Stomme stoot van de dag

Hebben jullie transparante uniformen tegenwoordig? Nieuwe marketingstunt van de NMBS? Dju, ik moet echt vaker de trein nemen :)
Nee maar zijn hemdjes van lichte kleur en als ik het bijvoorbeeld koud zou hebben dan zou dat wel opvallen. En sommige collega's hebben liever een iets losser zittend hemd en dan staan af en toe de knoopjes zo wat open waardoor je langs zij naar binnen kan kijken. Snap je.

Deze nacht hart attackske gedaan. Opstaan om te gaan pissen (we worden oud hé), en uiteraard doen we dat op automatische piloot zonder licht aan te doen op de gang. Ik leg mijn hand op de klink van de wc deur en... iets legt zijne poot op mijn hand :eek:.

Ik had 2 dozen met kleren daar gestapeld om de dag erna naar zolder te doen. Mijn pikzwarte kat was blijkbaar daarop gaan slapen en vond dat hij mij liefdevol moest begroeten.

Ik denk dat ik de halve straat heb wakker geschreeuwd (met een heel diepe mannelijke oerkreet uiteraard).

Alle chance dat ik deze gezien had voor ik doorstuurde, maar het is dus enorm makkelijk om het onderwerp van je mail aan klas 3A te tikken als 'De 7 Stappen Naar Gelul' ipv 'De 7 Stappen naar Geluk'.
Ik ging moeten onderduiken ...

Ik heb iemand gemaild dat hij onwettig aanwezig was.

(En in plaats van mij daarmee uit te lachen stuurt die gewoon terug ziektebriefke volgt nog :( ).

Nee maar zijn hemdjes van lichte kleur en als ik het bijvoorbeeld koud zou hebben dan zou dat wel opvallen. En sommige collega's hebben liever een iets losser zittend hemd en dan staan af en toe de knoopjes zo wat open waardoor je langs zij naar binnen kan kijken. Snap je.
Als ze gedachten voor een nieuwe slogan op u werk vragen.
De trein,altijd een beetje kijken😁

Vaatwas aan het inladen. Oranje Tupperware pot, deksel afnemen, omdraaien en .... heel de vaatwas vol met gekookte wortels. Echt niet gezien of gevoeld dat er daar nog een overschotje in zat

Stomme stoot van het weekend:
Ik wil minder op mijn gsm kijken in het weekend. Zaterdag gaan kajakken in de Ardenne. Krijg rond 11 een bericht maar besluit het "straks wel te bekijken".

Na het kajakken rond een uur of 2-3 kijk ik. "Hey Tijdloos, kan jij iemand uit de nood helpen vanavond? Voor een sweet 16 in Meer zoeken ze nog een fotograaf, €250/uur, minstens 4 uur"

Tegen dat ik keek hadden ze natuurlijk al iemand 😑😑😑

Stomme stoot van het weekend:
Ik wil minder op mijn gsm kijken in het weekend. Zaterdag gaan kajakken in de Ardenne. Krijg rond 11 een bericht maar besluit het "straks wel te bekijken".

Na het kajakken rond een uur of 2-3 kijk ik. "Hey Tijdloos, kan jij iemand uit de nood helpen vanavond? Voor een sweet 16 in Meer zoeken ze nog een fotograaf, €250/uur, minstens 4 uur"

Tegen dat ik keek hadden ze natuurlijk al iemand 😑😑😑
De stomme stoot was geweest als ge het had aangenomen, en ge 4u tussen gibberende tienermeisjes moest staan :unsure:.

En de nog stommere letterlijke stoot als ge daar 1 zwanger had gemaakt :shutup:.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan