Suicide Squad: Kill the Justice League

Action PC PS5 XBOX Suicide Squad: Kill the Justice League

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
squad.png


release: 2 februari 2024
genre: action-adventure, open-world
dev: Rocksteady Studios

Van de makers van Arkham Asylum. Met online co-op tot 4 spelers.

The story follows Suicide Squad members Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang and King Shark who must take on an impossible mission to save Earth and kill the world’s greatest DC Super Heroes, The Justice League. Restrained with lethal explosives implanted in their heads, all four DC Super-Villains have no choice but to band together and carry out this untenable assignment as part of Amanda Waller’s infamous Task Force X.

Each squad member has their own unique moveset with enhanced traversal abilities to freely explore the dynamic open-world of Metropolis, along with a variety of weapons to customize and skills to master. Fans can tailor their experience, whether playing on their own as a single player, switching between characters at will, or teaming up with friends in multiplayer co-op.

 
Laatst bewerkt:
T ziet er nogal 'open wereld' uit qua levels, dat valt meestal tegen. Wel leuk dat er nog eens een echte coop voor 4 personen uitkomt. Ze worden zeldzaam dus deze zullen we wel spelen, ook als het maar matig blijkt.
 
Gezien Arkham Knight's true ending had ik al een vermoeden dat hij nog een rol ging spelen zijn in de game.

En pure speculatie dit, maar Batman in KtJL lijkt me zoiets dat Rocksteady misschien liever had verzwegen, kwestie om het als grote verrassing te houden.
Maar gezien het overlijden van Conroy is het wellicht maar beter dat ze het nu op voorhand al bekend maakten.
 
Weet niet goed wat te denken bij deze.
De gameplay ziet er zo generiek uit... Denk dat deze heel snel gaat vervelen
 
Dan heb je een franchise met allerlei zotte superhelden, komen ze af met een doorsnee generieke looter shooter met facking gear score. Spel is volgens mij DOA, mark my words
 
deze gaat nog heel veel polish nodig hebben vrees ik
blijkbaar zijn de devs verbaasd over de negatieve feedback na hun filmpjes op playstation direct ...
 
Aangezien er geen nieuwe releasedatum is bekend gemaakt ben ik benieuwd wat ze gaan doen...
Op korte tijd zullen ze aan de kern van het spel toch niet veel kunnen veranderen.
Misschien krijgen we dan hetzelfde probleem als met Gotham Knights, dat ook aanvoelde als een live service game maar dat ze toch besloten hebben om de live service er uit te werken maar dat de live serivce DNA er toch nog in zit.
 
ze gaan waarschijnlijk proberen om de verschillende chars een eigen feel te geven ipv allemaal rond te lopen met guns
maar of zoiets gaat mogelijk zijn ..
 
Terug
Bovenaan