[TCG] Pokémon

Hoe ben je aan de slag gegaan?
Ben een newbie hier, maar deze set triggert mij enorm.
Losse kaarten gekocht? De Ultimate Edition gekocht?

Openscheuren tot je alles hebt 😄.
Dat is het leukste om te doen.

Het slimste is denk ik iedere box opendoen zo heb je alle promo's etc.

En dan nog enkele extra ,
(van mij was dat nog 10 booster)tot je voelt dat het niet meer vooruit gaat in nieuwe kaarten.

Dan overschakelen naar ruilen en kopen.
Zoeken naar koopjes om zo goedkoop mogelijk te blijven.

Ik ben er ook bijna.
 
Openscheuren tot je alles hebt 😄.
Dat is het leukste om te doen.

Het slimste is denk ik iedere box opendoen zo heb je alle promo's etc.

En dan nog enkele extra ,
(van mij was dat nog 10 booster)tot je voelt dat het niet meer vooruit gaat in nieuwe kaarten.

Dan overschakelen naar ruilen en kopen.
Zoeken naar koopjes om zo goedkoop mogelijk te blijven.

Ik ben er ook bijna.

Uit nieuwsgierigheid, en je moet zeker niet antwoorden, maar hoeveel zou je er aan uitgegeven hebben? :D.

Is het een goed moment om nu nog te starten? Of is het te laat?
 
Damn heb net men pokemon map van 20 jaar geleden open gedaan en met verbazing dat meeste van men kaarten in het engels zijn, dacht nederlands.

1ste edition holo dark charizard, dragonite, etc. En meeste in zeer goede staat omdat ze mooi in map waren bewaard.
 
Wat is jullie all-time favoriete kaart (of top 3) ?
  1. Met stip op 1
    )
    6177xBNx+DL._AC_SY780_.jpg
  2. Lapras fan
    240.jpg

  3. Jammer genoeg niet in mijn bezit (wel in het Engels als het kan :) )
    Carte_Aquapolis_149.png
 
@Obi Wan Kenobi

Ik had op FACTS gehoord dat nederlandstalige kaarten 40% minder waarde hebben dan engelstalige kaarten klopt dat ongeveer?

Niet echt een idee, het is maar hoeveel de koper/zot er wil voor geven.
Ik ben ook geen professional zoals de verkopers van Facts :)

Voor gewone bulk-kaarten zal dat wel zo zijn, maar ik denk voor echt zotte kaarten dat dat wel meevalt.

Je hebt nu eerder een grotere afzetmarkt voor Engelse kaarten dan voor Nederlands.
Je zal ze dus makkelijker kunnen verkopen

Maar de Engelse kaarten zijn dan ook weer minder zeldzaam dan Nederlandse...
Dus als je een verzamelaar vindt van Nederlandstalige kaarten met veel geld zijn ze dus evenveel waard :p
 
Niet echt een idee, het is maar hoeveel de koper/zot er wil voor geven.
Ik ben ook geen professional zoals de verkopers van Facts :)

Voor gewone bulk-kaarten zal dat wel zo zijn, maar ik denk voor echt zotte kaarten dat dat wel meevalt.

Je hebt nu eerder een grotere afzetmarkt voor Engelse kaarten dan voor Nederlands.
Je zal ze dus makkelijker kunnen verkopen

Maar de Engelse kaarten zijn dan ook weer minder zeldzaam dan Nederlandse...
Dus als je een verzamelaar vindt van Nederlandstalige kaarten met veel geld zijn ze dus evenveel waard :p
Het net gevonden dat je op cardmarket kan filteren op taal, dus zo kan je wel een idee hebben van de waarde.
 
Ik vond het even leuk, maar besef dat het gewoon iets was om de gedachten te verzetten.

Ik ga dus mijn half complete set van 151 terug te koop zetten, de bulk zal niks opbrengen maar ik hoop toch enkele illustrated makkelijk kwijt te raken.
 
Terug
Bovenaan