Visenya
Well-known member
De nieuwste set is bijna uit, dan kan de speculatie voor de volgende beginnen. Zou uitkomen op 30 januari.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doen jullie met de ETB's, sowieso openen? Of zijn het investeringen die op zolder vliegen?
Trouwens, iemand een goeie tip voor een app op een portfolio bij te houden met betrouwbare EU prijzen?
Alsook een tip voor een goeie binder?
Wat doen jullie met de ETB's, sowieso openen? Of zijn het investeringen die op zolder vliegen?
Trouwens, iemand een goeie tip voor een app op een portfolio bij te houden met betrouwbare EU prijzen?
Alsook een tip voor een goeie binder?
Ik heb alles tot nu toe geopend behalve die van Lucario Mega Evolutions omdat ik al te veel booster packs geopend had voor ik aan de ETB was geraakt![]()

Stooooop, pleaaaase xDDe nieuwste set is bijna uit, dan kan de speculatie voor de volgende beginnen. Zou uitkomen op 30 januari.
?Deze nacht zeker om 0u?Vandaag is de Bol.com en andere websites refresh dag zeker?
190 en den drop is geweest deze ochtend half 7 blijkbaar.Mediamarkt 180 euro voor de Charizard Premium Box.
DreamLand zelfs 200 euro![]()
Maar maar, Mega Dragonite Ex en weer trainer's Pokémon.Stooooop, pleaaaase xD

bol mediamarkt of dreamland?190 en den drop is geweest deze ochtend half 7 blijkbaar.

MediaMarkt.bol mediamarkt of dreamland?
Dat ik juist blijf refreshen.![]()
Lukt niet om te bestellen hier159,99