Stomme stoot van de dag

Wij hebben putwater en dus quasi geen verbruik, elke keer dat ik de meterstand moet doorgeven van het water krijg ik foutmeldingen en moet ik beginnen telefoneren, foto's doorsturen,... ELKE keer
Hier hebben ze een digitale watermeter komen zetten, geen last meer van. :p

Niet mijn stomme stoot maar toen ik na mijn werk in de ondergrondse parkeergarage naar mijn auto ging sprak een man me aan, hij vond zijn auto niet terug. Ik heb hem maar even geholpen met zoeken. Bleek dat hij zich van verdieping had vergist.

Niet mijn stomme stoot maar toen ik na mijn werk in de ondergrondse parkeergarage naar mijn auto ging sprak een man me aan, hij vond zijn auto niet terug. Ik heb hem maar even geholpen met zoeken. Bleek dat hij zich van verdieping had vergist.
Da’s toch riskant, hoor, in een parkeergarage. Super vriendelijk van jou maar ik zou het toch niet doen.

Edit: alhoewel, ene die mij van de grond in die bestelwagen krijgt mag mij hebben.

Melden én vragen dat ze een controleur langssturen, anders blijf je maar bezig. Ik had een kapotte meterteller op een bepaald moment en dat gezeik bleef ook maar duren tot wanneer de meteropnemer kwam.

Aanvraag begeleid wonen? Junior en Juniorette taakjes geven bedoel je! 😇
Mijn instinctieve aanpak “wait and see” bleek ook nu de juiste; Facturatie is blijkbaar volledig automatisch en kreeg net mail met afrekening. 0m3 verbruikt en ik krijg dus alles teruggestort 👌.

Deze morgen op de parking van de Colruyt:
Ik, gehaast, onhandig, zwierig, ik gooi mijn autoportier toe en wil tegelijk de auto sluiten en de sleutels in mijn handtas droppen maar om de één of andere reden floepen de sleutels uit mijn hand en komen terecht op de grond onder de auto die langs de mijne staat.
Ik ben dus plat op mijn buik kunnen gaan liggen om dan nog met moeite aan mijn sleutels te kunnen...dat heeft dus even geduurd eer ik ze te pakken had en er stond publiek.
Silver lining: droge, zonnige dag dus ik moest tenminste niet in een plas gaan liggen.

Deze morgen op de parking van de Colruyt:
Ik, gehaast, onhandig, zwierig, ik gooi mijn autoportier toe en wil tegelijk de auto sluiten en de sleutels in mijn handtas droppen maar om de één of andere reden floepen de sleutels uit mijn hand en komen terecht op de grond onder de auto die langs de mijne staat.
Ik ben dus plat op mijn buik kunnen gaan liggen om dan nog met moeite aan mijn sleutels te kunnen...dat heeft dus even geduurd eer ik ze te pakken had en er stond publiek.
Silver lining: droge, zonnige dag dus ik moest tenminste niet in een plas gaan liggen.
Aaaach, het kan ook anders!
Eerste wagen was eentje zonder centrale deurvergrendeling: boodschappen in de koffer, handtas in de koffer, gooi koffer toe en zie autosleutels blinken op de hoedenplank... 🙈

In de regen mensen aanspreken of ik hun gsm even mocht gebruiken om te bellen naar mijn ouders zodat die met de reservesleutel wilden komen naar de supermarkt. Sindsdien dus alle sleutels aan zo een neklint! 😇

In de winkel vergeten mn brood te snijden dus deze morgen snel nog met een gewoon mes proberen wat deftige sneetjes ervan te krijgen. De inhoud van mn brooddoos zag eruit alsof ik mn brood heb proberen snijden met mn ellebogen en een lepel 😑

Ik ben er ooit eens in geslaagd om een lang brood (een platine) in de lengte in de snijmachine te steken... Ik had 6 boterhammen uit een groot brood.

Zonet een deel in mijn handen om weg te gooien: plastiek zakje met sla + alluminum BBQ bakjes en een brik

In mijn hoofd op weg naar de container speelt zich dan in een fractie van een seconde af hoe je dat best in 1 vlotte beweging weg gooit (want als man ga je nx uit je handen zetten, dat kan best in één keer)
Sla in de groene container - dan plastiek in de ander en brik in de pmdzak

In de praktijk : groene container open, BBQ bakje + brik erin flikkeren en met de sla in uw handen blijven staan
:wallbash: :wallbash:

Wij hebben putwater en dus quasi geen verbruik, elke keer dat ik de meterstand moet doorgeven van het water krijg ik foutmeldingen en moet ik beginnen telefoneren, foto's doorsturen,... ELKE keer
ik heb het 2 jaar op rij vergeten doorgeven en ze hadden 50 kubiek erbij gerekend wat op een 250€ ging komen

op dienen brief staat dat ze aan 150% rekenen, maar kzit aan nog geen 3 a 4 kubiek op een jaar... dus da klopt al totaal niet

maar hier wast opgelost met een simpel telefoontje gisteren

Kleinste viert zijn verjaardag op school dus vandaag koeken mee naar school om te trakteren. Nu zit er daar een kindje van bevriend koppel dat lactose intolerant is en dat is beetje spijtig om te zien op de foto's achteraf dat dat kindje niet altijd kan mee eten met de rest van de klas. Vorig jaar hadden we gevraagd wat hij mocht eten om hem toch met de hele klas te kunnen laten meedoen. Nu waren we dat al vergeten dus weer gevraagd wat hem mocht eten. Koeken gekocht en mee gegeven. Om nu te realiseren dat ze in het begin van het schooljaar de klassen gemengeld hebben en die niet meer bij onze kleine in de klas zit 🤣.

Paps had vorige week zijn trap in de vernis laten zetten en 3x raden wie het nodig vond om met haar superdunne slippertjes met steentjes erop en spekgladde onderkant te gaan testen of het levensgevaarlijk was of niet om de trap op en af te rennen.
Op een bepaald moment zet ik een verkeerde stap en donder ik de laaste 7 treden ofzo al zittend naar beneden.
Het was afschuwelijk.
Die rit leek oneindig lang te duren en toen ik uiteindelijk beneden was bleef mijn lichaam hele poos na wiebelen en kwam ik tot de vaststelling dat mijn ene slipper terug boven was belandt. Geen idee hoe zoiets mogelijk is zelfs.
Ik had ondertussen ook nog eens mijn hoofd gestoten waardoor mijn haar los kwam dus ja toen zat ik daar met één schoen aan een ontplofte vogelnest op mijn hoofd.
En nu heb ik een grote blauw, paars, geel/groene plek op mijn achterwerk in de vorm van een verwelkte tulp.

Het is niet stomme stoot van deze dag maar van een tijdje geleden:

Dochter in de Maxi Cosi uit de auto gehaald en naar binnen gebracht.
Auto in de garage gezet met de achterdeur nog wagenwijd open

Gelukkig hebben we een brede garage voor twee auto's en heb ik bij wonder niets geraakt :unsure:

Slaaptekort doet wat met een mens

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan