STRAY

Action PC PS5 PS4 XBOX Stray

Gisteren 3 uurs gespeeld.
Zalig game, in begin een traan gelaten omdat ik mijn 3 vrienden kwijt bent geraakt.
Maar nu een top held aan het worden.

Music is kei goed, relax

Zeker 9/10 waard
 
Nog iemand zijn poes die op deze game reageert? Op hln stonden wat beelden vanop Twitter, echt gefascineerd door de beelden blijkbaar

Yup, mijn kat chillt normaal gezien achter mijn gordijn - maar is nu al meermaals komen piepen en heeft zelfs al ene keer naar mijn TV gemept.

NktM58M.jpg
 
De spel heb ik nog niet gespeeld maar ik ben een grote katten fan en ik was super hypet voor deze spel wanneer ik de trailer zag enz.
Toch denk ik dat ik waarschijnlijk gewoon gameplay zal bekijken van Stray. Ik geloof dat het voor PS en voor PC. Het kost niet veel, maar mijn ouders denken van wel.
 
Gisteren na 2,5u proberen is het gelukt 😅

Phew, ik ben er na een half uur van af. Bizar genoeg geraakte ik telkens niet heel ver en per uitzondering halfweg waar links de gloeiende bollen hangen en eens ik daar voorbij geraakte lukte het me ineens tot het einde.
 
Ik vermoed dat die ene trophy cat-ch me in t begin is en dat ge niet moogt worden geraakt? Is idd pittig
 
Hier alleen nog de speedrun, ook al zegt iedereen dat het easy is. Het zal weer stressen worden 😅
Ik zie dus niet in hoe dat gaat lukken... Ik ben nog niet eens de eerste keer erdoor en dat lijkt mij nu al wreed lang...

Ik ga dan ook ongestructureerd tewerk, ik ga stap voor stap deftige speedrun volgen... Iemand een aanrader qua voorbeeld video
 
Ik zie dus niet in hoe dat gaat lukken... Ik ben nog niet eens de eerste keer erdoor en dat lijkt mij nu al wreed lang...

Ik ga dan ook ongestructureerd tewerk, ik ga stap voor stap deftige speedrun volgen... Iemand een aanrader qua voorbeeld video
oa op powerpyx en baddriver


 
Heb ook al wat gespeeld. Zit in chapter 7. De throphy in chapter 2 had ik op minder dan 30min. Komt wel een beetje geluk bij kijken…

Had wel in chapter 4 die poncho al gegeven, in chapter 6 opnieuw moeten doen…
 
De speedrun in 1h58' :oops:. Dacht eigenlijk niet dat ik hem ging halen. Ik had nog maar 20' over toen ik ineens besefte dat ik niet 2 maar nog 3 chapters te gaan had, waaronder ene die ik echt niet leuk vond bij mijn eerste playthrough. En jawel, daar begon ik serieus te haperen. Uiteindelijk dik halfweg dat chapter gestopt toen mijn chronometer al 1h51' gaf en ik al paar keer dood gegaan was.

Aan de savegame zag ik echter dat ik aan 1h43' zat, dus toch nog 17' over. Volgens speedruns die ik op YouTube zag ging dat net genoeg moeten zijn. Dus vanavond aan begonnen, ga ik toch alweer 3x dood zeker... Dus ik had het eigenlijk al opgegeven maar kon even goed verder doen en geraakte dan wel vrij vlot tot het einde van het chapter en uiteindelijk het spel, en had verwacht dat ik aan 2h01' of zo ging zitten :p. Maar gelukkig zit er tussen de chapters wat tijd die niet meetelt, denk ik, en popte de trophy dan toch. *phew*
 
Laatst bewerkt:
De speedrun in 1h58' :oops:. Dacht eigenlijk niet dat ik hem ging halen. Ik had nog maar 20' over toen ik ineens besefte dat ik niet 2 maar nog 3 chapters te gaan had, waaronder ene die ik echt niet leuk vond bij mijn eerste playthrough. En jawel, daar begon ik serieus te haperen. Uiteindelijk dik halfweg dat chapter gestopt toen mijn chronometer al 1h51' gaf en ik al paar keer dood gegaan was.

Aan de savegame zag ik echter dat ik aan 1h43' zat, dus toch nog 17' over. Volgens speedruns die ik op YouTube zag ging dat net genoeg moeten zijn. Dus vanavond aan begonnen, ga ik toch alweer 3x dood zeker... Dus ik had het eigenlijk al opgegeven maar kon even goed verder doen en geraakte dan wel vrij vlot tot het einde van het chapter en uiteindelijk het spel, en had verwacht dat ik aan 2h01' of zo ging zitten :p. Maar gelukkig zit er tussen de chapters wat tijd die niet meetelt, denk ik, en popte de trophy dan toch. *phew*
1u43 over gedaan.
 
Terug
Bovenaan