[TCG] Pokémon

Ja, 't is zot.

In Hasselt zeiden ze blijkbaar dat alles al weg was en spraken ze niet eens meer van dat er morgen iets zou liggen.
Kan wel zijn dat ze het gewoon beu waren ook.

In Kuringen enkele zaken per ongeluk meegegeven, omdat ze de datum niet gecheckt hadden. Maar daar zouden er morgen dus nog liggen.
Voor degenen die willen proberen morgen is Kuringen dus de best option lijkt me.
Foto gezien op Discord van Hasselt waar idd alles rap weg was.

Stoere Zoroark!

Mijn binder is klaar voor nieuwe kaarten! Toch maar de XL gekocht van Vault X. En nog amper plaats over, maar de hits gaan toch nog in een aparte map of mijn pokedex. 😇

Hier ook de XL van Vault X en er is nog exact 1 pagina over (12 spots)
En inderdaad, is dan nog maar tot nummer 217. Dus de base set zonder alle specials.
Alles na elkaar gefilled, hier en daar een blinkende energy card ertussen.

Hier ook de XL van Vault X en er is nog exact 1 pagina over (12 spots)
En inderdaad, is dan nog maar tot nummer 217. Dus de base set zonder alle specials.
Alles na elkaar gefilled, hier en daar een blinkende energy card ertussen.

Ik heb ze eerst geprobeerd in een gewone 12 pocket te steken, maar daar had ik echt niet voldoende plaats en had ik het idee om de EX'en op een pagina apart te bundelen en de rest van de mons de eerste rij van een pagina de gewone versie, tweede rij de energy reverse en dan onderaan de pokebal reverse.

Nu ook alles mooi achter elkaar op setnummer. Maar hier en daar een gat want ik wil de drie mogelijke varianten samen op 1 pagina. Voor de allereerste keer ook eens gewerkt met placebo-laders voor de gewone versies. Mijn brein vindt de verdeling wel niet mooi. 🤷🏻‍♀️

Vergeet Standaard Boekhandel. Voorraad op de website is niet up-to-date. Had snel 3 winkels uit de buurt gebeld. Het beste antwoord was: “Alles is weg. Ik had er al 10 extra kunnen verkopen want het is de ene telefoon na de andere.”

Moet toch naar de bakstenenwinkel, ik ga vandemiddag ook eens bij Standaard boekhandel passeren, you never know (staat geen voorraad in die winkel om te reserveren)

Nog niets gehoord van mijn tin display, dus ik vrees ervoor, toch maar eens een mailtje gestuurd, maar ik heb weinig hoop dat ik daar snel antwoord op zal hebben.

Dreamland Turnhout heeft er nog. Ze hebben heel wat binnen gekregen. 1 ETB per persoon. Exemplaar gereserveerd en straks afhalen.

Nougabollen in Tongerlo, en ben niet zo zot om naar Diest of Geel te rijden en die in Olen gaat pas vanaf morgen open, denk ik. Maar daar is ook een Standaard Boekhandel en Media Markt, dus dat gaat daar ook stormloop geweest zijn.

Dan nog maar wat Nihil Zero rippen. 😇

Vergeet Standaard Boekhandel. Voorraad op de website is niet up-to-date. Had snel 3 winkels uit de buurt gebeld. Het beste antwoord was: “Alles is weg. Ik had er al 10 extra kunnen verkopen want het is de ene telefoon na de andere.”
Heb 2 Standaard Boekhandels gebeld: alles van de eerste minuut weg (waren blijkbaar ook veel bestellingen). Misschien als ik er had gestaan bij opening, maar dan nog. Zou graag een Charizard tin scoren.

Terug
Bovenaan