Stomme stoot van de dag

Op zich geen te benoemen stomme stoot maar daarnet liepen wij allebei in de keuken om verschillende redenen ‘eh… eh… ja… waarom ben ik hier nu weer???’ Allebei moeten terugstappen tot de living zodat brein weer in actie schoot. (Hij moest het vlees draaien, ik wou water) Ik denk dat wij platinum-niveau getrouwd zijn bereikt hebben.
 
Op zich geen te benoemen stomme stoot maar daarnet liepen wij allebei in de keuken om verschillende redenen ‘eh… eh… ja… waarom ben ik hier nu weer???’ Allebei moeten terugstappen tot de living zodat brein weer in actie schoot. (Hij moest het vlees draaien, ik wou water) Ik denk dat wij platinum-niveau getrouwd zijn bereikt hebben.
Medeplichtigheid wordt gezien als het opzettelijk behulpzaam zijn bij het plegen van een misdrijf en/of het opzettelijk gelegenheid, middelen of inlichtingen verschaffen tot het plegen van een misdrijf.
 
Mohair wollen trui in 't wasmachien op het normaal programma.

Geen goed plan, dus.

Den deze gaat in zijn buidel mogen tasten om de vrouw des huizes te sussen.

Vrouwen kosten geld.
 
Mohair wollen trui in 't wasmachien op het normaal programma.

Geen goed plan, dus.

Den deze gaat in zijn buidel mogen tasten om de vrouw des huizes te sussen.

Vrouwen kosten geld.
Uit nieuwsgierigheid, wat was het resultaat?
Is de wol kapot? Is de trui gekrompen?
 
Tijdens de 10 miles liep ik mee voor Baloise (sponsor). Er stond security en ik mocht alleen binnen met een barcode. Hij scant dat en ik krijg zo'n armbandje om rond mijn pols te doen. Maar ik was natuurlijk zo *snugger* om dat armbandje in mijn rugzak te steken en die rugzak nadien in te leveren aan de Baloise stand want ik had gewoon géén zin daarmee te lopen.
(Ter info: Dat armbandje stak in mijn loopvestje maar ik had nadien beslist zonder loopvestje te lopen en ... juist ja. :D)

Ik ben dus gefinisht en ik kom terug aan de security, bezweet, voldaan en met loopkledij aan.

- Security: Hey waar is uw armbandje?
- Ik: In mijne rugzak
- Security: zonder armbandje mag ik u niet binnenlaten
- Ik: Ja maar mijne rugzak heb ik ingeleverd en die ligt daar nog binnen
- Security (Lacht innerlijk): Ah dat was NIET slim hé! Sorry ik mag u niet binnenlaten
- Ik: Kan u dan niet gewoon aan iemand vragen om mijn rugzak aan mij af te geven? Ik wacht hier buiten wel. Het nummerke is op mijn borstnummer gekleeft.
- Security (Lacht innerlijk): Neen, dat is tegen het protocol. Dat mag ik niet doen. Sorry!
- ik: Alle komaan je ziet mij hier bezweet staan, met een Baloise sponsor T-shirt aan en een loopbroekske. Dus je weet zelf ook wel dat ik zo'n armbandje heb hé.
- Security: Haha dat is niet mijn probleem hé! Ik mag u NIET binnenlaten!

Die kerel lacht nog eens goed en zegt dan: Allé het is goed voor ene keer! Maar ik houd u in het oog dat je alleen maar uwe rugzak gaat halen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan