Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat iedereen wel die vraag stelt nee?Als je zelf al de vraag stelt of ze weldegelijk gaan leveren wil dat zeggen dat er nog niks over is gecommuniceerd naar de klant toe over het allocation probleem.
Die communiceerden duidelijk hierover net zoals tal van andere shops.ik denk dat iedereen wel die vraag stelt nee?
Flashcards bv. annuleerde al een hoop orders omdat ze niet genoeg binnenkrijgen
Foto één was deels trade dus dat valt lastig te zeggen.Hoeveel betaalde je voor die Mew box?
Gaan jullie nog proberen Prismatic vast te krijgen in winkels op 17/01? Of lijkt dat hopeloos te worden?![]()
Ik in elk geval niet. Ben ook gewoon niet echt fan van de set...
Kweet niet hoe anderen er naar kijken, maar de meeste kaarten vind ik echt gewoon lelijk.
Kheb niks tegen Eevee en Eeveelutions, maar het is niet men favoriete thema of ding... maar wat het idd compleet niet men ding maakt is al die tera kaarten en vooral het chaotische artwork. De kaarten die ik dan wel vet vind zijn de niet Tera kaarten die dan ook weer veel strakker zijn en waar je veel meer op ziet, zoals die drie Ancient kaarten.Vind het ook een lelijke set (ik ben sowieso geen fan van de kroontjes).

Met Klarna begint de betaaltermijn pas te lopen bij de verzending/ontvangst. Ben eens benieuwd, want heb daar Prismatic gepre-ordered.Rekent despelvogel pre-orders met crediet kaart meteen af, of op release?