Strijkijzer
Redactiechef
Het waren geen tranen van gelukProficiat he!

Ik heb ze echt moeten overtuigen dat er niks aan de hand is.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het waren geen tranen van gelukProficiat he!

Wat dacht ze dan?Het waren geen tranen van geluk
Ik heb ze echt moeten overtuigen dat er niks aan de hand is.![]()

Jullie gaan mekaar dus nog wel eens zien.Ik ga deze week naar de huisdokter. Buiten staat een supermooie man te praten met iemand anders en ik had het gevoel "that he was checking me out".
Halfuur later ga ik terug naar buiten, staat die man daar nog steeds te praten en terwijl we oogcontact maken knipoog ik eens naar hem. Iets wat hij duidelijk niet zo leuk vond gezien zijn gezichtsuitdrukking.
Daarna wil ik een afspraak maken bij de neuropsycholoog die mijn huisdokter me net heeft aanbevolen. Blijkt het die man te zijn waar ik net naar gewinkt heb![]()

Hopelijk herinnert die zich dat nietJullie gaan mekaar dus nog wel eens zien.![]()

Gewoon de hele tijd knipogen. Dan denkt hij dat het een tic nerveux is. Of regelmatig ongepaste dingen roepen. Dan denkt hij dat je Tourette hebt en kun je mss nog sociaal tarief van gas en elektriciteit bekomen.Hopelijk herinnert die zich dat niet![]()
Mijn cola over mijn nieuw toetsenbord gemorst![]()
Dat niet gelukkig. Het kon dus erger.Hopelijk niet je laatste blikje?
Ik heb me onlangs ook bijna laten vangen, maar had het nog net op tijd gezien. Vroeg of laat heb ik het ook zitten.Ik heb gepost op pol en actua, verdorie toch Yo-Han!

Wat denk je nu zelf...Verkoper van proximus aan de deur gehad. Wel een interessant aanbod dus wat gegevens gegeven en iets ondertekend. De handtekening is blijkbaar voor de gegevens door te geven aan proximus zodat ze contact kunnen opnemen voor het aanbod en afspraak maar 'k begin nu toch al te vrezen dat ik met mijn domme kop iets anders ondertekend heb.
Als hij eerlijk was ben ik nog geen verbintenis aangegaan. Ik heb daar uitdrukkelijk naar gevraagd.Wat denk je nu zelf...
Je hebt kopie gekregen van wat je getekend hebt veronderstel ik?Als hij eerlijk was ben ik nog geen verbintenis aangegaan. Ik heb daar uitdrukkelijk naar gevraagd.
'T was een digitale handtekening.Je hebt kopie gekregen van wat je getekend hebt veronderstel ik?
Krijg je normaal wel een mail binnenkort met ofwel een voorstel ofwel een kopie van je contract.'T was een digitale handtekening.
Je kan zo'n contract ook altijd zonder meer annuleren (bij deur-aan-deur verkoop)'T was een digitale handtekening.
Die heb ik inderdaad, en ik zou nog telefoon krijgen van Proximus waar ik (in theorie) nog kan annuleren. Er zat inderdaad wel een contract in mijn mailbox. Toch wel heel smerige streken want alles dat die verkoper zei waren dan quasi leugens (ook als ik het pakket dan nadien vergeleek).Je kan zo'n contract ook altijd zonder meer annuleren (bij deur-aan-deur verkoop)
Heb je de gegevens van de verkoper?
Een aankoop buiten de onderneming herroepen
Wanneer hebt u het recht op een bedenktijd? Hebt u het recht om het product terug te zenden?economie.fgov.be

Ik zou toch gewoon contact opnemen en melden dat je afziet van het contract. En misschien ook aangeven dat je niet opgezet bent met de manier van handelen van de verkoper...Die heb ik inderdaad, en ik zou nog telefoon krijgen van Proximus waar ik (in theorie) nog kan annuleren. Er zat inderdaad wel een contract in mijn mailbox. Toch wel heel smerige streken want alles dat die verkoper zei waren dan quasi leugens (ook als ik het pakket dan nadien vergeleek).
Nuja, ik ben er wel gerust in want ze kunnen het Telenet-contract toch niet overnemen. Mijn gegevens zijn niet die van de contractnemer bij Telenet dus ik wens ze veel geluk![]()