[TCG] Pokémon

Lol, Mediamarkt wat doe je nu.
https://www.mediamarkt.be/nl/product/_ultra-premium-mega-charizard-x-trading-cards-2207920.html

Gaan ze die dan binnenkort weer binnenkrijgen?
De Lucario ETB hebben ze ook 10 euro duurder gemaakt precies...

Belachelijke prijzen die ze hanteren... Ook qua boosterpacks zijn ze 1 EUR duurder dan Smyth Toys (5,99 EUR) in Nederland. Kan je beter via CatchYourCards (NL) bestellen. Daar vragen ze 69,95 EUR voor de ETB's van zowel Mega Evolution als Phantasmal Flames en dan 189,95 EUR voor de Mega Charizard X EX UPC.

Hier een paar jaar geleden wat verzameld (zowel Pokémon als Yu-Gi-Oh), en zo heb ik nu de volledige Shining Legends set van destijds liggen. Nu blijkt dat die Mewtwo GX (mewtwo in die testtube) serieus rare is en ik die jawel, 2 keer heb liggen.

2 Weken geleden ze dus naar Hirograding in Gent gebracht, normaal vertrekken ze 1 dezer dagen naar de USA om te laten graden bij PSA (samen met nog een shining Rayquaza die een 10 zou kunnen zijn en een gyarados ex van de Breakpoint set).

K ben serieus benieuwd wat het gaat worden. 10 zal wss wat voorbarig zijn voor de Mewtwo's, maar sowieso ga ik mijn geld van destijds mooi terugverdiend hebben :cool:

Hier een paar jaar geleden wat verzameld (zowel Pokémon als Yu-Gi-Oh), en zo heb ik nu de volledige Shining Legends set van destijds liggen. Nu blijkt dat die Mewtwo GX (mewtwo in die testtube) serieus rare is en ik die jawel, 2 keer heb liggen.

2 Weken geleden ze dus naar Hirograding in Gent gebracht, normaal vertrekken ze 1 dezer dagen naar de USA om te laten graden bij PSA (samen met nog een shining Rayquaza die een 10 zou kunnen zijn en een gyarados ex van de Breakpoint set).

K ben serieus benieuwd wat het gaat worden. 10 zal wss wat voorbarig zijn voor de Mewtwo's, maar sowieso ga ik mijn geld van destijds mooi terugverdiend hebben :cool:
Dat is wel lekker, nice one! laat ons binnen maand of 3/4 weten hoe het was :p

Bol drop voor UPC en ETB’s + boosterbundles. Net bestelling gedaan.

EDIT: bestelling gedaan van Charizard UPC, Mega Evolution ETB, Phantasmal Flames ETB en Mega Evolution booster bundle. Ze leveren morgen alles.

Laatst bewerkt:
Ik hoop stiekem dat ze er deze eens op bol smijten 😇
Great-Tusk-ex-Iron-Treads-ex-Premium-Collection.webp

Gardevoir lukt nog wel, de twee andere lukt me niet, maar staan wel nog online, dus als ge de winkelwagenknop blijft spammen lukt het mss wel. 🤷‍♀️

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan