Studiekeuze

Nickynikk

New member
Ik ben afgestudeerd uit bso en wil hogeschool gaan doen .
Welke richtingen hebben geen talen engels,frans?
En weinig of geen wiskunde?
Graag hoor ik srs antwoorden.

Laatst bewerkt:
Heb je bepaalde interesses? Uit jouw post lijkt het me eerder dat je gewoon "een hoger diploma" wil om te kunnen voorleggen aan een toekomstige werkgever. Waar niets mis mee is, aangezien de meeste functies on the job learning zijn.
Richtingen die in mij opkomen zijn evt Vastgoed, of verpleegkunde. Beide wel een diploma waar werkgelegenheid is in de sector

J
Heb je bepaalde interesses? Uit jouw post lijkt het me eerder dat je gewoon "een hoger diploma" wil om te kunnen voorleggen aan een toekomstige werkgever. Waar niets mis mee is, aangezien de meeste functies on the job learning zijn.
Richtingen die in mij opkomen zijn evt Vastgoed, of verpleegkunde. Beide wel een diploma waar werkgelegenheid is in de sector
maar voor vastgoed heb je een goede wiskunde nodig tog ? Dat vak kreeg ik niet omdat ik bso deed.

Medisch assistent via afstandsonderwijs, grafisch ontwerp en kleuteronderwijs. Je bent nogal rond uzelf aan het meppen om toch maar iets te studeren precies. Wat heb je in het bso gevolgd?

Een richting zonder Engels, Frans of wiskunde ga je niet zo snel vinden. Misschien eerst eens nadenken over een studie te kiezen op basis van wat je later wilt doen ipv eentje waar je vak A, B en C niet krijgt.

Want moeilijk gaat het altijd worden als je uit BSO komt, of die vakken er nu bij zitten of niet.

Terug
Bovenaan