Eentje van een tijdje terug maar nu pas ontdekt.
M’n ma gaat heel graag naar de cinema maar sinds m’n pa gestorven is, komt dat er niet meer van. Ik stelde dus voor om samen eens te gaan; zij blij want ze had al zoveel gelezen en gehoord over “Close”.
We zouden 11 november gaan; ik reserveer op 8 november netjes op voorhand stoelen int midden van de zaal.
11 november ga ik haar ophalen na m’n werk en kijk nog ff de tickets na. Daar zie ik 8 november en denk, shit, ik heb die woensdag gereserveerd maar ook voor de voorstelling van woensdag zelf. Ok pech, ik reserveer opnieuw voor de 11e dan; eentje met mijn abonnement en een betalend ticket. Zaal zat goed vol maar toch nog 2 plaatsjes naast elkaar vrij centraal. Bij de betaling kreeg ik foutmelding, iets met “geen tickets meer beschikbaar op kaart”

De prijs van het betalend ticket ging wel van m’n rekening. Ik probeer nog eens; hetzelfde resultaat.
3e keer geprobeerd zonder abonnement, dus 2x betalend ticket en dat lukte wel.
Intussen dus 5 tickets betaald (1x woensdag, 2 X 1 ticket vrijdag en dan 1 X 2 tickets vrijdag) voor 1 film.
Om dan vandaag vast te stellen dat ik die woensdag wel degelijk gereserveerd had voor de 11e, maar op die tickets mij blindstaarde op de reservatiedatum van de 8e

Op m’n rekening zie ik wel dat de reservaties die niet gelukt zijn, automatisch terugbetaald zijn. Dus de film heeft me “maar” 3 tickets gekost en geen 5