Stomme stoot van de dag

Update: koffietafel is te laag, het is te koud in dat stuk van de kamer en de Golden steekt zijn neus in vrij onfortuinlijke plaatsen. Maar meneer Squidward apprecieert dat jullie nog proberen om hem een warme Kerst te bezorgen.

Ik denk dat je die kunt bevechten (en reduceren tot één boete), ik heb zoiets in de rechtbank gezien niet zo lang geleden.
Dat ging over 2 boetes op dezelfde plek op minder dan een uur (heen en terug). Niet 6 boetes over enkele maanden.
Ik heb, toen we net verhuisd waren, 14 boetes gekregen van dezelfde flitspaal op een dikke twee weken, wist die niet staan tot na de eerste die binnen viel. :unsure: Dat kan je niet laten verpakken tot 1 boete he.

Doet gij kleren aan in plaats van kleren af in het spel der liefde?
Kijk, op ne bepaalde leeftijd is het ècht wel meer erotiserend als bepaalde zaken gelift of gecamoufleerd worden.

En anders is het leesbrilleke afdoen ook nog een optie, dan wordt alles dichtbij waziger, dient zijn doel! 👌

Update: koffietafel is te laag, het is te koud in dat stuk van de kamer en de Golden steekt zijn neus in vrij onfortuinlijke plaatsen. Maar meneer Squidward apprecieert dat jullie nog proberen om hem een warme Kerst te bezorgen.

Op zo'n moment prijs ik me gelukkig dat ik niet al te visueel ben ingesteld.

Vorige maand een onesie van Woody gekocht.
Dus een pyjama die er zo uit ziet:

Eigenlijk een beetje onderschat hoe handig dat is als je regelmatig moet plassen s nachts....
Dus daarnet strompel ik naar de badkamer, onesie naar beneden, plassen, onesie terug aa.... WTF?!?
Bleek de mouw een uitstapje gemaakt te hebben in de wcpot. 😓
Efficiënter dan een wekker!

Ik draag soms een bril, voor auto te rijden en tv te kijken. Heb hem vandaag meer dan een halfuur vloekend lopen zoeken, terwijl ik hem gewoon al ophad. Te laat gekomen op een afspraak daardoor. :-/

gisteren tijdens het sexen, per ongeluk een kopstoot gegeven aan mijn vriendin.

toch maar steeds een lichtje aan doen in het vervolg dus, dat we wat kunnen anticiperen op elkaars moves.
haar wang zit echt dik, dat word vragen ontwijken straks aan de kerst tafel.

Ik draag soms een bril, voor auto te rijden en tv te kijken. Heb hem vandaag meer dan een halfuur vloekend lopen zoeken, terwijl ik hem gewoon al ophad. Te laat gekomen op een afspraak daardoor. :-/
Ik heb ook zo een dingen vaak voor ... maar een half uur? :laugh:

gisteren tijdens het sexen, per ongeluk een kopstoot gegeven aan mijn vriendin.
Bedankt om de titel van dit topic eer aan te doen :woohoo:.

Ik heb ook zo een dingen vaak voor ... maar een half uur? :laugh:

Bedankt om de titel van dit topic eer aan te doen :woohoo:.
Idd. Heb mezelf ook even serieus in twijfel getrokken :unsure:

De schotelvod in de frigo of m'n portefeuille in de schoenenkast, daar kan ik mee leven. Maar een halfuur lopen vloeken en m'n vrouw de schuld geven dat m'n bril nergens te vinden is (ze was niet thuis)... :-/

Vorige maand een onesie van Woody gekocht.
Dus een pyjama die er zo uit ziet:

Eigenlijk een beetje onderschat hoe handig dat is als je regelmatig moet plassen s nachts....
Dus daarnet strompel ik naar de badkamer, onesie naar beneden, plassen, onesie terug aa.... WTF?!?
Bleek de mouw een uitstapje gemaakt te hebben in de wcpot. 😓
Efficiënter dan een wekker!
koopt u dan ook dit hé :

Ik ben altijd redelijk direct tegen onbekende mensen en ik zeg gemakkelijk wat er is als er iets mij niet aanstaat.

Deze morgend na wat winkelen met de zoon rap iets gaan drinken rond 11u, tafel achter mij zit er een koppel, heel de tijd aant zagen op iedereen dat alles te lang duurt en over corona bla bla bla.

Die krijgen hun bestelling en die kerel zegt tegen de garcon: “Meneer, in’t vervolg wil ik geen 10 minuten wachten op mijne koffie”

Ik draai mij om en zeg: “seg gast, gij zijt ook met verkeerde been uit bed gestapt zeker”

Wat bleek, die zat in ne rolstoel en hij had maar 1 been… oeps :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik ben altijd redelijk direct tegen onbekende mensen en ik zeg gemakkelijk wat er is als er iets mij niet aanstaat.

Deze morgend na wat winkelen met de zoon rap iets gaan drinken rond 11u, tafel achter mij zit er een koppel, heel de tijd aant zagen op iedereen dat alles te lang duurt en over corona bla bla bla.

Die krijgen hun bestelling en die kerel zegt tegen de garcon: “Meneer, in’t vervolg wil ik geen 10 minuten wachten op mijne koffie”

Ik draai mij om en zeg: “seg gast, gij zijt ook met verkeerde been uit bed gestapt zeker”

Wat bleek, die zat in ne rolstoel en hij had maar 1 been… oeps :unsure:
Ook eens voorgehad als opvoeder.. Er komt een nieuwe toe en de ouders van die gast hebben hem mee in een rolstoel met een deken op zijn schoot tot aan de grond.

Ze zeggen dat hij naar het toilet moest na een lange autorit en ik vraag of hij goed kan stappen.
"neen e, hij heeft geen benen!"

Dat is pas een eerste indruk maken..

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan