[TCG] Pokémon

Alles is te preorderen online bij Outpost nu trouwens.
Heb gisteren op een Nl-site besteld, de blisters van januari en de poster collecties van maart.
Ik hou me tegenwoordig ook enkele bezig met de "baseset" te verzamelen tot en met de trainer en laat de rest voor wat het is.
Pull is iets, is het mooi meegenomen. Maar vaak zijn da net de kaarten die verkoopbaar zijn om de hobby wa betaalbaar te houden :D

Toevallig wa bulk over van PFL? Ik zit dit maar mis nog wa holo's en rev holo's :) heb mss wa gerief om te traden van andere sets.
Zo doe ik het ook, basis proberen te vervolledigen en de 'secret rares' zijn een pluspunt.

Ik heb wel een beetje PFL bulk als je laat weten wat je nodig hebt.

Ik hou me tegenwoordig ook enkele bezig met de "baseset" te verzamelen tot en met de trainer en laat de rest voor wat het is.
Pull is iets, is het mooi meegenomen. Maar vaak zijn da net de kaarten die verkoopbaar zijn om de hobby wa betaalbaar te houden :D

DR is inderdaad insane aan het worden. Ik moet toegeven dat ik de boxen waar DR nu inzit (Venusaur EX, Kyurem EX, ...) niet meer opendoe maar gewoon bijhou. Ik heb het gevoel dat dat met tijd een gewild iets zal worden. Could be wrong tho

Toevallig wa bulk over van PFL? Ik zit dit maar mis nog wa holo's en rev holo's :) heb mss wa gerief om te traden van andere sets.
Beter af gewoon met ETB's en BB van DRI zelf. Collection boxen worden op termijn wel wat waard met goeie sets in, maar hangt ook wat af van wat er bij zit nog en de promo's/extra's. Combo's van Phantasamal en DRI en SSP zijn zeker goed, want dat zijn 3 sets die het later goed gaan doen.

Heb gisteren op een Nl-site besteld, de blisters van januari en de poster collecties van maart.

Oh, en zelfs beetje goedkoper dan Outpost. De ETB is daar dan wel weer duurder dan Outpost.

Ik zoek enkel nog de Meganium, Emboar en Feraligatr boxen.
Bol zal ook nog wel een drop doen zeker? Die zijn toch pas voor april.

Heb enkele dubbele MEG IR's: Ivysaur, Shroodle, Stufful en Exeggutor.
PFL dubbel: Togedemaru
JTG dubbel: Lycanroc
Misschien iemand die wil wisselen?

Ik zoek nog bij MEG: Shuckle, Vulpix, Helioptile, Houndstone, Spearow
Bij PFL: Dewgong, Piplup, Flygon, Yamper, Wooper, Meowth
JTG: Wailord, Articuno, Ribombee, Reshiram, Noibat, Wooloo

Mocht er nog iemand een Pokemon TCG chest (2024) zoeken en in de buurt van Oostmalle wonen. In Kruidvat Oostmalle lag het nog vol met deze sets. Liggen in een bak aan de kassa. Moest er toevallig zijn en zag ze liggen. Zelf geen meegenomen want de sets in de chest verzamel ik niet.

Ik kan niet bestellen?!

Wij wijzen je graag op het volgende:
Omdat er onvoldoende gekocht is met dit account kun je Pokémon Mega Evolution Phantasmal Flames Booster Bundle (6 boosters) niet kopen. Om scalpers tegen te houden moeten we namelijk beoordelen of accounts ‘echt’ zijn of niet. Ben jij helemaal geen scalper maar zie je wel dit bericht? Sorry! Deze controle is helaas niet altijd foutloos. Geloof ons, achter de schermen werken we keihard om onze systemen nóg beter te maken.

Het account bestaat al 5j+ en er is daar al voldoende op gekocht...ook Pokémon. Wat is dat nu weer...

Iemand die er eentje extra wil bestellen en verpatsen? :-)

Ik kan niet bestellen?!

Wij wijzen je graag op het volgende:
Omdat er onvoldoende gekocht is met dit account kun je Pokémon Mega Evolution Phantasmal Flames Booster Bundle (6 boosters) niet kopen. Om scalpers tegen te houden moeten we namelijk beoordelen of accounts ‘echt’ zijn of niet. Ben jij helemaal geen scalper maar zie je wel dit bericht? Sorry! Deze controle is helaas niet altijd foutloos. Geloof ons, achter de schermen werken we keihard om onze systemen nóg beter te maken.

Het account bestaat al 5j+ en er is daar al voldoende op gekocht...ook Pokémon. Wat is dat nu weer...

Iemand die er eentje extra wil bestellen en verpatsen? :)
Is algemene bug, had hetzelfde zoals iedereen. Bug van Bol, wss was er zelfs niks beschikbaar.

Staat nog altijd online, maar is gewoon een bug, jaarwisseling + nieuwe anti scalping regels = retarded coding wrs...

Straks krijgt er ene op kantoor onder zijn kloten xD

Staat nog altijd online, maar is gewoon een bug, jaarwisseling + nieuwe anti scalping regels = retarded coding wrs...

Straks krijgt er ene op kantoor onder zijn kloten xD

Ik heb wel ff gechat met bol zelf. Buiten wat standaard antwoorden "ik begrijp dat je teleurgesteld bent" "ik kan hier helaas niets aan doen" is het gesprek nogal abrupt geeidigd.

Ze laten het wel toe om partners weken lang bundels aan €75+ te verkopen, scalperprijzen dus, maar verbieden klanten dan (bug of niet) om producten aan de faire prijs te kopen. I get hun point maar van hun check, maar da moet toch doenbaar zijn om dat deftig te controleren.

Anyway, we wachten maar op de volgende drop zeker? ^^

Ik heb wel ff gechat met bol zelf. Buiten wat standaard antwoorden "ik begrijp dat je teleurgesteld bent" "ik kan hier helaas niets aan doen" is het gesprek nogal abrupt geeidigd.

Ze laten het wel toe om partners weken lang bundels aan €75+ te verkopen, scalperprijzen dus, maar verbieden klanten dan (bug of niet) om producten aan de faire prijs te kopen. I get hun point maar van hun check, maar da moet toch doenbaar zijn om dat deftig te controleren.

Anyway, we wachten maar op de volgende drop zeker? ^^
Is zoals gezegd gewoon een bug en heb al meermaals uitgelegd wat hun logica is en snap em wel, er wordt veel gebot en ze zetten een limiet, alleen zijn botters slim genoeg om gewoon nieuwe accounts te maken en aan die limiet per account te bestellen. één van hun regels is dus daarom het verbieden dat nieuwe accounts kunnen kopen. Echter nu met de jaarwisseling zit er wrs een fout in die logica en kan ver niemand kopen omdat niemand in 2026 al iets gekocht heeft, of het nu Pokémon is of iets anders. Dit gaan ze gewoon moet fixen en verbeteren.

Ik zie al de hele week producten online komen op Bol (die booster box, maar ook de PFL ETB en zelfs de ME ETB's), maar als je die in uw winkelwagen probeert te steken, loopt het spel vast. Is een gekende bug blijkbaar.

Iemand al placeholder Bol-linkjes voor Ascended Heroes toevallig?

Nog niets gevonden voor Ascended Heroes.

De nieuwe set zegt mij echt niets. Maar die First Partner box. Dat is 100% mijn ding!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan