[TCG] Pokémon

Voor de Sint kregen ze hier 4 boosterpacks Mega Evolution, maar geen hits. Enkel Mega Camerupt ex.

Ze kregen ook de Holiday kalender, daar ook reeds 3 boosterpacks, maar ook geen hits. Enkel Durant ex.

In het verleden hebben ze al heel veel boosterpacks gekregen, maar nog nooit een hit boven de 10 euro.

Hoeveel packs openen jullie gemiddeld voor een grote hit, zoals die Mega Charizard X die hier gepost is geweest?

Laatst bewerkt:
Voor de Sint kregen ze hier 4 boosterpacks Mega Evolution, maar geen hits. Enkel Mega Camerupt ex.

Ze kregen ook de Holiday kalender, daar ook reeds 3 boosterpacks, maar ook geen hits. Enkel Durant ex.

In het verleden hebben ze al heel veel boosterpacks gekregen, maar nog nooit een hit boven de 10 euro.

Hoeveel packs openen jullie gemiddeld voor een grote hit, zoals die Mega Charizard X die hier gepost is geweest?

Het is en blijft een beetje gokken zoals kraslotjes.
Het meest voordelige is gewoon de kaarten kopen , het leukste is ze zelf kunnen trekken.

Hier bvb al 5 IR getrokken maar 4xlitleo en 1x stuffel (de goedkoopste ir's van de set , had ik bij 151 ook 6x de omanyte , maar dan gelukkig ook wel de goeie Charizard 😛

Laatst bewerkt:
Hier de laatste maand alle praat van waarde van kaarten gebant. Betrapte ons erop dat het eigenlijk niet normaal is dat mijn zoon van 7 vraagt hoeveel een kaart die hij trok waard was. Hij heeft natuurlijk een keer geluk gehad en voor 200€ een kaart kunnen ruilen maar het is zo fout dat dat is waar kinderen hun mee bezig houden.

Het is eigenlijk degoutant wat deze hobby geworden is door wat dertigers die het opeens leuk vonden er een nostalgietrip van te maken en er geld tegenaan te gooien.

Hier de laatste maand alle praat van waarde van kaarten gebant. Betrapte ons erop dat het eigenlijk niet normaal is dat mijn zoon van 7 vraagt hoeveel een kaart die hij trok waard was. Hij heeft natuurlijk een keer geluk gehad en voor 200€ een kaart kunnen ruilen maar het is zo fout dat dat is waar kinderen hun mee bezig houden.

Het is eigenlijk degoutant wat deze hobby geworden is door wat dertigers die het opeens leuk vonden er een nostalgietrip van te maken en er geld tegenaan te gooien.
Ja, al zijn ze hier iets ouder. De filmpjes op YouTube waar alleen maar de grote hits worden getoond helpen ook niet.

Mijn zoon is beginnen verzamelen pakweg 3j geleden. Originele Scarlet&Violet set. Ik kende er niets van, ooit vroeger als tiener enkel de base set verzameld en dat was het dan ook.
Dus ik kocht hem een map en af en toe een S&V pakje. Indertijd waren die nog goedkoper dan 4,5 euro per pakje. 't is maar sinds een goed jaar dat alles zo ontploft is precies, met de introductie van Prismatic Evolutions. Toen ben ik me er ook wat in gaan verdiepen en heb ik gemerkt dat we ook wel best wat waardevolle kaarten liggen hebben.
Bv de bubble Mew van PAF 🔥 die uit een booster pakje kwam toen ik in de GameMania indertijd ben gaan aanschuiven voor de Grey Felt Hat pika. Niet voor te verkopen ooit, maar ik wou die gewoon hebben. Blijkt dat nu achteraf bekeken wel een waardevolle dag geweest te zijn 😂😂
En nu ben ik helaas ook helemaal in de hype gerold en koop ik ook boosters en stuff voor mezelf. Begonnen met Team Rocket omdat ik dat gewoon een coole set vond...
Tijd wel om nu wat af te kicken want de kaarten puilen ondertussen uit de opbergdoos 😂
En de zoon, die vindt gelukkig elke EX kaart enorm cool, of het nu een basis kaart of een special art is. Gelukkig.

Da's puur geluk.

De Flareon SIR van Prismatic had ik in mijn eerste booster.

Van Phantasmal heb ik een 30-tal boosters geopend en had ik die Charizard.

Meestal koop ik een ETB en een Boosterbox van een set en mijn doel is om de commons, uncommons en rares te hebben. Heb ik 1 van de IR's of Film Arts dan ben ik altijd happy.

Ik had hier wat Mega Evolution en Phantasmal Flames gekocht om rond de feestdagen open te doen, een soort van adventskalender voor Pokémon zeg maar :)

Maar begin deze maand een ETB open gedaan en er zat letterlijk niks in en toen ik de dure hoop plastiek en verpakking voor me zag liggen voelde ik opeens weer de walging voor het pullen :p

Alles te koop gezet aan de prijs waar ik het aan gekocht heb, dat is wel het voordeel aan Pokémon ... een zeer liquide markt :p

Heb mijn kinderen de Pokémon adventskalender cadeau gedaan voor de Sint.
De zoon heeft er een mooie uit getrokken.

IMG20251207160702.jpg

Terug
Bovenaan