Stomme stoot van de dag

Zit in de garage in de wachtzaal en open mijn fb app.

Jammer genoeg stond deze nog ergens halverwege open. En mijn volume redelijk luid.

Ik kom ni meer bij :rofl: :rofl:

En voor heel de wachtzaal: "PIEMELS!!"

Fak :lol:

Oud enkel glas naar buiten aan het dragen incl. spiegels. Een klein stootje tegen de steen van de voordeur zorgt er voor dat die spiegel in stukken van een springt en natuurlijk valt er een joekel van een scherf langs mijn kuit. Mooie snee van 3 cm dat wat vel heeft mee afgesneden. 6 uur later pikt het nog.

Oud enkel glas naar buiten aan het dragen incl. spiegels. Een klein stootje tegen de steen van de voordeur zorgt er voor dat die spiegel in stukken van een springt en natuurlijk valt er een joekel van een scherf langs mijn kuit. Mooie snee van 3 cm dat wat vel heeft mee afgesneden. 6 uur later pikt het nog.
Doet me ook aan een stomme stoot denken.

Enkele jaren geleden was ik m'n badkamer aan het afbreken. Rondom de douche waren glaspanelen geplaatst. Ik heb die geprobeerd op z'n geheel naar het containerpark te brengen. Ik mocht een kleine bestelwagen gebruiken van de nonkel van m'n vrouw. Alle panelen in 1 keer achterin met doeken tussen.

Ik ben 1 straat van het containerpark en rij over een bobbel. KLAK. 2 panelen die in duizenden stukken vlogen. 't Was plezant hoor, heel die wagen uitkuisen.

De week weer mooi gestart hier.

Deze ochtend, schoon weer => ik ga fijn met de fiets werken, efkes de fiets uit het tuinhuis halen.

... Stond ik plots op de oprit het grasmachine te duwen ipv de fiets :unsure:

Ah misschien nog efkes wel een potentiële verklaring: ik had afgelopen weekend het gras gemaaid, maar halverwege weggeroepen. Intussen had mijn vader mijn fiets teruggebracht die hij geleend had.

Die fiets stond nu dus op de plaats van het grasmachine, en het grasmachine op de plaats van m'n fiets.

Maar toch.. :unsure:

Ah misschien nog efkes wel een potentiële verklaring: ik had afgelopen weekend het gras gemaaid, maar halverwege weggeroepen. Intussen had mijn vader mijn fiets teruggebracht die hij geleend had.

Die fiets stond nu dus op de plaats van het grasmachine, en het grasmachine op de plaats van m'n fiets.

Maar toch.. :unsure:
als ik uw partner was zou ik eens het schuurpapier leggen waar normaal het wc-papier ligt. Just to see what happens.

Gênant momentje in de trein net...

Ik zat in mijn dienstafdeling in de trein (klein kotje waar onze spullen staan).
Het rijtuig zat vrij vol.
Ik voel iets kriebelen in mijn gezicht, ik wrijf, het kriebelt nog een keer, wrijf nogmaals en poef ik voel iets donker op mijn hemd vallen dus ik kijk en zie een gigantische, dikke, vieze behaarde spin* zitten op mijn boezem al loerend naar mij met zijn vele oogjes...zijn voorpoten opgeheven, klaar voor de aanval. 😱
Dus ik schiet half in paniek uit dat kot en begin wild in het rond te springen en te schudden om dat beest van mij af te krijgen.
Als ik uiteindelijk op kijk zie ik de reizigers wat vreemd naar me staren...
Met een vriendelijk knikje ben ik waardig terug in mijn dienstafdeling gaan zitten.

mogelijk zijn sommige feiten licht gedramatiseerd

Gênant momentje in de trein net...

Ik zat in mijn dienstafdeling in de trein (klein kotje waar onze spullen staan).
Het rijtuig zat vrij vol.
Ik voel iets kriebelen in mijn gezicht, ik wrijf, het kriebelt nog een keer, wrijf nogmaals en poef ik voel iets donker op mijn hemd vallen dus ik kijk en zie een gigantische, dikke, vieze behaarde spin* zitten op mijn boezem al loerend naar mij met zijn vele oogjes...zijn voorpoten opgeheven, klaar voor de aanval. 😱
Dus ik schiet half in paniek uit dat kot en begin wild in het rond te springen en te schudden om dat beest van mij af te krijgen.
Als ik uiteindelijk op kijk zie ik de reizigers wat vreemd naar me staren...
Met een vriendelijk knikje ben ik waardig terug in mijn dienstafdeling gaan zitten.

mogelijk zijn sommige feiten licht gedramatiseerd
Met of zonder BH? Kwestie van een beetje een juist beeld te kunnen schetsen.

Mijn vrouw heeft er mij enkele dagen geleden op gewezen dat @Holocene zijn avatar een koe is en niet Gargamel zoals mijn brein daar al jaren van maakt.
Mogelijk moet ik mijn bril vaker opzetten.

Gargamel_and_Azrael_from_the_Smurfs.jpg

Ook wreed ambetant als iemand zijn avatar wijzigt. :unsure:

Dubbele domme stoot gedaan vandaag.

Deze voormiddag vaatwasser en wasmachine ingeladen en aangezet.
Ik passeer in de gang en zie daar de nieuwe keukenkraan die daar al 8 maand ligt te wachten om geplaatst te worden naar me lonken. Ik beslis dat vandaag eindelijk de perfecte dag daarvoor is.
Een van de zaken die ik probeer toe te passen om door mijn burn-out te geraken is niets plannen qua zaken die in huis moeten gedaan worden en het dag per dag te bekijken. Dus s'ochtends gewoon beginnen aan waar ik dan het meest zin in heb, of wat dan toevallig in me opkomt.
Voor m'n eigen gemoedsrust moet ik van mezelf elke dag iets nuttig gedaan hebben. Deel van m'n burn-out is er omdat de waslijst aan klusjes hier thuis maar blijft groeien en ik nooit tijd had om iets te doen. Nu ik thuis zit kan ik (proberen) bijbenen. Zonder mezelf te overzetten want dan werkt het averechts)

Dus ik begin da uit te pakken en voor te bereiden.
Op het moment dat ik het water moet afzetten valt mijne Euro. Resterende tijd wasmachine 2u40.
Dan maar met iets anders begonnen in tussentijd: paar muggengazen van de ramen hersteld, hangar verder uitgemest (long story :unsure:),...

Wat later, als de wasmachine klaar is wil ik verder doen aan de kraan. Ik doe de kast onder de pompbak open en zie dat daar aan de aansluitingen voor de kraan aparte kraantjes zijn. De algemene watertoevoer moest dus totaal niet dichtgezet geweest geworden zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan