Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik was ook heel tevreden.32€ voor 17 dagen lijkt mij nog wel mee te vallen eigenlijk. in een tijdperk waar ge gemakkelijk 6-8€ voor 1 dag betaalt.
Ja, ik was ook heel tevreden.
Ik heb m'n geld terug hoor. Maar inderdaad, 't kon slechter.Idd chance dat het geen Q-park was aan 49 euro per dag.
Hoe dat gefixt?Ik heb m'n geld terug hoor.
Met een koevoet gok ik.Hoe dat gefixt?
Stel je voor dat je maanden erna nog eens pas geweest wasNiet van deze dag, maar enkele weken geleden in de vakantie.
De dag voor we op reis vertrekken hebben we heel ons huis gepoetst. 's Avonds dacht ik: laten we met het gezin naar Mc Donalds gaan eten, dan hoef ik de keuken niet vuil te maken. Wij gaan daar zo goed als nooit dus de kinderen vonden dat wel heel plezant.
In Kortrijk ligt de Mc Donalds onder de Kinepolis. Indien geen plaats op de beperkte parking van de Mc Do zet iedereen zich op de parking van Kinepolis (eigenlijk eigendom van Kortrijk Xpo).
We hebben gegeten en ik ga naar de kassa en vraag of ze mij een gratis parking kunnen regelen. Vroeger kreeg je een ticketje als klant van Mc Do voor gratis parking, maar blijkbaar doen ze dat niet meer. Hoe dan ook, de dame achter de kassa geeft mij een ticketje met daarop: 'ticket medewerker Mc Donalds'. Top! Merci!
Ik rij van de parking en er komt op de display: 'nog 1 beurt over'. Ha! Ik bewaar die voor later.
Flash forward 17 dagen later. M'n vrouw en ik gaan op datenight met als eerste stop: de cinema. Achteraf iets gaan eten. Ik wil van de parking rijden en bedenk mij: ik heb nog één beurt gratis parking op dat ticket. Ik probeer te scannen maar dat spel doet niet al te veel. Uiteindelijk toch met de kaart dan.
'Betaling bevestigd! U mag doorrijden. U heeft 32 euro betaald' komt er op dat scherm.
Blijkt dus dat dat systeem dacht dat ik 17 dagen op die parking gestaan heb -1 dag gratis parking. Slimmen.

Ik ken wel wat volk.Hoe dat gefixt?
ook een kennis van Jan Jambon?Ik ken wel wat volk.

Efkes humble braggen dat hij zomaar efkes 4000euro van zijn zichtrekening kan overschrijven.Mijn stomme stoot van begin deze maand.
Ik heb een GSM van het werk maar moet wel zelf instaan voor kost van SMS parkeren, ik moest deze maand 4.55 EUR overschrijven maar was dat vergeten. Ik kreeg een herinneringsberichtje van Proximus en zou dat wel even snel betalen tijdens een vergadering, maar lette even niet zo goed op. Ik krijg hiervan alleen een SMS, dus geen QR code, dus alle data en bedrag zelf in te vullen in de banking-app.
En in plaats van 4.55 EUR had ik dus 4055 EUR overgeschreven.
Overschrijvingen naar nutsbedrijven zonder uitvoeringsdatum gebeuren onmiddellijk, dat cancellen was dus niet meer mogelijk. Maar die nutsbedrijven moeten overschrijvingen checken en fouten onmiddellijk rechtzetten. Ondertussen heeft proximus 4050,45 EUR teruggestort.
Toch een beetje meer concentreren wanneer ik in het vervolg overschrijvingen doe.![]()
Efkes humble braggen dat hij zomaar efkes 4000euro van zijn zichtrekening kan overschrijven.
Ik was ook al aan het denken dat mijn bankapp eens ferm zou lachen mocht ik die fout maken. 
Wat doet ge dan op BG ?Ik was ook al aan het denken dat mijn bankapp eens ferm zou lachen mocht ik die fout maken.
![]()

Ik drink geen alcohol.Wat doet ge dan op BG ?
Als ge niet minstens 10k op uw zichtrekening hebt staan, villa met zwembad en poolhouse hebt en minstens een auto of 5 gelueve u naar het plebs topic te begeven alwaar de cara pils koud staat.
![]()

Dan nog kan hij koud staanIk drink geen alcohol.![]()
Probleem met de auto. Centraal slot opent niet. Reservesleutel werkt ook niet.
Ik moet dus met de trein naar mijn werk, en zal hopeloos te laat zijn.
Wilt ook zeggen morgen tegen 9u pas thuis.
ok, mijn ergernis van gisteren blijkt dus een stomme stoot te zijn.Kan je je auto niet openen zelfs als de batterijen in de sleutels plat zijn? Bij mij is het zo dat je met wat moeite uit de afstandsbediening nog een echte oude sleutel kan trekken, waarmee je de deur dan kan openen. Je kan de wagen ook starten, maar dan moet je de sleutel in een speciaal daarvoor voorziene opening steken.
Hebben nog modernere auto's nog zo'n backupsysteem?

.