Stukken van Mensen

Play4 Stukken van Mensen

Net paar afleveringen ingehaald...

Boris die omtrent de thematiek rond Playboy het werk niet meer zou kopen? Is de slinger nu echt doorgeslagen dat zelfs Playboy heden ten dage niet meer kan? Die Paulette vind ik nu niet echt een meerwaarde van het programma, is ook geen onderhandelaar ze doet maar wat...en de Piet toch de grootste kwal dat er op onze aardbol rondloopt. Het moest duidelijk zijn dat het ego gestreeld moest worden. Ik had echt met plezier gekeken moest er dan bv iemand zo 350 EUR geboden hadden, hoe hij zou ontploffen :rofl: Jammer dat Carlo zover ging voor dat werk, een paar vorketten en een mes op een schilderij.
 
Net paar afleveringen ingehaald...

Boris die omtrent de thematiek rond Playboy het werk niet meer zou kopen? Is de slinger nu echt doorgeslagen dat zelfs Playboy heden ten dage niet meer kan? Die Paulette vind ik nu niet echt een meerwaarde van het programma, is ook geen onderhandelaar ze doet maar wat...en de Piet toch de grootste kwal dat er op onze aardbol rondloopt. Het moest duidelijk zijn dat het ego gestreeld moest worden. Ik had echt met plezier gekeken moest er dan bv iemand zo 350 EUR geboden hadden, hoe hij zou ontploffen :rofl: Jammer dat Carlo zover ging voor dat werk, een paar vorketten en een mes op een schilderij.

Ik ben het volledig eens met die post.

Ik maakte mij de bedenking dat ik vroeger heel vaak de P Magazine en de Che kocht… dat zou dan ook niet meer mogen anno 2022, in die redenering? Komaan seg….
 
Die verkoop van dat schilderij van Piet Huysentruyt moet echt wel een dieptepunt van dit programma geweest zijn... Gewoon omdat dit een BV is, wordt alles plots kunst en worden er grote bedragen gegeven? Ik schrok er dan ook van dat hij zei dat hij al werken van 12.000 euro heeft verkocht :shutup:
 
Die verkoop van dat schilderij van Piet Huysentruyt moet echt wel een dieptepunt van dit programma geweest zijn... Gewoon omdat dit een BV is, wordt alles plots kunst en worden er grote bedragen gegeven? Ik schrok er dan ook van dat hij zei dat hij al werken van 12.000 euro heeft verkocht :shutup:
50 euro zou ik er voor geven…
voor dat kindertekeningetje met een zwarte lijn tussen 2 werelden…
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Ik begrijp niet echt dat Boris er met zijn schandalen nog bij is. Die kerel is op een aantal vlakken echt niet koosjer.
In het prille begin vond ik dit programma leuker omdat je echt nog wel bijzondere dingen kon zien. Nu half de tijd BV’s of gimmicks (die kleinen die iets ging verkopen voor Puerto Rico, Puhlease). De Britse versie Four Rooms was leuker op dat vlak.
Maar het blijft wel een van de leukere programma’s.
 
Ik begrijp niet echt dat Boris er met zijn schandalen nog bij is. Die kerel is op een aantal vlakken echt niet koosjer.
In het prille begin vond ik dit programma leuker omdat je echt nog wel bijzondere dingen kon zien. Nu half de tijd BV’s of gimmicks (die kleinen die iets ging verkopen voor Puerto Rico, Puhlease). De Britse versie Four Rooms was leuker op dat vlak.
Maar het blijft wel een van de leukere programma’s.
Ik vind het nog wel leuk om te volgen, maar die overload aan BV's is voor mij ook niet nodig. Is totaal onnodig eigenlijk. Zeker als je hoort hoeveel inschrijvingen er steeds zijn.
 
Onlangs wel verschoten toen ik las dat Sofie Van de Velde al 50 is.
Wat mij betreft kan die toch echt wel een paar jaar liegen hoor.

Strangely conflicted 😂

portet-so-960x.jpg
 
Onlangs wel verschoten toen ik las dat Sofie Van de Velde al 50 is.
Wat mij betreft kan die toch echt wel een paar jaar liegen hoor.

Strangely conflicted 😂

portet-so-960x.jpg
Ze ziet er super goed uit en had geen problemen met die Playboy flipperkast!

Een vrouw naar mijn hart dus ;):)
 
Ik begrijp niet echt dat Boris er met zijn schandalen nog bij is. Die kerel is op een aantal vlakken echt niet koosjer.
In het prille begin vond ik dit programma leuker omdat je echt nog wel bijzondere dingen kon zien. Nu half de tijd BV’s of gimmicks (die kleinen die iets ging verkopen voor Puerto Rico, Puhlease). De Britse versie Four Rooms was leuker op dat vlak.
Maar het blijft wel een van de leukere programma’s.
Maar zeker geen #metoo waarschijnlijk?
Want een flipperkast van Playboy vond hem al grensoverschrijdende business…😂
 
Wat vinden jullie eigenlijk van de presentatrice Evy Gruyaert?
Ik erger mij soms echt aan haar grappen. Ik zou liever wat extra deals zien gebeuren dan dat die tijd gevuld wordt met haar grappen.
 
Ik begrijp niet echt dat Boris er met zijn schandalen nog bij is. Die kerel is op een aantal vlakken echt niet koosjer.
In het prille begin vond ik dit programma leuker omdat je echt nog wel bijzondere dingen kon zien. Nu half de tijd BV’s of gimmicks (die kleinen die iets ging verkopen voor Puerto Rico, Puhlease). De Britse versie Four Rooms was leuker op dat vlak.
Maar het blijft wel een van de leukere programma’s.
Het gebleit van Bart De Wever was toch wel dieptepunt.

Welke schandalen van den Boris? Ik vondde bezetting met Patrick (!), Paul, Boris en Emely het leukst. Bie net iets minder met haar hand-beweging altijd :biglaugh:. Van de nieuwere lichting vind ik enkel Sofie een echte meerwaarde.
 
Het gebleit van Bart De Wever was toch wel dieptepunt.

Welke schandalen van den Boris? Ik vondde bezetting met Patrick (!), Paul, Boris en Emely het leukst. Bie net iets minder met haar hand-beweging altijd :biglaugh:. Van de nieuwere lichting vind ik enkel Sofie een echte meerwaarde.
Deals gemaakt en niet nagekomen is er een van maar ergens was er ook iets van waardes anders doorgeven en kopen voor een appel en een ei, bomma’s in ‘t zak zetten dacht ik. De Vlaamse Kunstcollectie heeft er bijna eens raar mee gevaren, tis door een kennis van ons daar dat we het raar vonden dat hij nog een platform krijgt.
 
Boris is ook daadwerkelijk veroordeeld geweest voor het niet naleven van een deal die in Stukken voor mensen is gedaan. In het verleden is zijn zaak ook al eens failliet geweest. Het valt sowieso op, vind ik, dat hij telkens lage biedingen doet in vergelijking met de anderen.
Ik ben geen fan in ieder geval :tongue:
 
Het gebleit van Bart De Wever was toch wel dieptepunt.

Welke schandalen van den Boris? Ik vondde bezetting met Patrick (!), Paul, Boris en Emely het leukst. Bie net iets minder met haar hand-beweging altijd :biglaugh:. Van de nieuwere lichting vind ik enkel Sofie een echte meerwaarde.
Ik ben ook wel fan van Carlo. Daar word je gewoon goed gezind van. Yves vind ik ook nog wel goed.
 
Terug
Bovenaan