Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder te weten wat studenten momenteel verdienen lijkt dat mij nu toch wel weinig?Bij ons op het werk, verzekeringsmaatschappij, studenten per maand een €2000 bruto, dus netto bijna hetzelfde wss gezien de lage belastingen
Misschien even zeggen hoeveel je verdient, hoe oud je bent en welke job(s) je doet? Dat geeft ons wat meer context om aan te geven of je meer of minder kan verdienen.ik verdien wel goed maar het moeilijk om aan genoeg uren te komen.
Meestal zal je als jobstudent het minimum van de sector betaald krijgen. Bij voorkeur zoek je dus in een sector met degelijke minimum uurlonen die in PC/CAO zijn vastgelegd.Misschien even zeggen hoeveel je verdient, hoe oud je bent en welke job(s) je doet? Dat geeft ons wat meer context om aan te geven of je meer of minder kan verdienen.
Vaak verdient elke jobstudent bij een bepaald bedrijf evenveel op basis van leeftijd.
Is toch gewoon het minimumloon? (zal in de praktijk 2.100 EUR bruto ongeveer zijn)Zonder te weten wat studenten momenteel verdienen lijkt dat mij nu toch wel weinig?
Ik vermoed dat ze 38u per week werken? Dat is 7,6u per dag, als we rekenen aan 20 werkdagen in een maand zijn dat 152 uren, dat is €13,15 per uur.
Toen ik in 2006 startte met vakantiejobs was het minimum dat ik ooit kreeg €10 per uur, als hulp bij tuinman of in een manege stallen mesten. Aangezien dat bijna 19 jaar geleden is lijkt een sprong van 30% mij weinig? Of verdiende ik toen niet slecht als vakantiejob?
Zonder te weten wat studenten momenteel verdienen lijkt dat mij nu toch wel weinig?
Ik vermoed dat ze 38u per week werken? Dat is 7,6u per dag, als we rekenen aan 20 werkdagen in een maand zijn dat 152 uren, dat is €13,15 per uur.
Toen ik in 2006 startte met vakantiejobs was het minimum dat ik ooit kreeg €10 per uur, als hulp bij tuinman of in een manege stallen mesten. Aangezien dat bijna 19 jaar geleden is lijkt een sprong van 30% mij weinig? Of verdiende ik toen niet slecht als vakantiejob?
Ik had 263 BEF per uur onder de streep denk ikDit is al een tijd geleden. Op mijn zestiende begonnen te werken bij een bakker als gast en toen (1998) verdiende ik 250fr per uur.
Ik herinner mij dat ik tijdens mijn laatste vakantiejob veel meer verdiende dan op mijn eerste officiële job nadien.Zonder te weten wat studenten momenteel verdienen lijkt dat mij nu toch wel weinig?

Belastingvrij (of alvast ferme vermindering ervan) in je loon tot som xIk herinner mij dat ik tijdens mijn laatste vakantiejob veel meer verdiende dan op mijn eerste officiële job nadien.
Dat had een reden, maar ik ben ze vergeten![]()