The Magical Taz
Well-known member
Te veel naar Veronica gekeken in uw jong jaren ?Schriftelijke toelating gevraagd aan de baas om vanaf eind sextember ipv september een bijberoep uit te oefenen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te veel naar Veronica gekeken in uw jong jaren ?Schriftelijke toelating gevraagd aan de baas om vanaf eind sextember ipv september een bijberoep uit te oefenen.![]()
Cara's zuipen in de voortuin is geen bijberoep.Schriftelijke toelating gevraagd aan de baas om vanaf eind sextember ipv september een bijberoep uit te oefenen.![]()
Cara's zuipen in de voortuin is geen bijberoep.
Als je hard genoeg je best doet kan je tevens je forfaitaire beroepskosten overschrijden en aftrekken van de belastingen!Dat is dan ook mijn hoofdberoep.
Ge zijt al vroeg in den drank gevlogen precies.Bokes maken.
Beleg schel brood 1.
Beleg schel brood 2.
Leg bovenste schel.
Heb nu 1 dubbel-belegde boterham en 1 droge.
Dedju.
Haal bovenste schellen terug af.
Opnieuw.
Heb nu 1 dubbel belegde boterham met 3 schellen brood en 1 eenzame schel droog brood.
Godfuckingdammit.
Slaapgebrek, betonmixer met radio aan om 6u. Pas in slaap om 3u.Ge zijt al vroeg in den drank gevlogen precies.
Gevolgen van uw internet ontwenningsverschijnselen ?

Beter dan "Weg Huis"Dus ja, weg sfeer en gezelligheid.![]()
Dat is het nieuwe tv programma voor dit najaar.Beter dan "Weg Huis"
Altijd eens onder de kraan houden voor je zo dingen weg gooitVandaag had ik bijna ons huis in de fik gestoken.
Wou het een beetje gezellig maken enzo dus deed zo'n klein houtskooltje aan om wierook aan te zetten maar het ging elke keer uit dus gooide ik het weg om een nieuwe aan te doen maar wat ik dus niet wist was het toch nog wel aan was waardoor het in de prullenbak ging smeulen en er opeens een grote rookwolk verscheen.
Uit paniek heel de zooi buiten gezet met het deksel open en 2 flessen water genomen en die erover uitgegoten en daarna nog snel een emmer gevuld en die er ook in gegoten.
Dus ja, weg sfeer en gezelligheid.![]()
Doe ik met lucifers ook.@TRUMP ?Ik wil er eentje van een tijd terug delen:
Met de hond op wandel, en stap op dat moment over de parking van het station. In een hoekje zie ik een plant groeien onder een haag, volgens mij Geranium macrorrhizum (had er net voor de tuin gekocht). Ik wou dat even testen, die plantjes hebben een specifieke geur. Dus ik pluk een blad en wrijf dit wat tussen de vingers, breng het naar mijn neus, en ik ruik:
pis van een of andere schooier die daar in die hoek heeft gepist natuurlijk.
Je denkt verkeerd.Wil me dus niet voorstellen dat ik aan 120 per uur, opeens op 3 wielen zou komen te rijden. (al denk ik nu wel niet dat dit een probleem zou zijn, zolang er gewicht duwt op uw wiel, kan dat wiel eigenlijk niet weg (denk ik?)
vanmorgen had ik een lekke band op mijn auto.
voor het eerst zelf geprobeerd, en wonderbaarlijk gelukt.
Ik leg kapotte band in mijn laadbak, krik en draaisleutel terug achter mijn zetel, en weg. tot ik opeens het koud zweet voelde rillen. Had vergeten die bouten er terug op te draaien.
Gelukkig was ik nog niet ver, en direct rechtsomkeer gemaakt..
Wil me dus niet voorstellen dat ik aan 120 per uur, opeens op 3 wielen zou komen te rijden. (al denk ik nu wel niet dat dit een probleem zou zijn, zolang er gewicht duwt op uw wiel, kan dat wiel eigenlijk niet weg (denk ik?)
Wil me dus niet voorstellen dat ik aan 120 per uur, opeens op 3 wielen zou komen te rijden. (al denk ik nu wel niet dat dit een probleem zou zijn, zolang er gewicht duwt op uw wiel, kan dat wiel eigenlijk niet weg (denk ik?)
8 km verder in dit filmpje. zo ver was ik nog niet hoorThink again