Visenya
Well-known member
Lang geleden dat ik nog iets besteld heb danUit de US wel ze.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang geleden dat ik nog iets besteld heb danUit de US wel ze.
Uit de UK ook.Uit de US wel ze.
Nee, uit de UK niet, kunt echt wel pre orders doen en dingen kopen daar en alles is included.Uit de UK ook.
Vorige maand 2 orders geplaatst en taks moeten betalen. Was wel geen Bpost-importtaks, gelukkig maar, maar wel 15 euro + 5 euro shipping op bestelling van 70 pond.Nee, uit de UK niet, kunt echt wel pre orders doen en dingen kopen daar en alles is included.
Sold en shipped door Amazon?Vorige maand 2 orders geplaatst en taks moeten betalen. Was wel geen Bpost-importtaks, gelukkig maar, maar wel 15 euro + 5 euro shipping op bestelling van 70 pond.
Correct.Sold en shipped door Amazon?
Da is echt raar, normaal wordt bij aankoop alles verrekend en is dat niet zo heel veel duurder, kan soms dat je iets extra betaald, maar veel meer dan die standaard shipping is dat niet normaal. Bij levering kan er ook nooit nog iets extra gevraagd worden.Vorige maand 2 orders geplaatst en taks moeten betalen. Was wel geen Bpost-importtaks, gelukkig maar, maar wel 15 euro + 5 euro shipping op bestelling van 70 pond.
Net nog eens getest, moet echt niks extra betalen ze.Da is echt raar, normaal wordt bij aankoop alles verrekend en is dat niet zo heel veel duurder, kan soms dat je iets extra betaald, maar veel meer dan die standaard shipping is dat niet normaal. Bij levering kan er ook nooit nog iets extra gevraagd worden.
Is pas zichtbaar bij afrekenen hoor.Net nog eens getest, moet echt niks extra betalen ze.
Heb ik gedaan, vriend van me hiernet ook nog iets gekocht via invite en geen extra kosten.Is pas zichtbaar bij afrekenen hoor.
Heb ik pech gehad via .co.uk dan :/Heb ik gedaan, vriend van me hiernet ook nog iets gekocht via invite en geen extra kosten.
Nog eens 40 euro eraf. Nu nog 240. 2 weken geleden was het 300.![]()
Pokémon TCG: Ultra Premium Collection Box - Mega Charizard X
Pokémon TCG Mega Charizard X ex Ultra-Premium Collection with exclusive promo cards, playmat, deck box, sleeves, metal coin, and 18 booster packs. A must-have for collectors.www.despelvogel.com
Al 20 euro gezakt in prijs. Ze krijgen de boxen aan die prijzen toch nooit verkocht, idiots.

Jaarrekening efkes fixen, em is al heel de week bezig xDMaximus zijn Mega evolutions etb stonden vandaag plots ook op 65 euro ipv 110 , nu wel "uitverkocht"
Dringend eventjes wat geld nodig zeker![]()
Black Friday Deals zijn daar ideaal voorJaarrekening efkes fixen, em is al heel de week bezig xD
Alleen spijtig dat meeste deals in shop zelf zijn, Brakel is te ver voor mij...