Stomme stoot van de dag

Wasmachine was kapot; nieuwe wordt vandaag geleverd dus gisteren was ik de oude aan het afkoppelen en klaarzetten aan de voordeur. Die staat op een verhoog van +- 70 cm maar ik heb ze er ook ooit opgezet, dus veronderstelde dat nu de zwaartekracht ook alleen maar kon helpen om die op de grond te krijgen.
M’n armen rond dat ding geslagen (het leek nog het meest op proberen maggie de block helemaal te omhelzen met te korte armen) inclusief krampachtige gelaatsuitdrukkingen en veel oempf en humpf.

Dat ging al bij al redelijk goed, tot ik die moest neerzetten en die wasmachine uit m’n armen schoot. Om op 2 cm van mijn tenen neer te komen. Met blote voeten :unsure:
Al chance dat ge geen lange tenen hebt dan.

Wasmachine was kapot; nieuwe wordt vandaag geleverd dus gisteren was ik de oude aan het afkoppelen en klaarzetten aan de voordeur. Die staat op een verhoog van +- 70 cm maar ik heb ze er ook ooit opgezet, dus veronderstelde dat nu de zwaartekracht ook alleen maar kon helpen om die op de grond te krijgen.
M’n armen rond dat ding geslagen (het leek nog het meest op proberen maggie de block helemaal te omhelzen met te korte armen) inclusief krampachtige gelaatsuitdrukkingen en veel oempf en humpf.

Dat ging al bij al redelijk goed, tot ik die moest neerzetten en die wasmachine uit m’n armen schoot. Om op 2 cm van mijn tenen neer te komen. Met blote voeten :unsure:
Toevallig zelfde dag dat mijn madam me zei .. twasmachien gaat ni 😊

Code 1 E20 ...ok afwateringpomp ... filtertje uitgekuist en stak een koper muntje in

Ok gemaakt... of toch niet E10 .. watertoevoer.

Toevoerslang gekuist maar probleem was dat veiligheidsysteem die verdikking aan de kraan,denk door de koude v het water en warmte waren daar een soort oranje mousses erin vochtig.
Dit zet dan uit en drukt een magneetje weg waardoor het geen water meer doorlaat.
Heb da gefixed 👌

afgesproken met mn vrouw in kleding winkel na het werk.

onderweg naar daar , zag ik haar autobus reeds weg rijden, wist dus zeker dat ze er was.
ik wandel de hele winkel door maar zie haar niet meteen. weinig volk overigens.

ik ga door naar de paskotjes, en kijk onderaan naar de schoenen. mijn vrouw heeft veel schoenen, maar dacht toch zeker 1 paar te hadden herkend.

ik trek de gordijn open en zeg "ha hier zijt ge".

helaas was het haar niet.
gelukkig was de vrouw in kwestie nog redelijk aangekleed.

afgesproken met mn vrouw in kleding winkel na het werk.

onderweg naar daar , zag ik haar autobus reeds weg rijden, wist dus zeker dat ze er was.
ik wandel de hele winkel door maar zie haar niet meteen. weinig volk overigens.

ik ga door naar de paskotjes, en kijk onderaan naar de schoenen. mijn vrouw heeft veel schoenen, maar dacht toch zeker 1 paar te hadden herkend.

ik trek de gordijn open en zeg "ha hier zijt ge".

helaas was het haar niet.
gelukkig was de vrouw in kwestie nog redelijk aangekleed.
Welkom terug :fingerguns_r:

Hier een stoot van afgelopen maandag:

Ik stond op het perron op mijn trein te wachten.
's morgens regende het en ik had mijn paraplu mee.
Toen ik op de trein stond te wachten regende het niet meer en had ik de 'plu gewoon op mijn trolley gelegd.

Welke wet van de fysica is van toepassing als men heel bruusk remt net voor de sporen?

Vaarwel paraplu, het was het niet waard mijn leven te riskeren om je vanonder het treinstel te sleuren

Eerder deze week in Plopsa Indoor in Antwerpen... Die attracties en wachtrijen bevinden zich allemaal in relatief kleine en donkere ruimtes waar ge best wel op elkaar gepakt staat. Zonder naar beneden te kijken wrijf ik bepaald moment door mijn zoontje zijn haren met de begeleidende woorden "nog eventjes, spannend he!". Tot ik echter vaststelde dat dat toch wel anders aanvoelde dan anders, en m'n zoontje intussen van positie was veranderd en ik dus gewoon een random kind over zijn bolleke aan het aaien was als een volleerde pedo... :unsure:

beetje omgekeerd, maar ik heb dat als kind ook al eens bij iemand gelapt. Geen idee meer waar het juist was, maar twas tussen een hoop toeristen. Op een bepaald moment wou ik mijn vader zijn hand vastnemen, maar ik was mis en had blijkbaar de hand vast van een meneer die op mijn vader trok. Geen idee meer hoe die toen gereageerd heeft, maar die zal ook wel verschoten zijn.

beetje omgekeerd, maar ik heb dat als kind ook al eens bij iemand gelapt. Geen idee meer waar het juist was, maar twas tussen een hoop toeristen. Op een bepaald moment wou ik mijn vader zijn hand vastnemen, maar ik was mis en had blijkbaar de hand vast van een meneer die op mijn vader trok. Geen idee meer hoe die toen gereageerd heeft, maar die zal ook wel verschoten zijn.

Ik heb er vorige zomer ook zo ene aan mijn hand gehad.. :lol:

Een variant daarop, babbelen tegen de vriendin terwijl de vriendin intussen elders staat in de winkel en er iemand anders langs me staat, hier ook al wel paar keer meegemaakt.
Al een geluk dat we (toch zeker in het openbaar) niet zo fysiek zijn en dus geen klets op de poep ofzo zouden geven... :p

Laatst bewerkt:
Onze jongste zoon overlaatst ook zoiets meegemaakt.

Hij loopt richting een man, begint die te knuffelen aan z'n benen en slaat op dienen vent zijn kont.

Mijn vrouw staat op een paar meter ervan en schiet in de lach. Dienen vent ziet m'n vrouw lachen en begint ook te lachen. Ik liep even achter die man en zag het allemaal vanop afstand gebeuren.
Het gezicht van onze zoon als hij het door had was goud waard.

De verwarring was wel begrijpelijk want dienen vent had ook een mooie lange baard...

Mijn vriendin gaat met haar beste vriendin naar kruidvat en ik zou haar ontmoeten. Ik half nog slapend en met een kater. Zie mijn vriendin staan, dus ik pak haar vadt en geef haar een kus. Is het wel niet haar vriendin in de plaats. Haar vriend kon niet stoppen met lachen, de meisjes keken maar eens raar.

Lang geleden maar zal dat toch nooit meer vergeten. Bestaat een kruidvat nog zelfs?

Onze jongste zoon overlaatst ook zoiets meegemaakt.

Hij loopt richting een man, begint die te knuffelen aan z'n benen en slaat op dienen vent zijn kont.

Mijn vrouw staat op een paar meter ervan en schiet in de lach. Dienen vent ziet m'n vrouw lachen en begint ook te lachen. Ik liep even achter die man en zag het allemaal vanop afstand gebeuren.
Het gezicht van onze zoon als hij het door had was goud waard.

De verwarring was wel begrijpelijk want dienen vent had ook een mooie lange baard...
De jongste had dat onlangs ook in de Ikea voor. Loopt rond het blok van rekken terwijl ik en vrouw naar iets aan het zoeken zijn. Komt hij terug op de plek waar ik goed een halve minuut eerder sta en nu een andere vent stond. Komt hij aangelopen en roept papa en slaat zijn armen rond een vent zijn benen. Zei die vent: ik denk dat uw papa daar staat, naar mij wijzend. Ik zag het allemaal van de andere kant van dat rek gebeuren. Dat gezichtje vergeet je inderdaad niet. 🤣

Mijn vriendin gaat met haar beste vriendin naar kruidvat en ik zou haar ontmoeten. Ik half nog slapend en met een kater. Zie mijn vriendin staan, dus ik pak haar vadt en geef haar een kus. Is het wel niet haar vriendin in de plaats. Haar vriend kon niet stoppen met lachen, de meisjes keken maar eens raar.

Lang geleden maar zal dat toch nooit meer vergeten. Bestaat een kruidvat nog zelfs?
Wij gingen zo eens met vrienden waaronder nog een koppel naar Center Parcs.

Ik sta op met een kater en ga naar 't toilet. Bijna iedereen is al wakker. Ik kom van het toilet (geen lenzen in, redelijke sterkte) en passeer aan m'n toenmalig lief. Ik geef haar een slap on the ass en zeg een goedemorgen terwijl ik doorloop naar de slaapkamer.

In de slaapkamer zie ik dat lief nog in bed liggen.

Slapped the wrong ass bro.

Ik begin mij stilaan beter te voelen. Ik had een dikke week geleden vrij stevige buikloop (grieperig), maar ik heb dan de stomme stoot gedaan van te snel terug te beginnen sporten (in en rond het weekend) zonder dat ik in acht heb genomen dat ik veel 'lichaamszout' verloren was.
(Ik heb dit gemeld als ziekte / griep, maar ik heb dit ingeboekt als verlengd kerstverlof, dat leek mij ook eerlijk tov de werkgever)

Maandag geraakte ik dan plots amper mijn bed uit. Ik was ook al om 5 uur wakker, het angstzweet brak mij uit en ik had vanuit het niets 'zware paniekaanvallen'. Ook een doffe kop, ik kon niet nadenken en ik was verward. :frown: Af en toe heb ik wat liggen chatten op dit forum vanuit de zetel, maar voor het overige lag ik te rusten. Dat hielp echter niets. Ik ben dan toch maar (opnieuw) naar de huisarts gegaan, terwijl ik dacht dat ik mij wat aanstelde. Bloeddruk opgemeten en deze was 110 / 60 ... (normaal voor mijzelf is 125 / 80). (Véél) te laag dus.

Ik drink nochtans voldoende maar blijkbaar had ik te weinig zout in mijn lichaam en ik had daar niet echt bij stilgestaan. Ik ben dan gisteren gestart met zoutoplossingen te drinken (O.R.S.) en ik heb deze nacht voor het eerst in weken terug heel goed geslapen en ik voel mij nu veel beter.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan