Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier net alles open gedaan. Kwam hij opeens af, papa ik heb terug die kaart. Maar het was jammer genoeg een andere mega lucario, maar 8€ waard
.
Crach Card Club (Leuven station) verkoopt blijkbaar vanaf morgen 13u al de ETBs en de Charizard Premium![]()
Wie A zegt moet B zeggen...Bepaalde Standaard Boekhandel hebben al Phantasmal Flames Boosters en ETB's.![]()
Hhmmm, misschien de dochter toch eens mee naar't stad nemen deze namiddag.
Ik kan het wel niet in het winkelmandje zetten om het een uur later op te kunnen halen.
Heb eerst eens een mini tin in de mand gesmeten en krijg dan de melding dat de ETB pas vanaf vrijdag beschikbaar is om af te halen.Is echt in 2min uitverkocht op veel plekken.
Ik was ook aan het kijken er stond voorraad en nu lukt het ook al niet meer.
Wss omdat ze pas mogen verkopen op vrijdag.Precies toch wat fout met de website, want mijn bestelling staat op "besteld bij leverancier" terwijl het zogezegd al in de winkel zou liggen![]()
Ik heb em geannuleerd nadat ik er eentje kon scoren hier in Leuven bij de Crach Card ClubWss omdat ze pas mogen verkopen op vrijdag.
Ik wacht alleszins op de mail om te mogen afhalen, wellicht (hopelijk?) vrijdag dus.

Ik heb alles tot nu toe geopend behalve die van Lucario Mega Evolutions omdat ik al te veel booster packs geopend had voor ik aan de ETB was geraaktWat doen jullie met de ETB's, sowieso openen? Of zijn het investeringen die op zolder vliegen?
Trouwens, iemand een goeie tip voor een app op een portfolio bij te houden met betrouwbare EU prijzen?
Alsook een tip voor een goeie binder?