Stomme stoot van de dag

wij hebben bij mijn ouders nog het slot mogen laten vervangen omdat de sleutel er langs buiten in vastgeroest zat. Bleek dat mijn broer die met zijn zatte botten een jaar of 2 ervoor "kwijt" was, met zijn zatte botten vergeten dus.
Allez kan ik mij tenminste optrekken aan het feit dat ik nog niet de ergste was :p.

Vandaag een stomme stoot van ongeveer een jaar geleden ontdekt.
Brief van watermaatschappij om waterstand door te geven.
Ik schrijf de meterstand netjes in die vakjes op het papier en geef dat vervolgens door via de website. Ik krijg vervolgens melding dat ik 0m3 zou verbruikt hebben sinds vorige meteropname. Dat passeerde niet m’n funny look test 🧐 dus gezocht naar vorige afrekening.
Toen moest ik blijkbaar bijbetalen want verbruik lag een pak hoger dan geschat. Op die afrekening stond ook de meterstand die ik vorig jaar heb doorgegeven; 377m3. En da’s dus exáct de stand die vandaag op mijn meter staat. :wtf:
Het papier met de vakjes dat ik vorig jaar heb ingevuld, had ik ook nog. Daarop staat 337m3. Vorig jaar dus typfout gemaakt 377 ipv 337 en dus tot op de m3 exact dezelfde meterstand doorgegeven die pas een jaar later echt op de meter staat. 👌
Administratieve clusterfuck incoming.

Edit: ik overweeg een aanvraag begeleid wonen :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik schrijf de meterstand netjes in die vakjes op het papier en geef dat vervolgens door via de website. Ik krijg vervolgens melding dat ik 0m3 zou verbruikt hebben sinds vorige meteropname. Dat passeerde niet m’n funny look test 🧐 dus gezocht naar vorige afrekening.
Toen moest ik blijkbaar bijbetalen want verbruik lag een pak hoger dan geschat. Op die afrekening stond ook de meterstand die ik vorig jaar heb doorgegeven; 377m3. En da’s dus exáct de stand die vandaag op mijn meter staat. :wtf:
Het papier met de vakjes dat ik vorig jaar heb ingevuld, had ik ook nog. Daarop staat 337m3. Vorig jaar dus typfout gemaakt 377 ipv 337 en dus tot op de m3 exact dezelfde meterstand doorgegeven die pas een jaar later echt op de meter staat. 👌

Melden én vragen dat ze een controleur langssturen, anders blijf je maar bezig. Ik had een kapotte meterteller op een bepaald moment en dat gezeik bleef ook maar duren tot wanneer de meteropnemer kwam.

Aanvraag begeleid wonen? Junior en Juniorette taakjes geven bedoel je! 😇

Mijn dochter heeft clip-on oorbellen gemaakt met zo een knutselset. Heel mooi allemaal met glitters en eenhoorns enzo. Uiteraard wilt ze dat papa die past.

20min later...
Ge zou verdomme denken dat uw vrouw en dochter u tegenhouden als ge die dingen nog aan hebt en ge met de hond gaat wandelen.
Dubbel plezant als ge net verhuisd zijt, en ge uw nieuw buren tegen komt:headshake:

Mijn dochter heeft clip-on oorbellen gemaakt met zo een knutselset. Heel mooi allemaal met glitters en eenhoorns enzo. Uiteraard wilt ze dat papa die past.

20min later...
Ge zou verdomme denken dat uw vrouw en dochter u tegenhouden als ge die dingen nog aan hebt en ge met de hond gaat wandelen.
Dubbel plezant als ge net verhuisd zijt, en ge uw nieuw buren tegen komt:headshake:
Dat wordt nog minstens 10 jaar hoe je bij de buren bekend bent:
-"Ah schat ik heb de Lint gezien."
*"Wie?"
-"Lint eh!"
*"Euh..."
-"...diene met zijn jeanette-oorbellen!"
*"Ah! Ja, Lint!"

:unsure:

Mrs. Pan laat af en toe de autodeur (als ze als passagier meerijdt) wagenwijd openstaan. Tot nu toe nog niets gestolen uit de auto.
Mrs Niklas vraagt soms; heb je de wagen/de deur van het huis gesloten, waarna Niklas weer terug mag om de wagen/deur te sluiten.
Nog nooit iets gestolen dus geen probleem!

Bekt wel niet echt vlot he... mag dat ook ingekort worden tot.... mmad* ?

*als ge dat nu niet op z'n Engels leest als mad=gek valt het sowieso al flauwe mopje wel redelijk op z'n gat
I approve, zowel het flauwe mopje als het voornaamwoord voorstel.

20min later...
Ik verwacht da ge da draagt bij de volgende boardgame meet-up …

Ik was "brownies" aan het snoepen. Ik zie dan plots een stukje brownie op de vloer liggen en ik raap dit op.
Ik denk: 5 second rule en ik wil dat dus opeten.

Nu bleek dat onze hond een stukje stront aan zijne knikker had hangen en dat was dan op de vloer gevallen. :frown:
Dat was alvast niet mijn lekkerste lekkernij.

Ik was "brownies" aan het snoepen. Ik zie dan plots een stukje brownie op de vloer liggen en ik raap dit op.

Nu bleek dat onze hond een stukje stront aan zijne knikker had hangen en dat was dan op de vloer gevallen. :frown:
(Nog) geen kinderen?

Sinds ik er heb, ben ik snel afgeleerd van dingen op de grond op te eten

(Nog) geen kinderen?

Sinds ik er heb, ben ik snel afgeleerd van dingen op de grond op te eten
Neen. We hebben het 1 jaar lang geprobeerd maar dat is niet gelukt en dan hebben we maar een hondje genomen.
Ondertussen ben ik 47 jaar en ook al ben ik fysiek nog voldoende goed, ik wens er niet meer aan te beginnen.

Ondertussen wordt onze zoon (corrrectie hond), 17.5 jaar oud morgen en zijn we aan het overwegen om hem naar de rijschool te sturen.

Heb je de 'ik ben dood maar besef het nog niet' variant van corona dat je het verschil niet ruikt of proeft tussen een hondendrol en brownie?
Gatverdamme.

Rijden met de auto als ik er morgen weer niks van weet 😮‍💨
Wat?

Wij hebben putwater en dus quasi geen verbruik, elke keer dat ik de meterstand moet doorgeven van het water krijg ik foutmeldingen en moet ik beginnen telefoneren, foto's doorsturen,... ELKE keer

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan