[TCG] Pokémon

Je kan via forwarding diensten altijd dingen bestellen in de PC van USA/UK, als het al in stock/verkrijgbaar is ofc...

I did. Maar had ik geweten dat die promokaarten hier gewoon zouden worden verdeeld, had ik mij die kosten en moeite bespaard :p
aah ja, mja der is veel onduidelijkheid tegenwoordig over alles. Denk dat in de shop waar ik vaak contact heb er ook promo's gaan overkomen.
Maar ik geraak daar ver nooit, is wat ver, dusja zal niet voor mij zijn, nu gelukkig boeien die zaken me minder, maar value wise wel de moeite ze te hebben.

aah ja, mja der is veel onduidelijkheid tegenwoordig over alles. Denk dat in de shop waar ik vaak contact heb er ook promo's gaan overkomen.
Maar ik geraak daar ver nooit, is wat ver, dusja zal niet voor mij zijn, nu gelukkig boeien die zaken me minder, maar value wise wel de moeite ze te hebben.
Mij boeit dat ook niet, maar recent zitten denken: welke Pokémon vind ik nu eens al al die jaren écht cool. En dat is Feraligatr, dus was dan aan het zoeken welke kaartjes daarvan zijn (niet veel, gelukkig) en dan zag ik dat die als promokaart erbij zat. Cool design, favo Pokémon; was genoeg voor mij om overtuigd te zijn. :p

Maar mijn frank viel al vorige week toen ik op Vinted een Italiaans profiel al de promopack zag aanbieden, dus kon niet anders dan dat Asmodee ze gewoon ook in Europa onder shops ging verdelen.

Mij boeit dat ook niet, maar recent zitten denken: welke Pokémon vind ik nu eens al al die jaren écht cool. En dat is Feraligatr, dus was dan aan het zoeken welke kaartjes daarvan zijn (niet veel, gelukkig) en dan zag ik dat die als promokaart erbij zat. Cool design, favo Pokémon; was genoeg voor mij om overtuigd te zijn. :p

Maar mijn frank viel al vorige week toen ik op Vinted een Italiaans profiel al de promopack zag aanbieden, dus kon niet anders dan dat Asmodee ze gewoon ook in Europa onder shops ging verdelen.
Haha, snap ik, ieder heeft zo en eigen dingetjes om te verzamelen.

Also Mega Evolutions officieel aangekondigd!
480581779_1115541313704998_4104468516047942659_n.png

Feraligatr is ook één van de 3 starters in de nieuwe Legends Z-A en gaat ook mega evolutions bevatten.

De hele M of Mega saga doet me terugdenken aan Ancient Origins en Breakthrough.
Toen SR en UR kaarten nog extra texture hadden :feelsgood:

die kaart gaat gewoon naar 5€ gaan en die blister zal 25€ kosten, op FB groepen worden ze nu aangeboden voor 25€ alleen voor de promo kaart :LOL:

die kaart gaat gewoon naar 5€ gaan en die blister zal 25€ kosten, op FB groepen worden ze nu aangeboden voor 25€ alleen voor de promo kaart :LOL:
Boeit mij niet hoeveel die kaart gaat gaan tbh, vind hem gewoon leuk, al ga ik niet klagen als hij €10 is ipv €5 xD
Denk dat met het een eevee is en "deel is van de PRE set" dat de waarde wel nog zou kunnen/durven blijven op €10.

Deze komt ook niet uit die blister pack eh, krijg je bij aankoop in sommige shops apart, net zoals het Illustration setje.

Terug
Bovenaan