Stomme stoot van de dag

Edit: intussen blijkt dat mijn (voorlopig) stomste stoot vandaag dat proberen op te kuisen met de stofzuiger. Dat blijft daar helemaal niet in.
Bedoelt ge nu dat ge heel de ruimte vol peper hebt geblazen?

Ik moet daar heel hard mee lachen, maar ik zou het zelf ook gewoon doen om er te laat achter te komen.

Voorhoofd verband met de krultang -_- Ik vergeet altijd hoe warm dat ding heeft

Been there, done that.:lol:
Heb een keer mijn buik verbrand toen ik snel een hemdje wou strijken.
Zag op laatst dat mijn hemdje nog paar vouwen had dus doe het snel uit, stoomstrijkijzer op max en natuurlijk ontsnapt er dan stoom langs de zijkant en dat zag ik niet aankomen met als gevolg een week lang een rode lijn op mijn buik.
Dit kan alleen mij overkomen denk ik.:lol:

Been there, done that.:laugh:
Heb een keer mijn buik verbrand toen ik snel een hemdje wou strijken.
Zag op laatst dat mijn hemdje nog paar vouwen had dus doe het snel uit, stoomstrijkijzer op max en natuurlijk ontsnapt er dan stoom langs de zijkant en dat zag ik niet aankomen met als gevolg een week lang een rode lijn op mijn buik.
Dit kan alleen mij overkomen denk ik.:laugh:
Volgens mij ben je wel genetisch gelinkt aan mijn zus dan, dat die nog ledematen tout court heeft is al een mirakel 🤨

Stomme stoot van gisteren

ik ging mijn dakrails monteren om de skikoffer te kunnen zetten.

Ik dus naar ons ma, waar ie kampeert ,met mijn sleutelbos. Kreeg de koffer dus ni open, effe gechecked, nergens een sleutelke van Thule aan de bos. Een aantal sleutels niet geprobeerd omdat er een merk opstond waarvan ik wist dat het niet ging passen en geen zin om dat slot kapot te maken.

ik dus terug naar huis in de doos met "onbekende sleutels" gaan kijken en daar vind ik ééntje van Thule.
Ik terug naar ons ma, past niet :eek:

godver, en mijn dakrails zitten dus in de skikoffer.
Terug naar huis. Nog es gaan kijken of ik niks vind.

Bon, ik herinner mij dat de koffer aan 2 kanten opengaat dus mss is dat slot vastgeraakt of zo en kan ik de andere kant openkrijgen.

ik weer bij ons ma, weer die sleutels niet passen natuurlijk.

maar met dat ik aan de andere kant sta zie ik het merk van mijn skikoffer: Nen Hapro, gene Thule

die sleutel had ik dus al 12x in mijn handen maar dus ni geprobeerd wegens verkeerd merk :laugh:

Den thule is dus mijn fietsdrager voor de trekhaak

:oops:

Onlangs ook gehad, maar dan met zo'n grote nieuwe pot tabasco. Als je daar boven hangt, kruipt dat fameus in uw ogen. Pijnlijk. Ook nadien als je met je vingers in je ogen wrijft. Of naar de WC bent geweest...
Nu dacht ik heel even dat ge die tabasco ook met de stofzuiger had proberen opkuisen.

Stomme stoot van gisteren

ik ging mijn dakrails monteren om de skikoffer te kunnen zetten.

Ik dus naar ons ma, waar ie kampeert ,met mijn sleutelbos. Kreeg de koffer dus ni open, effe gechecked, nergens een sleutelke van Thule aan de bos. Een aantal sleutels niet geprobeerd omdat er een merk opstond waarvan ik wist dat het niet ging passen en geen zin om dat slot kapot te maken.

ik dus terug naar huis in de doos met "onbekende sleutels" gaan kijken en daar vind ik ééntje van Thule.
Ik terug naar ons ma, past niet :eek:

godver, en mijn dakrails zitten dus in de skikoffer.
Terug naar huis. Nog es gaan kijken of ik niks vind.

Bon, ik herinner mij dat de koffer aan 2 kanten opengaat dus mss is dat slot vastgeraakt of zo en kan ik de andere kant openkrijgen.

ik weer bij ons ma, weer die sleutels niet passen natuurlijk.

maar met dat ik aan de andere kant sta zie ik het merk van mijn skikoffer: Nen Hapro, gene Thule

die sleutel had ik dus al 12x in mijn handen maar dus ni geprobeerd wegens verkeerd merk :laugh:

Den thule is dus mijn fietsdrager voor de trekhaak

:oops:
Met wat “geluk” krijgt ge volgende week nog een zak snelheidsboetes in de bus van al die keren die ge gehaast/geirriteerd heen en weer gereden zijt.

Ooit zelf aan de hand gehad. 3 boetes op 15 minuten tijd op exact dezelfde plaats. Enige reden dat het er geen 4 waren, is omdat ik ene keer achter een trage auto reed thv de flitsauto en er tegenliggers waren.

Iets wat ik af en toe voor heb en ik heb geen idee hoe of zo, maar als ik wil vertrekken met de auto zit ik soms heel m'n auto te doorzoeken waar m'n sleutel ligt en dan kom ik tot de conclusie dat ik die al in het contact heb gestoken. :crazy:

Twijfel tussen een stomme stoot of een genante situatie, want tis absoluut een combinatie :laugh:

Bon, nog niet zo lang geleden relatiebreuk na 16 jaar, dus Pana kijkt naar de toekomst en Pana denkt: condooms & sexspeeltjes! Amper gebruikt met de ex dus amper ervaring mee, wat past, wat is dun genoeg, etc... dus Pana gaat op het internet en besteld van elke dunne soort een pakje, en voor de goede orde een fleshlight en wat glijmiddel want ja, je leeft maar 1ne keer.
Pakketje komt aan, alles even uitstallen op de eettafel om te lezen en te vergelijken. Who cares, ik woon nu toch alleen.

Pana gaat de volgende dag (vandaag dus...) werken en het werk loopt serieus uit. Pana belt z'n pa om te vragen of ie even naar mij kan rijden om voor de hond te zorgen. Pa zegt: "geen probleem, ik wacht op stiefma en vertrekken we direct".
-> Queue Pana die op weg naar huis in de auto zit en bij rood licht nog even bedankt voor de zorgen, en daarop een heel kort bericht terug krijgt dat de woef in de hof zit nu.
-> :eek::eek: Queue slowmo Pana die ineens z'n fout beseft, zich realiseert dat er 60 condooms, glijmiddel en een fleshlight (laatste weliswaar en gelukkig in een halfopen doos) op de eettafel geetaleerd staan en zover door de autozetel zakt dat z'n gat bijna het asfalt raakt :eek::eek:

K heb ze nog eens bedankt en verontschuldigd voor de spullen die ze wss liever niet hadden gezien :shy:
En ze hebben alles absoluut goed gezien want het hondenharnas lag er mooi voor gedrapeerd :sop:

EDIT: OJA EN IK MOET DAAR MORGEN KERST GAAN VIEREN:cry::cry:

Laatst bewerkt:
Twijfel tussen een stomme stoot of een genante situatie, want tis absoluut een combinatie :laugh:

Bon, nog niet zo lang geleden relatiebreuk na 16 jaar, dus Pana kijkt naar de toekomst en Pana denkt: condooms & sexspeeltjes! Daar heb ik nog maar amper ervaring mee, wat past, wat is dun genoeg, etc... dus Pana gaat op het internet en besteld van elke dunne soort een pakje, en voor de goede orde een fleshlight en wat glijmiddel want ja, je leeft maar 1ne keer.
Pakketje komt aan, alles even uitstallen op de eettafel om te lezen en te vergelijken. Who cares, ik woon nu toch alleen.

Pana gaat de volgende dag (vandaag dus...) werken en het werk loopt serieus uit. Pana belt z'n pa om te vragen of ie even naar mij kan rijden om voor de hond te zorgen. Pa zegt: "geen probleem, ik wacht op stiefma en vertrekken we direct".
-> Queue Pana die op weg naar huis in de auto zit en bij rood licht nog even bedankt voor de zorgen, en daarop een heel kort bericht terug krijgt dat de woef in de hof zit nu.
-> :eek::eek: Queue Pana die ineens z'n fout beseft, zich realiseert dat er 60 condooms, glijmiddel en een fleshlight (laatste weliswaar en gelukkig in een halfopen doos) op de eettafel geetaleerd staan en door de autozetel zakt :eek::eek:

K heb ze nog eens bedankt en verontschuldigd voor de spullen die ze wss liever niet hadden gezien :shy:
En ze hebben alles absoluut goed gezien want het hondenharnas lag er mooi voor gedrapeerd :sop:

Nu zijn ze gerust dat je het veilig doet!

Bon, nog niet zo lang geleden relatiebreuk na 16 jaar, dus Pana kijkt naar de toekomst en Pana denkt: condooms & sexspeeltjes! Amper gebruikt met de ex dus amper ervaring mee, wat past, wat is dun genoeg, etc... dus Pana gaat op het internet en besteld van elke dunne soort een pakje, en voor de goede orde een fleshlight en wat glijmiddel want ja, je leeft maar 1ne keer.

-> :eek::eek: Queue slowmo Pana die ineens z'n fout beseft, zich realiseert dat er 60 condooms, glijmiddel en een fleshlight (laatste weliswaar en gelukkig in een halfopen doos) op de eettafel geetaleerd staan en zover door de autozetel zakt dat z'n gat bijna het asfalt raakt :eek::eek:

@Pana als ze nu geen inspiratie hebben voor een cadeau voor volgend jaar, weet ik het ook niet meer! 🤷🏼

Ik weet de omvang van de ramp nog niet want de papa moet nog gaan polsen maar terwijl ik zat in te pakken zijn er twee in de kamer binnengevallen. Ik heb ze razendsnel wel weer buiten gekegeld maar vrees er een beetje voor. 🙁

Vandaag besteld, morgen in huis he :laugh:
Nee dat is echt het laatste dat ik zou willen uitpakken op een familiefeest lol
Net daarmee dat ze u dat gaan geven. (Als het met meer familie is als alleen de ouders)
Dit was ook zowat het laatste wat zij wouden zien 😂😂

Ooit zelf aan de hand gehad. 3 boetes op 15 minuten tijd op exact dezelfde plaats. Enige reden dat het er geen 4 waren, is omdat ik ene keer achter een trage auto reed thv de flitsauto en er tegenliggers waren.
Ik onlangs 5-6 boetes gespreid over een paar maand gekregen vanop dezelfde plaats. Geen idee hoe het kwam maar boetes van juni tot september die allemaal in oktober toegekomen zijn. Baan waar je 90 mag maar net voor een kruispunt gaat dat 100 meter naar 70 en niet opgemerkt :sop:

Ik weet de omvang van de ramp nog niet want de papa moet nog gaan polsen maar terwijl ik zat in te pakken zijn er twee in de kamer binnengevallen. Ik heb ze razendsnel wel weer buiten gekegeld maar vrees er een beetje voor. 🙁

Wie is de kamer binnen gevallen en waarom is dit een ramp? Ik mis precies een deel van het verhaal :unsure:

Ik onlangs 5-6 boetes gespreid over een paar maand gekregen vanop dezelfde plaats. Geen idee hoe het kwam maar boetes van juni tot september die allemaal in oktober toegekomen zijn. Baan waar je 90 mag maar net voor een kruispunt gaat dat 100 meter naar 70 en niet opgemerkt :sop:
Ik denk dat je die kunt bevechten (en reduceren tot één boete), ik heb zoiets in de rechtbank gezien niet zo lang geleden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan