Stomme stoot van de dag

Ze zouden dat beter hangen op mijne Gillette Fusion dan. Ik heb al meermaals mijn zak gesneden.

Het ziet er extra-gay uit als je betrapt wordt tijdens het scheren, maar daarmee kunt ge u precies niet snijden. :unsure:

Het ziet er extra-gay uit als je betrapt wordt tijdens het scheren, maar daarmee kunt ge u precies niet snijden. :unsure:
Als ik gehurkt in de douche zit om helemaal achteraan het haar die wat tussen mijn poep loopt wil verwijderen maakt het helemaal niet uit wat ik in mijn handen heb. Extra gay it is.

Aangezien we toch in de correcte thread zitten. Ooit geëxperimenteerd met zo'n Veet gel die bedoeld is om de benen van vrouwen te ontharen. Opsmeren, even laten trekken en afspoelen onder de douche. Haar weg.

Heb dat veel te lang laten trekken en den boel stond precies in de fik. Nooit meer.

Edit: @anders. enkel jij kan dit lezen zonder een verkeerd beeld van mij te vormen. :woohoo:

Mental image incoming...

200.gif

Naar de winkel achter hamburgerbroodjes. Ik lig aan €128.

Ik kom thuis en ge moogt godverdomme eens raden wat ik niet mee heb?!

Juist ja, hamburgerbroodjes.

Mijne moto op zijn zijkant laten vallen :cry: khad geparkeerd, maar stond niet naar mn goesting, dus gedraaid en dan wou ik hem weer parkeren dus ik kqntel hem, alleen was ik vergeten de pikkel uit te klappen. Los op zijn zijkant, algoed met zijbakken op, dus tvalt wel mee. Morgen eens klein ritje mee doen om te checken.
Wel precies ook een spier in de rug verrokken. :s

Nu een zeven weken nieuwe levensstijl en gewicht begint nu echt te shiften. Heel leuk, begin mij veel beter te voelen.

Mijn ondergoed is nu dus twee maten te groot. Squid denkt in haar eigen ‘meh, zal wel gaan’ tot ze zeven minuten in de AH loopt en dat toch maar *blijft* afzakken.
Dus even in de lege wijnrayon het ondergoed afgespeeld. Was op slag een comfortabeler - maar frisser - wandeling.

Nu een zeven weken nieuwe levensstijl en gewicht begint nu echt te shiften. Heel leuk, begin mij veel beter te voelen.

Mijn ondergoed is nu dus twee maten te groot. Squid denkt in haar eigen ‘meh, zal wel gaan’ tot ze zeven minuten in de AH loopt en dat toch maar *blijft* afzakken.
Dus even in de lege wijnrayon het ondergoed afgespeeld. Was op slag een comfortabeler - maar frisser - wandeling.
Nu maar hopen dat er in het cringe/wtf-topic geen posts opduiken van iemand die zag hoe er in de AH een vrouw tussen de drankrekennen haar slipje begon uit te doen en nadien opgelucht verder ging.

Nu maar hopen dat er in het cringe/wtf-topic geen posts opduiken van iemand die zag hoe er in de AH een vrouw tussen de drankrekennen haar slipje begon uit te doen en nadien opgelucht verder ging.
Kust was veilig maar er zullen zó veel vrouwen dat doen, ik voel mij veilig…

thats-so-raven-raven-symone.gif

De dagcijfers bekend gemaakt naar m'n collega's met de nodige frustratie dat het resultaat niet zo super was...
Blijkt dat ik de verkeerde winkel had geselecteerd in het dagrapport xD

Guuuurl the mental image though.😭
Een 'dikke' s.o. voor het gewichtverlies!

Daar liep je dan met uw nieuwe muts op, achtervolgd door het geluid van iemand die in een leeg flesje blaast.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan