zwarten
Well-known member
Dank. Nu vragen mijn collega’s waarop ik spontaan in lachen uitbreek terwijl ik op toilet zitDoet me denken aan die topic op Reddit. Weet niet of het de originele is of copy paste maar was wel dit verhaal:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank. Nu vragen mijn collega’s waarop ik spontaan in lachen uitbreek terwijl ik op toilet zitDoet me denken aan die topic op Reddit. Weet niet of het de originele is of copy paste maar was wel dit verhaal:
Problemen met communiceren, ik heb een gelijkaardig verhaal van vorig week!Gisteren in de dierentuin, ik stond te wachten op mijn dochter en op mijn gsm te lezen. Drie mannekes van 12 ofzo komen naar mij toe en vragen "meneer werkt u hier?". Ik lock mijn gsm en steek hem in mijn zakken en zeg "nee sorry manneke, waarom? Kan ik helpen?".
Ze kijken me alledrie raar aan, zeggen "euhm OK" en wandelen door.
Toen ze de vraag aan degene langs mij stelden snapte ik het probleem.
Nu het verhaal van hun kant:
WTF gisteren hoe raar. We lopen naar ene die op zijne gsm bezig is en vragen "meneer, weet u hoe laat het is?".
Diene fucko stopt zijne gsm weg en zegt keidroog "nee sorry manneke, waarom? Kan ik helpen?".
Arroganten boer.
Het help ook niet dat Shimano, je weet wel van al die fietsonderdelen, ook groot is geworden door visgerei te ontwikkelen.Problemen met communiceren, ik heb een gelijkaardig verhaal van vorig week!
Ik was een oudere klant aan't helpen, een meneer van vooraan in de 70. Ondertussen wat mee aan't babbelen en die laat in het gesprek vallen dat hij straks naar een wedstrijd gaat, ik vraag van wat en hij zegt "fietsen".
"ah waar gaat ge kijken?"
"kijken? ik ga meedoen he"
"ge gaat... Meedoen? Amai, ik wist niet dat er wedstrijden zijn voor euh uw leeftijd"
"euh ja ik doe dat al bijna 40 jaar ondertussen"
Een heel gesprek volgt waarin ik totaal verbaasd en verwonderd ben dat er fietswedstrijden voor zulke oldtimers zijn en dus allerlei vragen stel waarbij die man me telkens meer aankijkt met een "wat zit die allemaal te zeggen"-blik.
Pas toen die meneer weg was en ik de volgende klant aan't helpen was, komt ineens het besef dat die niet "fietsen" maar "vissen" gezegd had. Ik was er in geslaagd tijdens mijn vragen geen enkele keer een duidelijke referentie naar fietsen te maken, waardoor die man gewoon dacht dat ik geen flauw idee had hoe vissen in z'n werk gaat in plaats van dat ik hem verkeerd verstaan had.

. Binnenkort op tv, het gemediatiseerde proces @straight_six vs. skinny_six_wufUberstomme stoot van mijn vrouw.
Ik had dus jordans besteld en die zijn toegekomen op de dag dat er voor 400€ schoenen van zalando toegekomen zijn. Heel dat pakket van 400€ heeft ze terug gestuurd wegens verkeerde maten voor de kinderen maar met het retourlabel van mijn jordans..
Heb nu al zitten rondbellen naar het distributiecentrum in Antwerpen en nike zelf. Ze gaan ervoor kijken en waren supervriendelijk dus hopelijk komt het in orde anders ken ik iemand die 4 weken een weekendjob gaat mogen doen om dat goed te maken. En ik ben het niet.
Uberstomme stoot van mijn vrouw.
Ik had dus jordans besteld en die zijn toegekomen op de dag dat er voor 400€ schoenen van zalando toegekomen zijn. Heel dat pakket van 400€ heeft ze terug gestuurd wegens verkeerde maten voor de kinderen maar met het retourlabel van mijn jordans..
Heb nu al zitten rondbellen naar het distributiecentrum in Antwerpen en nike zelf. Ze gaan ervoor kijken en waren supervriendelijk dus hopelijk komt het in orde anders ken ik iemand die 4 weken een weekendjob gaat mogen doen om dat goed te maken. En ik ben het niet.
Nee, heeft ze zelf gezegd, maar voor mijn part moet ze dat zeker niet doen.Oké maar meen je dit nu of is dat ivm weekendwerk gewoon beetje stoere internettalk?
Iedereen kan zo'n fout maken maar om ze dan te laten werken om die fout goed te maken is zo jaaa, prehistorisch en zo 'barbaars'.
Moest ik zo'n vergissing maken en meneer komt dit slap gelul af dan krijgt die een dikke middelvinger in zijn gezicht maar zoiets zou zelfs nog niet in hem opkomen.
Er zijn ook wedstrijden voor senioren, per leeftijdscategorie. Neem bvb de marathon.Problemen met communiceren, ik heb een gelijkaardig verhaal van vorig week!
Ik was een oudere klant aan't helpen, een meneer van vooraan in de 70. Ondertussen wat mee aan't babbelen en die laat in het gesprek vallen dat hij straks naar een wedstrijd gaat, ik vraag van wat en hij zegt "fietsen".
"ah waar gaat ge kijken?"
"kijken? ik ga meedoen he"
"ge gaat... Meedoen? Amai, ik wist niet dat er wedstrijden zijn voor euh uw leeftijd"
"euh ja ik doe dat al bijna 40 jaar ondertussen"
Een heel gesprek volgt waarin ik totaal verbaasd en verwonderd ben dat er fietswedstrijden voor zulke oldtimers zijn en dus allerlei vragen stel waarbij die man me telkens meer aankijkt met een "wat zit die allemaal te zeggen"-blik.
Pas toen die meneer weg was en ik de volgende klant aan't helpen was, komt ineens het besef dat die niet "fietsen" maar "vissen" gezegd had. Ik was er in geslaagd tijdens mijn vragen geen enkele keer een duidelijke referentie naar fietsen te maken, waardoor die man gewoon dacht dat ik geen flauw idee had hoe vissen in z'n werk gaat in plaats van dat ik hem verkeerd verstaan had.
Ik zou het ook in haar schoenen schuiven.Nee, heeft ze zelf gezegd, maar voor mijn part moet ze dat zeker niet doen.
Maar eigenlijk zou ik dat gewoon ook wel uit mezelf doen want het is nu niet dat het om 50€ gaat. En dan vind ik niet dat zij er mee moet voor opdraaien en zou ik dat willen goed maken op die manier.
Er is trouwens ook nog niemand dood gegaan van te werken dus zo barbaars zou dat ook helemaal nog niet zijn.
Nu we gaan er gewoon van uit gaan dat het alsnog goed komt.
Ik zou grote mensen schoenen kopenIk zou het ook in haar schoenen schuiven.
, en eigenlijk gewoon wat minder schoenen kopen.tja ze moet maar niet naast haar schoenen lopen.Wie het schoentje past, trekke het ............
(Ah nee, gaat niet in dit geval)
Even korte situatieschets:

zelf ook (zijdelings) betrokken in organisatie van een vrijgezellen. Oorspronkelijk plan was een namiddagvullende activiteit, iets gaan eten en daarna uitgaan op kruipafstand van een hotel.Getwijfel tussen dit topic of het WTF-momentje om het te plaatsen maar ik heb onbewust een hele rel ontketend in een groepsgesprek over een vrijgezellen van morgen.Even korte situatieschets:
Die laatste alinea is Boss waardig.Getwijfel tussen dit topic of het WTF-momentje om het te plaatsen maar ik heb onbewust een hele rel ontketend in een groepsgesprek over een vrijgezellen van morgen.Even korte situatieschets:
Normaal ging dat twee jaar terug al door maar uitgesteld ivm corona blablabla, maar er is toen 120 euro per man betaald aan de 'organisator' en dat is toen nooit terugbetaald in de gedachte dat het vroeg of laat wel zou doorgaan.
Nu morgen gaat het uiteindelijk toch door, maar er zijn andere activiteiten gepland dan toen twee jaar terug, dus een bepaald persoon vraagt aan de organisator of die 120 euro nog wel klopt, aangezien dat quasi onwaarschijnlijk is dat dat terug exact hetzelfde bedrag is en dat hij graag de facturen van de activiteiten wil zien.
Nu in groepsgesprekken gooi ik al eens regelmatig er een onnozele opmerking tussen en mijn dichte vrienden weten dat van mij, dus die nemen dat nooit of zelden serieus. Dus midden in dat gesprek zeg ik: "Oei gebeuren hier wat frauduleuze zaakjes?" Waarop nog wat mensen reageren en even later komt daar een hele rant van de organisator (geen vriend, eerder een kennis) die dat dus doodserieus nam en dat "we hem betichten en beschuldigen van afzetterij" en "dat we het in het vervolg maar zelf moeten regelen en zijn gat mogen kussen".
reactie organisator:
Gaan gelle mij hier nu beginnen betichten en beschuldigen ofwat mannen??? Alstublieft zeg, dat ik amper antwoord van ulle mag verwachten en altijd maar op mijn kap krijgen ok, maar nu efkes dit gaan vermoeden?? Ik heb de offertes bij mij, alles uitgerekend enzo, persoon xxx inclusief, hopend op ne geslaagde dag voor hem, maar als het zo zit he, kust ze dan allemaal zenne! Dan regelen jullie het maar zelf, ge krijgt uw 122€ terug!
We eten en drinken de gehele dag, denken gelle dat het allemaal verniet is ofwat?? Had dan gvd zelf wat mee geregeld dan wist ge iets van de prijzen!
reactie van iemand anders:
Mannekes, kijk eh den overschot van die 120/pp verdeelt gelle morgen onder ulle terug opgelost ma hier persoon yyy nu zitte te beschuldigen van alles das nie fair dieje is den enige dieje alles ma dan ook alles heeft geregeld .. dus een beetje respect en maak er morge ne fijne dag van !
Voor alle duidelijkheid ik ga niet eens mee maar ik zit nog wel in dat gesprek. Wordt een gezellige dag!![]()