Stukken van Mensen

Play4 Stukken van Mensen

Boris is ook daadwerkelijk veroordeeld geweest voor het niet naleven van een deal die in Stukken voor mensen is gedaan. In het verleden is zijn zaak ook al eens failliet geweest. Het valt sowieso op, vind ik, dat hij telkens lage biedingen doet in vergelijking met de anderen.
Ik ben geen fan in ieder geval :tongue:
Was dat niet iets omdat die mensen zogezegd wel een certificaat hadden maar uiteindelijk niet?
 
Was dat niet iets omdat die mensen zogezegd wel een certificaat hadden maar uiteindelijk niet?

Boris beweerde inderdaad dat ze de echtheid van het stuk niet konden garanderen ofzo. Op zich maakt dat voor mij niets uit. Hij verloor zowel de eerste rechtzaak als het beroep en er zou een duidelijk contract zijn geweest met het bod.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Als je in de buurt bent moet je is binnenbespringen bij Paul zijn magazijn te Zeebrugge, aan het begin van de kleine haven.

Al meermaals binnen gestapt, laatste keer was nu wel 2 jaar geleden en toen waren er zaken die hij had gekocht in Stukken van mensen.

Zeer aangename man die Paul, we kregen glaasje wijn aangeboden en heeft wat uitleg gegeven bij verschillende stukken.
 
Als je in de buurt bent moet je is binnenbespringen bij Paul zijn magazijn te Zeebrugge, aan het begin van de kleine haven.

Al meermaals binnen gestapt, laatste keer was nu wel 2 jaar geleden en toen waren er zaken die hij had gekocht in Stukken van mensen.

Zeer aangename man die Paul, we kregen glaasje wijn aangeboden en heeft wat uitleg gegeven bij verschillende stukken.
Dat zal moeilijk gaan, hij heeft het recent gesloten.
Blijkbaar had hij veel last van toeristen die niets kochten (en een glaasje wijn dronken? :D) .
 
Ik kan me ook ergeren aan die zwakke gescripte moppen van Evy, afvoeren graag.

Sofie is inderdaad een zeer mooi persoon om naar te kijken :love: . Zou graag eens in die galerij wandelen.
 
Dat zal moeilijk gaan, hij heeft het recent gesloten.
Blijkbaar had hij veel last van toeristen die niets kochten (en een glaasje wijn dronken? :D) .

We hebben daar een schilderij gekocht :eviltongue:

Maar wist ik dus niet, wel jammer want was wel is leuk om door te wandelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
  • Unsure
Waarderingen: C11
Programma is trouwens soms doorgrstoken kaart. Ken iemand die door "een vriend" gevraagd werd iets te verkopen bij stukken van mensen. (Bie B)

1. Object werd uitgebreid getoond op tv
2. Bie 'kocht' het voor 12K om zo een klant te vinden en te verkopen voor bijvoorbeeld 10k. Ocharme, want zij had voor 12k gekocht en maakt nu verlies 😉
 
Programma is trouwens soms doorgrstoken kaart. Ken iemand die door "een vriend" gevraagd werd iets te verkopen bij stukken van mensen. (Bie B)

1. Object werd uitgebreid getoond op tv
2. Bie 'kocht' het voor 12K om zo een klant te vinden en te verkopen voor bijvoorbeeld 10k. Ocharme, want zij had voor 12k gekocht en maakt nu verlies 😉
Goed verhaal.
 
Die kast van gisteren is die dat Gert Verhulst gekocht heeft. Nu zal hij weten hoeveel hij teveel betaald heeft 😁

En Sofie is toch echt een lekker ding. :unsure:

Merci aan degene die hier gepost heeft dat ze 50 is! 🤬🤬🤬. Iedere keer dat ik er verliefd naar kijk is er nu een stemmetje die zegt: "ze is 50, doe normaal"

Vandaag stond ik op ee 50er en op 1 bijna 50er te geilen.. Sofie en Vero. Ik heb hulp nodig.
 
Die kast van gisteren is die dat Gert Verhulst gekocht heeft. Nu zal hij weten hoeveel hij teveel betaald heeft 😁

En Sofie is toch echt een lekker ding. :unsure:

Merci aan degene die hier gepost heeft dat ze 50 is! 🤬🤬🤬. Iedere keer dat ik er verliefd naar kijk is er nu een stemmetje die zegt: "ze is 50, doe normaal"

Vandaag stond ik op ee 50er en op 1 bijna 50er te geilen.. Sofie en Vero. Ik heb hulp nodig.
Op een oude fiets...
 
Die kast van gisteren is die dat Gert Verhulst gekocht heeft. Nu zal hij weten hoeveel hij teveel betaald heeft 😁

En Sofie is toch echt een lekker ding. :unsure:

Merci aan degene die hier gepost heeft dat ze 50 is! 🤬🤬🤬. Iedere keer dat ik er verliefd naar kijk is er nu een stemmetje die zegt: "ze is 50, doe normaal"

Vandaag stond ik op ee 50er en op 1 bijna 50er te geilen.. Sofie en Vero. Ik heb hulp nodig.
Beter op een mooie dame van 50 dan op minderjarige.
 
Ik vraag mij af of ze nog veel gewone verkopers hebben…
Iedereen die daar nu komt opdraven heeft al ergens een link…
BVs, zelfverklaarde kunstenaars, bestaande klanten, handelaars, …

Ik vond Paul DeGrande weer schitterend gisteren… hij wist dat hij de laatste kamer was en hield het been stijf. Top!
 
Ik dacht echt dat die niet ging verkopen.
Ik zou als bevriend koppel niet echt happy geweest zijn, al weet je de echte orders niet natuurlijk.
 
Blijkbaar was het de laatste aflevering van het seizoen. Ik vond het een zeer zwak seizoen. Vooral de resem bv's doen het niveau geen goed. Jammer eigenlijk. En ik vond Pauline ook geen echte meerwaarde. Koopt nauwelijks iets of ben ik mis?
 
Blijkbaar was het de laatste aflevering van het seizoen. Ik vond het een zeer zwak seizoen. Vooral de resem bv's doen het niveau geen goed. Jammer eigenlijk. En ik vond Pauline ook geen echte meerwaarde. Koopt nauwelijks iets of ben ik mis?
Nee, ik heb de indruk dat die gans het seizoen niks heeft gekocht …
 
Paulette is inderdaad helemaal geen toegevoegde waarde geweest. Ze heeft volgens mij ook gewoon nog te weinig ervaring en te weinig budget om mee te doen met de andere dealers. Ik had ook begrepen dat het ze via haar mama Bie erg goed kent en zo in het programma is terecht gekomen...
In het begin heeft ze volgens mij wel die grote Pinokkio uit Disneyland gekocht? Maar dat is ook het enige wat ik kan herinneren.
 
Terug
Bovenaan