Daar heb ik nog niks over gelezen.Niemand die weet of er nog een nieuwe Battle Academy komt dit jaar?
Wat vintage gekocht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb ik nog niks over gelezen.Niemand die weet of er nog een nieuwe Battle Academy komt dit jaar?
Beter naar u geluisterd, ring map is idd niet de beste keuze geweestNooit van dat merk gehoord.
Is overigens geen binder maar een ringmap.
Dan koop je beter deze inlays: https://www.bol.com/be/nl/p/9-pocket-pages-silver-display/9200000112998086/
Dan weet je tenminste zeker dat je kwaliteit hebt.

Binnen de 30 dagen kon je kostenloos retouren bij Bol.Beter naar u geluisterd, ring map is idd niet de beste keuze geweest![]()

Welke zou je laten graden?Hoe laat je u kaarten raten PSA ?.
Heb me al even verdiept in de kaarten sinds 1999 ik zie door het bos de bomen niet meer![]()
Jammer dat Niels er weg is.Je kan zelf opsturen, of via een (ervaren) middle man werken.
Komt je iets duurder uit, uiteraard. Maar dan weet je dat het correct gebeurt, alles is ook transparant.
Zelf heel positieve ervaring met Hirograding als "middle man": https://www.hirograding.com/
Ik deed alles met Jeroen, was ik zeer tevreden van.Jammer dat Niels er weg is.
In tal van groepen lees je nochtans dat de communicatie de wensen overlaat.
Express grading zou ik niet overwegen, zeker niet aan de huidige prijzen.Ik deed alles met Jeroen, was ik zeer tevreden van.
Ben bij hem ook geweest met enkele kaarten, hij gaf dan ook aan welke hij wél zou graden en welke niet en zat er ook kort bij met zijn estimaties (als hij 8-9 gokte, was het ook 1 van beiden). Was geruststellend voor een first timer in mijn geval toen. Turnaround om kaarten terug te krijgen was ook top, laatste PSA Express had ik op 6 weken terug.
Met verzending bij komt het duurder uit dan dat ik ze bestel bij bol bv.Ik verkoop wat sealed Pokémon producten.
![]()
Ontspanning - Verschillende sealed Pokémon producten
Hierbij verkoop ik wat sealed Pokémon spullen die mijn collectie mogen verlaten. 5 x Pokémon GO Elite Trainer Box €40/stuk Toxel Blister & Oricorio Blister Set prijs van €13.00/per bundel van 2 Crown Zenith Booster Packs aangeboden in bundels van: 4 stuks voor €20.00 8 stuks voor...www.beyondgaming.be
Kan je een voorbeeld geven?Met verzending bij komt het duurder uit dan dat ik ze bestel bij bol bv.
Wat is de geschatte waarde van alles samen? Hoeveel kostte het om te laten graden?Mijn allereerste PSA return!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi opeenvolgend setje in een 10.
![]()
![]()
Zéér tevreden!