Stomme stoot van de dag

Bon, door mijn ene oog dat even buiten werking is, is mijn dieptezicht een beetje scheef. Niet dramatisch maar bijvoorbeeld op laptop werken is lastig en mikken precies ook. Deze ochtend neem ik mijn wattenschijfje en mijn micellair water, ik open, ik mik en … ik doop mijn trouwe viervoeter die naast mij zit. Sorry, Hercule!

Naar Parijs gereden en gestopt aan zo een wegrestaurant dat over de autostrade loopt. Terug buiten mijn auto nergens te vinden dus beetje paniek.

Stond op het punt de flikken te bellen toen ik er achter kwam dat ik aan de verkeerde kant van de autostrade naar buiten was gelopen :unsure:

De kinderen gaan halen in de opvang. Eerste stuk de kleuters mijn kleinste zoeken: niet te vinden. Zegt een van die andere klein mannen hij zit misschien in het 2e stuk.
Raar want daar zitten die van het lager maar ga daar kijken voor de oudste. Die vind ik, de jongste niet. Vraag aan een van de opzichters: die zit waarschijnlijk nog buiten te spelen, er zijn er nog een paar die buiten zitten.
Buiten gaan kijken, niet te vinden, wc's niet te vinden. Ale weer naar het kleuterstuk: niet te vinden. Opzichters daar ook niets zeggen. Tot er daar één kleine zijn mond open doet: die is al naar huis.
Aja dan viel hem: mama is die al komen halen en is daarmee al naar de zwemles 😄

Stomme-stoot-van-de-dag

Simpel. Ik heb met mijn teen tegen de tafelrand gestoten en de nagel ligt eraf --> Bloed bloed en nog eens bloed!

Iets meer dan stomme stoot.
Deze ochtend normaal afspraak met keukenbouwer om 9 u 30.
Van alle dagen dat we kunnen doorslapen omdat ons dochter niet om 7 u wakker wordt is het toch niet vandaag zeker. Wordt ik wakker gebeld door keukenbouwer met de vraag waar ik blijf. Blijkt dat hij vroeger is gekomen voor onze afspraak😬 Sarcastische "Merci om te bellen" en ophangen. Oeps.

Ik erken volledig dat dit klote is voor hem. Had echt niet verwacht dat ik nog eens tot 9 u 30 kon slapen.

Laatst bewerkt:
De garagepoort bij mijn ouders stond blijkbaar+-1m62 open.
Ik ben 1m65.
Need I say more?
behalve dat mijn pa ne grote sadist is toen hij bulderlachend zei dat hij er daarnet ook al tegen was gelopen. 😬

De garagepoort bij mijn ouders stond blijkbaar+-1m62 open.
Ik ben 1m65.
Need I say more?
behalve dat mijn pa ne grote sadist is toen hij bulderlachend zei dat hij er daarnet ook al tegen was gelopen. 😬

Mijn vader zou zeggen: die poort stond daar al langer.

Maar ik heb dan ook de gewoonte soms tegen zaken aan te lopen die gewoon staan waar ze moeten staan.

In plaats van melk heb ík cornflakes in mijne koffie gekapt.

Voor diegenen die het zich afvragen: ik vond het niet lekker.

stond gisteren aan de kassa van de gamma, was rap van die plastieken spanbandjes gaan halen om 3 speeltafels van de jongens aan elkaar vast te maken.

uitgaanskennis van me stond voor mij en zag me pas als ik mijn gerief op de band legde.

"ha tom, ge hebt precies ook ni veel vandoen"

ik voor ik het wist: "ja, als mijn madam nu nog buiten geraakt dan weet ik het ook ni"

madam aan de kassa: 😲

Hoop gewoon ni da ze mijn plaat genoteerd hebben en doorgegeven aan de politie. :lol:

Tzag er ni het scherpste mes uit de schuif uit.

Tegen mijn tas thee gestoten toen ik een zakdoekje wou nemen om mijn neus te snuiten.

Tas thee maakt een agressieve zijwaartse smak tegen mijn bureau.

Gevolg is bureau vol thee, keyboard vol thee (letterlijk dan, heb dit nog mogen uitgieten) en het ergste van al: sommige verjaardagskaartjes die de dochter gekregen heeft zijn gedoopt met thee. :frown:

stond gisteren aan de kassa van de gamma, was rap van die plastieken spanbandjes gaan halen om 3 speeltafels van de jongens aan elkaar vast te maken.

uitgaanskennis van me stond voor mij en zag me pas als ik mijn gerief op de band legde.

"ha tom, ge hebt precies ook ni veel vandoen"

ik voor ik het wist: "ja, als mijn madam nu nog buiten geraakt dan weet ik het ook ni"

madam aan de kassa: 😲
Collega van mij had deze ochtend een klein foutje gemaakt. Een trein 5 minuten onnodig voor een gesloten sein laten staan. Als dat gebeurt moet ik bellen naar een leidinggevende om dat te melden. Zodat het in de statistieken kan komen.

Vraagt hij aan mij of ik die persoon feedback gegeven heb (dus of ik hem gezegd heb dat hij beter moet opletten).

Ik zeg: "Ja ze, ik heb hem een lap op zijn gezicht gegeven, hij gaat dat niet meer doen"..

Even doodse stilte aan de andere kant van de lijn. Toch maar gezegd dat ik het figuurlijk bedoelde..

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan