Stomme stoot van de dag

Nog rap rap voor een camion de steenweg willen oversteken.

Valt mijn fietszak toch wel van mijn fiets. 😑
Ook eens geprobeerd. De ketting van m'n fiets brak in twee net op de moment dat ik extra kracht zette..

Me op de buis laten vallen en in volle vaart:

pjxLet.gif

Collega van mij had deze ochtend een klein foutje gemaakt. Een trein 5 minuten onnodig voor een gesloten sein laten staan. Als dat gebeurt moet ik bellen naar een leidinggevende om dat te melden. Zodat het in de statistieken kan komen.

Vraagt hij aan mij of ik die persoon feedback gegeven heb (dus of ik hem gezegd heb dat hij beter moet opletten).

Ik zeg: "Ja ze, ik heb hem een lap op zijn gezicht gegeven, hij gaat dat niet meer doen"..

Even doodse stilte aan de andere kant van de lijn. Toch maar gezegd dat ik het figuurlijk bedoelde..
Hahaha.

Toen mijn vrouw en ik onze nieuwe keuken gingen uitkiezen was die verkoper constant bezig over de dikte van hun fronten. Geen idee meer van de precieze diktes, dus 't zijn voorbeelden. Maar het kwam op iets van: 'Ja, maar meneer, onze fronten zijn 16 mm dik! Bij de concurrentie zal die meestal maar 14 mm zijn hoor!'.

Ik antwoordde daarop: 'zolang ik m'n vrouw met hare kop niet door de kast wil slaan, maakt dat toch totaal niet uit of die fronten nu 16 of 14 mm dik zijn?'

Daarop volgde ook een awkward stilte waarop die verkoper geschokt naar m'n vrouw stond te kijken.

Ik wou ook weer eens interessant doen.

Eentje van een tijdje terug maar nu pas ontdekt.
M’n ma gaat heel graag naar de cinema maar sinds m’n pa gestorven is, komt dat er niet meer van. Ik stelde dus voor om samen eens te gaan; zij blij want ze had al zoveel gelezen en gehoord over “Close”.

We zouden 11 november gaan; ik reserveer op 8 november netjes op voorhand stoelen int midden van de zaal.
11 november ga ik haar ophalen na m’n werk en kijk nog ff de tickets na. Daar zie ik 8 november en denk, shit, ik heb die woensdag gereserveerd maar ook voor de voorstelling van woensdag zelf. Ok pech, ik reserveer opnieuw voor de 11e dan; eentje met mijn abonnement en een betalend ticket. Zaal zat goed vol maar toch nog 2 plaatsjes naast elkaar vrij centraal. Bij de betaling kreeg ik foutmelding, iets met “geen tickets meer beschikbaar op kaart” 🤔 De prijs van het betalend ticket ging wel van m’n rekening. Ik probeer nog eens; hetzelfde resultaat.
3e keer geprobeerd zonder abonnement, dus 2x betalend ticket en dat lukte wel.

Intussen dus 5 tickets betaald (1x woensdag, 2 X 1 ticket vrijdag en dan 1 X 2 tickets vrijdag) voor 1 film.
Om dan vandaag vast te stellen dat ik die woensdag wel degelijk gereserveerd had voor de 11e, maar op die tickets mij blindstaarde op de reservatiedatum van de 8e 😬
Op m’n rekening zie ik wel dat de reservaties die niet gelukt zijn, automatisch terugbetaald zijn. Dus de film heeft me “maar” 3 tickets gekost en geen 5 :unsure:

M’n ma gaat heel graag naar de cinema maar sinds m’n pa gestorven is, komt dat er niet meer van. Ik stelde dus voor om samen eens te gaan; zij blij want ze had al zoveel gelezen en gehoord over “Close”.

We zouden 11 november gaan; ik reserveer op 8 november netjes op voorhand stoelen int midden van de zaal.
11 november ga ik haar ophalen na m’n werk en kijk nog ff de tickets na. Daar zie ik 8 november en denk, shit, ik heb die woensdag gereserveerd maar ook voor de voorstelling van woensdag zelf. Ok pech, ik reserveer opnieuw voor de 11e dan; eentje met mijn abonnement en een betalend ticket. Zaal zat goed vol maar toch nog 2 plaatsjes naast elkaar vrij centraal. Bij de betaling kreeg ik foutmelding, iets met “geen tickets meer beschikbaar op kaart” 🤔 De prijs van het betalend ticket ging wel van m’n rekening. Ik probeer nog eens; hetzelfde resultaat.

Intussen dus 5 tickets betaald (1x woensdag, 2 X 1 ticket vrijdag en dan 1 X 2 tickets vrijdag) voor 1 film.
Om dan vandaag vast te stellen dat ik die woensdag wel degelijk gereserveerd had voor de 11e, maar op die tickets mij blindstaarde op de reservatiedatum van de 8e 😬
Op m’n rekening zie ik wel dat de reservaties die niet gelukt zijn, automatisch terugbetaald zijn. Dus de film heeft me “maar” 3 tickets gekost en geen 5 :unsure:
En dan maar zagen dat de cinema duur is tegenwoordig.

Denk niet dat perse uw schuld is, had dat die week ook voor met tickets. Heel de site werkte niet goed. Dat met die datum ook al gehad 🤐 chance dat voor niets was.

Ik had eens 2 gratis cinematickets gekregen op 't werk.

Na een jaar wil ik die online inwisselen en bij het invullen krijg ik de melding dat de code niet werkt. Dag er na op de personeelsdienst van mijn kloten staan maken dat de kaarten niet werken. Ondertussen had ik al gemaild naar Kinepolis ook. Uiteindelijk hebben ze van 't werk gebeld naar Kinepolis en die gingen ons terug contacteren. Later op de dag hebben ze dan terug gebeld.

'Die tickets zijn gebruikt op datum x op dat uur voor de film Tenet. Dus neen, die werken niet meer.'

En dan viel mijne frank. Vrouwlief had die kaarten gewoon terug in de kast gestoken en ik was vergeten dat we ze inderdaad al gebruikt hadden.

Silly me.

Mulan wou een doos opensnijden met een gloednieuw schilmes.
Mulan loopt nu met een pleister van 7cm lang op haar hand rond omdat ze anders overal bloedsporen achter laat. 😡

Wasmachine was kapot; nieuwe wordt vandaag geleverd dus gisteren was ik de oude aan het afkoppelen en klaarzetten aan de voordeur. Die staat op een verhoog van +- 70 cm maar ik heb ze er ook ooit opgezet, dus veronderstelde dat nu de zwaartekracht ook alleen maar kon helpen om die op de grond te krijgen.
M’n armen rond dat ding geslagen (het leek nog het meest op proberen maggie de block helemaal te omhelzen met te korte armen) inclusief krampachtige gelaatsuitdrukkingen en veel oempf en humpf.

Dat ging al bij al redelijk goed, tot ik die moest neerzetten en die wasmachine uit m’n armen schoot. Om op 2 cm van mijn tenen neer te komen. Met blote voeten :unsure:

Wasmachine was kapot; nieuwe wordt vandaag geleverd dus gisteren was ik de oude aan het afkoppelen en klaarzetten aan de voordeur. Die staat op een verhoog van +- 70 cm maar ik heb ze er ook ooit opgezet, dus veronderstelde dat nu de zwaartekracht ook alleen maar kon helpen om die op de grond te krijgen.
M’n armen rond dat ding geslagen (het leek nog het meest op proberen maggie de block helemaal te omhelzen met te korte armen) inclusief krampachtige gelaatsuitdrukkingen en veel oempf en humpf.

Dat ging al bij al redelijk goed, tot ik die moest neerzetten en die wasmachine uit m’n armen schoot. Om op 2 cm van mijn tenen neer te komen. Met blote voeten :unsure:
Je hebt veel geluk gehad. Dat ging nog teen en tander zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan