Stomme stoot van de dag

Een kapotte LED lamp met de blote hand uit de lampenkap halen, meteen nadat de lamp stuk ging.
Echter het was blijkbaar nog een gloeilamp die erin stak. Moet ik er een tekeningetje bijmaken? :unsure:

Kinderen terwijl zij cadeaus aan het inpakken was voor Kerstmis, vermoed ik.

Raar dat je de helft van het verhaal zelf moet gaan raden. Plaats dan alles of plaats niets denk ik dan hé.:unsure:
Wie weet hadden ze seks op de keukentafel en terwijl mama hun boeltje aan het inpakken was en is papa nu even gaan checken hoe groot het trauma is bij zijn nageslacht.

Ik onlangs 5-6 boetes gespreid over een paar maand gekregen vanop dezelfde plaats. Geen idee hoe het kwam maar boetes van juni tot september die allemaal in oktober toegekomen zijn. Baan waar je 90 mag maar net voor een kruispunt gaat dat 100 meter naar 70 en niet opgemerkt :sop:
De max vond ik een topic starter die op flitsforum.nl (dit forum noemt nu forumindex - wat een belachelijke naam, het forum heeft sindsdien véél volk verloren, vroeger was dat forum populair nu niet meer) postte dat hij een 30-tal boetes gekregen had op één en dezelfde dag op 1 en dezelfde locatie.

Nu bleek dat hij daar geparkeerd stond, en elke keer iemand daar te snel reed, werd er netjes een foto genomen van zijn nummerplaat en wagen. Vermits alles geautomatiseerd is, kreeg hij netjes al die boetes één voor één in de brievenbus.

Helaas heb ik nooit geweten of dat dit echt was, of dat het topic voor de grap was aangemaakt, omdat die mens nooit heeft laten weten hoe dit nadien is afgelopen. Maar ik geloof best dat men zo'n fout -in theorie alvast- kan maken.

Ik denk dat je die kunt bevechten (en reduceren tot één boete), ik heb zoiets in de rechtbank gezien niet zo lang geleden.
Dat ging toch over iemand die twee maal op een paar minuten tijd is geflitst geweest en toen twee maal moest voorkomen voor beide overtredingen? Als ik hetzelfde voor heb wat jij bedoelt uiteraard.

Ik denk niet dat @Dr. Sheldon Cooper daarop moet hopen, aangezien het hier over verschillende dagen gaat in een ruimer tijdbestek. Zou me verbazen als ze, bij wijze van spreken, gaan zeggen: "bon 6 boetes voor de prijs van 1, meneer". Dat zou nogal een precedent scheppen denk ik.

Raar dat je de helft van het verhaal zelf moet gaan raden. Plaats dan alles of plaats niets denk ik dan hé.:unsure:
Wie weet hadden ze seks op de keukentafel en terwijl mama hun boeltje aan het inpakken was en is papa nu even gaan checken hoe groot het trauma is bij zijn nageslacht.
Een keukentafel in de badkamer 😱
Ze zal het straks wel verduidelijken. Ook al meegemaakt dat iemand een verhaal vertelt maar een essentieel stuk weglaat omdat het voor die persoon duidelijk was zo.

Helaas heb ik nooit geweten of dat dit echt was, of dat het topic voor de grap is aangemaakt omdat die mens nooit heeft laten weten hoe dit nadien is afgelopen. Maar ik geloof best dat men zo'n fout kan maken.
Dan moet je dat geen 30x betalen.

Dat ging toch over iemand die twee maal op een paar minuten tijd is geflitst geweest en toen twee maal moest voorkomen voor beide overtredingen? Als ik hetzelfde voor heb wat jij bedoelt uiteraard.

Ik denk niet dat @Dr. Sheldon Cooper daarop moet hopen, aangezien het hier over verschillende dagen gaat in een ruimer tijdbestek. Zou me verbazen als ze, bij wijze van spreken, gaan zeggen: "bon 6 boetes voor de prijs van 1, meneer". Dat zou nogal een precedent scheppen denk ik.
Leek me ook wel sterk lol. Niet dat ik daarvoor naar de rechtbank zou gaan.

Wij hebben geen keukentafel. Wel een koffietafel maar geen van beide heeft nog de rug om zo laag te gaan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan