mooi af om die er nadien terug rond te doen. Als gewone leek en op de retour dienst gaat niemand dat merken. Als je er iets van kent en je let op merk je het wel. Seals zijn vaak niet helemaal strak, vaak meer gaten en shrink of zoals in mijn geval gewoon de seal ondersteboven... die was wel echt te simpel om te zien.Dat zou wel straf zijn mocht dat het geval zijn... Waar hebben jullie dat gelezen/gehoord? Zelf heb ik geen boosters besteld want mijn aandacht gaat naar Ascended Heroes en die First Partner Illustration Collection boxen.
Zijn meerdere opties, soms zijn de packs geopend en terug toegedaan, ofwel hits uitgehaald, ofwel gewoon geen hits in en terug gestuurd. Andere opties zijn er ook nog in het geval je geen vertrouwen hebt met het opnieuw toe maken van packs. Je kan altijd overschot van packs uit een boosterbox waarvan je weet dat er geen hits meer in zitten ( omdat je ze al gepulled hebt ) er in steken en de packs zelf openen.Scannen ze dat met dat apparaat dan mss?? Blijkbaar heb je zo een soort van xray of detector whatever die goeie packs kan opsporen??
How goed dat ge het zegt. Dan ga ik het even goed in't oog houden als ie toekomt. Is het iets van nu, of hebben vorige drops er ook last van gehad? Want ik heb nog een gesloten PFL bundle liggen die ik gewoon wilde bewaren...Bestelt maar gaat op retour, resealed bundle, dus let op mannekes![]()
Bestelling door Bol zelf geannuleerd. Zullen doorhebben dat er mee geknoeid is zeker![]()
Is geen enkele indicatie dat da de reden is tot de annulatie ze. Zijn nog al annulaties geweest vroeger ook in gewone drops.Ik vind het wel goed dat Bol.com hier dan zelf een reactie op heeft.
Ze konden ook doen alsof hun neus bloed.
Dit.. prijs is vrij ok voor Lego. Tis inderdaad duur, maar tis wel binnen wat we gewoon zijn van Lego.Prijs/steen is het toch de prijs binnen de normale gelicentieerde Lego sets, zal vermoedelijk wel nog iets goedkoper worden in de toekomst.