Visenya
Well-known member
Sorry, ik ben een noob als het op foto's delen aankomtDa kon niet groter zeker xD

Was al blij dat het met een linkje kon
Edit: beter zo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik ben een noob als het op foto's delen aankomtDa kon niet groter zeker xD

Veeeeeul beter!Sorry, ik ben een noob als het op foto's delen aankomt
Was al blij dat het met een linkje kon
Edit: beter zo![]()

was deze keer online ook mogelijkBlack Friday Deals zijn daar ideaal voorAlleen spijtig dat meeste deals in shop zelf zijn, Brakel is te ver voor mij...
Zou Surging Sparks, Destined, en Journey zijn wat erin zit2025 poke Ball tins aan 19,99 bij Fnac!
Welke code staat er onderaan de bal?Surging Sparks & 2x Stellar Crown helaas![]()
Voor de Sint kregen ze hier 4 boosterpacks Mega Evolution, maar geen hits. Enkel Mega Camerupt ex.
Ze kregen ook de Holiday kalender, daar ook reeds 3 boosterpacks, maar ook geen hits. Enkel Durant ex.
In het verleden hebben ze al heel veel boosterpacks gekregen, maar nog nooit een hit boven de 10 euro.
Hoeveel packs openen jullie gemiddeld voor een grote hit, zoals die Mega Charizard X die hier gepost is geweest?

Ik weet het, maar ze zijn dan altijd zo enthousiast (ze kijken ook regelmatig op Cardmarket), en dan na het openen die ontgoocheling: weer niets.Het is en blijft een beetje gokken zoals kraslotjes.
Het meest voordelige is gewoon de kaarten kopen , het leukste is ze zelf kunnen trekken.
Ja, al zijn ze hier iets ouder. De filmpjes op YouTube waar alleen maar de grote hits worden getoond helpen ook niet.Hier de laatste maand alle praat van waarde van kaarten gebant. Betrapte ons erop dat het eigenlijk niet normaal is dat mijn zoon van 7 vraagt hoeveel een kaart die hij trok waard was. Hij heeft natuurlijk een keer geluk gehad en voor 200€ een kaart kunnen ruilen maar het is zo fout dat dat is waar kinderen hun mee bezig houden.
Het is eigenlijk degoutant wat deze hobby geworden is door wat dertigers die het opeens leuk vonden er een nostalgietrip van te maken en er geld tegenaan te gooien.
Mijn zoon is beginnen verzamelen pakweg 3j geleden. Originele Scarlet&Violet set. Ik kende er niets van, ooit vroeger als tiener enkel de base set verzameld en dat was het dan ook.Hier de laatste maand alle praat van waarde van kaarten gebant. Betrapte ons erop dat het eigenlijk niet normaal is dat mijn zoon van 7 vraagt hoeveel een kaart die hij trok waard was. Hij heeft natuurlijk een keer geluk gehad en voor 200€ een kaart kunnen ruilen maar het is zo fout dat dat is waar kinderen hun mee bezig houden.
Het is eigenlijk degoutant wat deze hobby geworden is door wat dertigers die het opeens leuk vonden er een nostalgietrip van te maken en er geld tegenaan te gooien.
die uit een booster pakje kwam toen ik in de GameMania indertijd ben gaan aanschuiven voor de Grey Felt Hat pika. Niet voor te verkopen ooit, maar ik wou die gewoon hebben. Blijkt dat nu achteraf bekeken wel een waardevolle dag geweest te zijn 

Da's puur geluk.Hoeveel packs openen jullie gemiddeld voor een grote hit, zoals die Mega Charizard X die hier gepost is geweest?
Like da is al jaaaaaren zo.. "opeens" xDHet is eigenlijk degoutant wat deze hobby geworden is door wat dertigers die het opeens leuk vonden er een nostalgietrip van te maken en er geld tegenaan te gooien.
Ik zeg toch niet dat die opeens deze week isLike da is al jaaaaaren zo.. "opeens" xD
Ben er sinds 2 maanden mee bezig omwille van de zoon, en ik heb inderdaad gezien dat het al jaren degoutant is.