Stomme stoot van de dag

Kleine weekend op kamp met KSA. Ik ben vrijdag met hem aan het inpakken. Luchtmatras. Hier zeg ik: ik steek dat draagbaar pompje er ook in. Dan blazen we die gemakkelijk op.
Ik test dat hier eerst eens of dat lukt daarmee. Vrijdag: perfect. 4 ledjes van batterij die nog branden.
Zaterdagmorgen ga ik gaan afzetten. Ik ben half weg die matras: plat.

Strak plan hoor papa, zie dat volgende keer uw pompje opgeladen is :unsure:

We hebben een pittige week achter de rug en de vrouw en ik waren ondanks dat, toch wakker rond 6u. Ik ga op zondag naar de bakker en moest vroeg voetballen, dus ging al rond 7u30 broodjes halen. Ik trek de deur achter mij dicht en was mijn sleutels vergeten. Daardoor de vrouw, die net weer in slaap was gevallen, moeten wakker bellen :unsure:

Voor mijn vertrek naar het werk aan tafel nog even aan het scrollen op mijn GSM. In mijn gedachten aan het overlopen wat ik nog allemaal moest meenemen, zo van; "sleutel ligt daar, brooddoos is al gemaakt, moet nog in rugzak, GSM is... Waar is mijn GSM, waar heb ik die gelegd?" Ik vroeg me dus af waar ik mijn GSM had gelegd, terwijl ik op diezelfde GSM aan het scrollen was. :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

In de 013 in Tilburg zijn de toiletten gender-neutraal.
Na het wassen van mijn handen draai ik mij om om een papieren doekje te nemen om mijn handen te drogen. Totaal niet gekeken naar die bak en plots stond ik met een tampon in mijn handen... De blazer was ernaast.

In de 013 in Tilburg zijn de toiletten gender-neutraal.
Na het wassen van mijn handen draai ik mij om om een papieren doekje te nemen om mijn handen te drogen. Totaal niet gekeken naar die bak en plots stond ik met een tampon in mijn handen... De blazer was ernaast.
Een tamponverdeler, neem ik aan? En geen gebruikt exemplaar?

Ik kom thuis van mijn werk en mijne wagen vraagt of ik een grote update wil starten.
Ik klik zonder er enig erg in te hebben op 'OK'.

3 uur later moet ik echter naar de kine. Ik stap in mijne wagen: Niks start op, het scherm ziet pikzwart. Ik zie een uitroepteken staan op het dashboard en ...

Het begint mij ineens te dagen. :cry:

Finaal heb ik mijn moeder moeten bellen om een kwartier te laat te arriveren bij de kine.
Nadat ik een uur later terug thuis ben is de update gedaan en start de wagen weer. :tongue:

Vorig weekend. Gsm kwijt op een feestje. Pas beseft bij het afsluiten (was ons feestje). Garçon vraagt mijn nummer en belt er naar. Opeens horen we uit het toilet een dame roepen: hier is ne gsm aant rinkelen!!

Oepsie!

Bon. Na veel te veel Duvels te voet op weg naar huis en pak mijn gsm om te zien of er berichtekes zijn. Moh, een gemiste oproep? Wie zou da zijn? Rap es terugbellen.

:lol:

Vorig weekend. Gsm kwijt op een feestje. Pas beseft bij het afsluiten (was ons feestje). Garçon vraagt mijn nummer en belt er naar. Opeens horen we uit het toilet een dame roepen: hier is ne gsm aant rinkelen!!

Oepsie!

Bon. Na veel te veel Duvels te voet op weg naar huis en pak mijn gsm om te zien of er berichtekes zijn. Moh, een gemiste oproep? Wie zou da zijn? Rap es terugbellen.

:laugh:
Toch 2 vragen hierbij:
- Gezien je het over en dame hebt: was het een damestoilet?
- Zo ja, wat lag uw gsm daar te doen? :thinking:

Toch 2 vragen hierbij:
- Gezien je het over en dame hebt: was het een damestoilet?
- Zo ja, wat lag uw gsm daar te doen? :thinking:

Het was de wc madam en telefoon lag in herentoilet op de wasbak.

En voor de non-believers. Ja, ik was met mijn zatte kloten een griet aant poepen in een kotjen van de damestoiletten.

niet echt stomme stoot, maar toch lelijk mispakt aan een gerecht.

zat afgelopen weekend in Toulouse, en ik zag "salmon tartare" op de menu kaart.
Ik dacht, lekker zalm met een tartaar sausje zeker, met frietjes.

Tot mijn grote verbazing was dit iets typisch zuid frans, dat was verdorie een zalm die ze in stukken hadden gehakt, met een olie sausje, en het ergste van al: RAUWKOST ! :angry:

Als er nu eens iets is waar ik een hekel aan heb, is het wel dat.

Mijn kameraad had net hetzelfde voor, die had een kalfs steak gevraagd ook à la tartare, en die kreeg gewoon hoop rauw gehakt op zijn bord. met een rauw ei er op !

Daar waren we nu eens nie mee gediend zie.

Ik heb nog geprobeerd mijn frieten er over te smijten en er op te duwen zodat het toch wat werd opgewarmd, maar geen avance. een miskoop van jewelste.

Tot mijn grote verbazing was dit iets typisch zuid frans, dat was verdorie een zalm die ze in stukken hadden gehakt, met een olie sausje, en het ergste van al: RAUWKOST ! :angry:

Mijn kameraad had net hetzelfde voor, die had een kalfs steak gevraagd ook à la tartare, en die kreeg gewoon hoop rauw gehakt op zijn bord. met een rauw ei er op !

Ik heb nog geprobeerd mijn frieten er over te smijten en er op te duwen zodat het toch wat werd opgewarmd, maar geen avance. een miskoop van jewelste.
Ik heb dit ook ooit eens gezien op restaurant, iemand die steak tartare had besteld en compleet flabbergasted dat het dus geen gebakken steak was met tartaar saus. Toen vroeg ik mij al af 'hoe wereldvreemd kan je zijn??!!??'. Dankzij Trump weet ik nu dat IK diegene was die wereldvreemd was...

Had gewoon een taco besteld

vind niet dat dit zo moet opgeblazen worden en extreem lacherig over moet gedaan worden hoor.

Ja Frankrijk is voor velen misschien een jaarlijks vakantieparadijs, maar voor ons niet. Het was de aller eerste keer dat we afreisden naar het zuiden van Frankrijk. (omdat we slechts 4 dagen vakantie hadden).

Maar goed , nu weet ik het dus. En ergens wel blij hiervoor, want in november gaan we opnieuw die richting uit, en dan zal ik het nog wel weten!
In elk geval, mijn vrouw eet het wel graag, en heb het niet moeten weg gooien; Heb alles aan haar gegeven.

maar zo'n rauwkost lijkt me toch niet zo gezond te zijn. Mijn moeder zegt altijd dat je daar (lint)wormen van kan krijgen.

vind niet dat dit zo moet opgeblazen worden en extreem lacherig over moet gedaan worden hoor.

Ja Frankrijk is voor velen misschien een jaarlijks vakantieparadijs, maar voor ons niet. Het was de aller eerste keer dat we afreisden naar het zuiden van Frankrijk. (omdat we slechts 4 dagen vakantie hadden).

Maar goed , nu weet ik het dus. En ergens wel blij hiervoor, want in november gaan we opnieuw die richting uit, en dan zal ik het nog wel weten!
In elk geval, mijn vrouw eet het wel graag, en heb het niet moeten weg gooien; Heb alles aan haar gegeven.
Dat staat hier nochtans ook gewoon op de brasseriekaart. :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan