Svartálfar
Well-known member
Vind dat altijd zo dubbel. Daar koopt ge dat toch niet voor denk ik dan, maar dat ligt mss aan mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind dat altijd zo dubbel. Daar koopt ge dat toch niet voor denk ik dan, maar dat ligt mss aan mij.
Nu begin ik nog meer te twijfelen of ik mijn collectie ga aanvullen met de kaarten in de sealed boxen151 krijgt reprint nov 24
.Doen en maak videoNu begin ik nog meer te twijfelen of ik mijn collectie ga aanvullen met de kaarten in de sealed boxen.
Hhmmm, ik twijfel om de Quaquaval ex Premium Collection (Paldean Fates) open te doen of te bewaren om op termijn te verkopen.
Ik mis nog 1 uncommon, 1 rare en 8 double rares. Alles hoger qua rarity beschouw ik als mooie extra om te hebben en ik ben tevreden met 1 versie in mijn collectie (normal of reverse holo). Mijn rationeel brein zegt me om de doos dicht te laten maar mijn vingers jeuken wel om pakjes te scheuren.
Toe laten en gewoon de single's apart kopen.Hhmmm, ik twijfel om de Quaquaval ex Premium Collection (Paldean Fates) open te doen of te bewaren om op termijn te verkopen.
Ik mis nog 1 uncommon, 1 rare en 8 double rares. Alles hoger qua rarity beschouw ik als mooie extra om te hebben en ik ben tevreden met 1 versie in mijn collectie (normal of reverse holo). Mijn rationeel brein zegt me om de doos dicht te laten maar mijn vingers jeuken wel om pakjes te scheuren.
Gisteren stellar crowne in pre-release gespeeld en best wel een leuke set. De nieuwe Lapras Ex kaart geeft wel zotte combinaties
Als je geen vertrouwen in hebt om het te verzenden na Nl dan moet je het ook niet gaan doen.Iemand hier interesse om wat sealed over te nemen van mij?
Heb hier nog 3 SWSH booster boxen met acryl rond (Silver Tempest, Darkness Ablaze & Astral Radiance). Perfecte seals.
En dan nog 1x een Pokemon TCG Classic Box, die seal is helaas niet perfect meer. Zou eerder om open te doen zijn (en eventueel de big 3 te laten graden?).
Had een bod van 700 van iemand uit NL, maar heb geen ervaring met verzenden van zo'n grote pakketten.
Zou het liever binnen BE houden en laten ophalen (in Willebroek), of ik breng het wel.
Aan zo'n bulkset begin ik zelf niet.Trick or Trade 2024 compleet al.
Idem. Booster bundle gekocht voor €18. De helft open gedaan en de set was al compleet. Nadien de rest verkocht aan jonge kids op de ruilbeurs in Dendermonde. Heeft me €7 - €8 gekost dus.Trick or Trade 2024 compleet al.
Damn, redelijk risky maar goed als je 5+ jaar zal bijhouden zal het wel een mooie investering worden waarschijnlijk.In een zatte en enthousiaste bui de Gengar VMAX (sGG 020) kaart gekocht.
Is al lang mijn favoriete kaart en ze bleef maar stijgen in waarde. Had al lang de knoop moeten doorhakken, maar nu dan toch gedaan.
Buy high is mijn motto!