Squidward
Well-known member
Ze waren jonger dan ik. Tenzij je dat toch bedoelde.Die bejaarden toch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze waren jonger dan ik. Tenzij je dat toch bedoelde.Die bejaarden toch.
Normaal doen enkel bejaarden zo in de winkel. Jij bent nog maar half-bejaard.Ze waren jonger dan ik. Tenzij je dat toch bedoelde.
Kameraad deed dat ook eens 'Peter is zaagt altijd zo'. naar Peter gestuurd ntrlkOoit een sms gestuurd naar een vriendin over een gemeenschappelijke vriendin (die ik wel zag zitten) om raad te vragen hoe dat aan te pakken.
Vaneigens naar de gemeenschappelijke vriendin gestuurd.

In de winter zijn die mixen insect-vrij. Het zijn zaden en droge vruchten dus hoeveel kwaad zou het kunnen?Gohja, ik noem ik mijne vent altijd "muske"... hij zal het wel opeten.
Gohja, ik noem ik mijne vent altijd "muske"... hij zal het wel opeten.

Ha ok. Kon zijn dat je uit de kast gekomen was he...Ik quote even iets wat Squid zou kunnen zeggen![]()
Dat is zo ongeveer het laatste wat ik Mr Squid noem. Als het iets vogeláchtig moet zijn, soms bietekwiet.Ik quote even iets wat Squid zou kunnen zeggen![]()
En dan nog samen uit de kast gekomen met @Musk.Ha ok. Kon zijn dat je uit de kast gekomen was he...

En dan nog samen uit de kast gekomen met @Musk.![]()
Ik heb enkele pagina's moeten teruglezen omdat ik niet zeker was of ik hier weer iets vreemd had gezegd. Heb het geheugen van een goudvisEn dan nog samen uit de kast gekomen met @Musk.![]()

Ik heb enkele pagina's moeten teruglezen omdat ik niet zeker was of ik hier weer iets vreemd had gezegd. Heb het geheugen van een goudvis
Kwas dus efkes ni mee![]()
Ja ik weet het, maar khad er eerst overheen gelezen. Wrijf het er maar in jong!Ge moest maar 4 posts terug
Amai en direct volle bak uit de kast!Ja ik weet het, maar khad er eerst overheen gelezen. Wrijf het er maar in jong!

shit zeg, als dit één van je grootste Kutdagen ever is is vraag ik mij wat een topdag is voor jou...Fml
Fml ×1000
Dinsdagavond is de papa van een goede vriendin/kennis overleden dus omdat we de familie eerste dagen voor hun wouden gunnen zijn we (man, ik, andere vriendin en haar partner) pas vandaag langsgeweest.
3x raden die der grote bek weer niet kon houden.
Ik knuffel de mama en ipv gecondoleerd zeg gecontroleerd met dit enorm groot verlies.
Geen idee of ze het doorhad, hoop het alleszins van niet.
Doet me denken aan een keer toen ik 25 was.
Buurman van paps die overleden was en ik wou zo lief zijn door een kaartje in de bus te doen met daarop innige deelneming maar in de plaats schreef ik er innige deelname op.![]()
Wat was de kostprijs?Met de opmerkingen over havermout hier te volgen. Ik doe mijn boodschappen in de Colruyt vandaag, neem een zak voer voor tuinvogels mee. Doe verder boodschappen. Tien minuten later aan de kassa is die aan het scannen, pakt ze een grote zak vast en ik met mijn dom verstand ‘oh, wacht, ik wist niet dat ik havermout mee had, ik heb dat niet nodig’.
“Eh, dat is… vogelzaad, mevrouw…”
Het leek er wel op, é
![]()
€5.45 maar ik wil voor u wel een prijzeke makenWat was de kostprijs?
Chiazaad werd vroeger ook vooral verkocht als vogelvoer i.p.v. mensenvoer.